"نرگس آبیار با همان حجابی که دیروز از دانشگاه شاهد اخراج شد،امروز مهمان بسیج است"(+عکس) :



 
 اخبار فرهنگی - "نرگس آبیار با همان حجابی که دیروز از دانشگاه شاهد اخراج شد،امروز مهمان بسیج است"

اقدام توهین آمیز حراست دانشگاه شاهد، در شأن دانشجویان نبود. علی رغم اینکه استفاده از پوشش چادر در دانشگاه شاهد الزامی است ولی ما شاهد آن هستیم که در دانشکده های هنر و علوم پزشکی تقریبا هیچ خانمی از پوشش چادر استفاده نمی کند ولی از سوی حراست دانشگاه هیچ اقدامی نمی شود/ خانم نرگس آبیار، با همان حجابی که روز گذشته از دانشگاه شاهد اخراج گردید، امروز میهمان ویژه سازمان بسیج دانشجویی کشور می باشد.

سایت سازمان بسیج دانشجویی نوشت: مسئول قرارگاه شهید آوینی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در مصاحبه با روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی گفت: اخراج خانم آبیار از این دانشگاه نه تنها خارج از شان این دانشگاه می باشد بلکه توهین به عوامل ساخت این فیلم انقلابی است.
 
مسئول قرارگاه شهید آوینی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد ضمن ابراز تاسف برای مسئولین دانشگاه شاهد گفت : اینکه مرسوم است که در دانشگاه شاهد همه خانم ها چادر سر کنند این طور نیست بلکه ما شاهد آن هستیم که در دانشکده های هنر و علوم پزشکی تقریبا هیچ خانمی چادر نمی گذارد ولی از سوی حراست دانشگاه هیچ اقدامی نمی شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,نرگس آبیار

 

وی همچنین  با توجه به حضور خانم آبیار در محوطه دانشگاه گفت : برای ما بسیار عجیب است که می بینیم خانم آبیار در محوطه دانشگاه بدون چادر البته با حجاب اسلامی حضور دارند ولی به ایشان اجازه حضور در آمفی تئاتر امام خمینی را نمی دهند.

مسئول قرارگاه شهید آوینی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با اشاره به مراسمی که مسئولین دانشگاه در چند روز پیش از اکران این فیلم با حضور معاون وزیر علوم گرفته بودند با بیان این پرسش گفت: چه طور است که در این مراسم، حراست دانشگاه جلوی همراهان بدون چادر معاون وزیر را نمی گیرد؟

وی در پایان خاطر نشان کرد : این سیاست متناقض مسئولان دانشگاه، سیاست یک بام و دو هوا می باشد که نشانگر غفلت رئیس این دانشگاه نسبت به بسیج دانشجویی است.

سایت سازمان بسیج دانشجویی در پایان نوشت: سرکار خانم نرگس آبیار، با همان حجابی که روز گذشته از دانشگاه شاهد اخراج گردید، امروز میهمان ویژه سازمان بسیج دانشجویی کشور می باشد.
 اخبار فرهنگی - ایسنا
 


ویدیو : "نرگس آبیار با همان حجابی که دیروز از دانشگاه شاهد اخراج شد،امروز مهمان بسیج است"(+عکس)