معبد مدینت هابو در اقصر - مصر + تصاویر : معبد مدینت هابو در اقصر - مصر + تصاویرمدینت ...



معبد مدینت هابو در اقصر - مصر + تصاویر
مدینت هابو (Medinet Habu) ،نامی است  كه به معبد دفن  رامسس سوم  ، نسبت داده شده بود. علاوه بر اهمیت معماری و هنری و اندازه بزرگ آن ,این معبد به عنوان یكی از مشهورترین منبع اعتقادات نوشته شده كه ظهور مسیح و شكست مردم دریا در طی حكومت رامسس سوم را به نمایش می گذارد ، شناخته می شود.

 

تصاویر زیبا , تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما

معبد مدینت هابو در اقصر

تصاویر عاشقانه , تصاویر خنده دار , تصاویر محرم

 معبد مدینت هابو در اقصر

 

 حفاری های اولیه به صورت گاه و بی گاه بین سال های 1859 تا 1899 به سر پرستی  سازمان خدمات  عتیقه جات مصر انجام شده است.در طی این سال ها ، معبد اصلی آشكار گشته است .تعداد زیادی از ساختمان های عصر Coptic  بر كنار گشته و این مكان شگفت انگیز برای بینندگان قابل رویت شده است.

 

کاهش حجم تصاویر , تصاویر سه بعدی , تصاویر شیشه ای اسم شما

معبد مدینت هابو در اقصر

لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , معبد آناهیتا , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6

معبد مدینت هابو در اقصر

دستگیری بازیگر مشهور در هواپیما تصاویر , تصاویر جشن حافظ , کم کردن حجم تصاویر

معبد مدینت هابو در اقصر


طول این معبد  به خاطر طراحی ارتودكسی ان 150 متر است و این ویژگی ان را به معبد دفن رامسس خیلی تشبیه می كند.محوطه معبد حدودا 210 متر (700ft)  ضرب در 300 متر (1000ft) است و بیش از 75350 sq ft ( معادل با 7000 متر مربع ) دیوار تزیین شده با اعتقادات ان زمان را در بر می گیرد. دیواره های آن تقریبا  به خوبی  محافظت و توسط  حصار خشت تیره  پوشانده شده است.

 

تصاویر جالب , تصاویر بازیگران , نرم افزار کاهش حجم تصاویر

 معبد مدینت هابو در اقصر

 

ورودی ابتدایی ان از طریق  دریچه است كه به migdol مشهور است. دقیقا در داخل دریچه به سمت شمال كلیساهای امندریس اول ,شپنو پت دوم و نیتیكرت همان كسانی كه به  خدایان ستایش امون (amun  )  ملقب بودند, قرار دارد.

 

معبد چغازنبیل , تصاویر سقوط هواپیمای مسافری در رودخانه , تصاویر اربعین

 معبد مدینت هابو در اقصر

البوم تصاویر زیبای آتیلا پسیانی , ساخت تصاویر متحرک gif , افسون معبد سوخته

 معبد مدینت هابو در اقصر

 

راهرو اول به  حیاط باز  می رسد كه این حیاط با مجسمه ی بسیار بزرگ رامسس سوم به طوریكه در یك سمت ان مجسمه ی Osiris و در سمت دیگر  ستون های حكاكی نشده قرار دارد ، تزیین شده است. راهرو دوم به یك تالار ستون دار كه دوباره با ستون های تزیینی  شكل رامسس است ،ختم می شود. این مقدمه ی پله ای را فراهم می كند كه به راهرو سوم و سپس به یك تالار بزرگ سقف دار (كه سقف ان در حال حاضر از بین رفته )، ختم می شود. سرهای واقعی اسیران بیگانه كه در  معبد كشف شده است شاید تلاشی برای نمادین كردن  میزان تسلط پادشاه  بر سوریه و حبشه باشد.
منبع : parsacity.com


ویدیو : معبد مدینت هابو در اقصر - مصر + تصاویر