مروری بر زندگی «ماتیلدا»ی پروفشنال : ناتالی پورتمن در سن 13 سالگی با بازی در ...


ناتالی پورتمن در سن 13 سالگی با بازی در فیلم «متخصص» معروف به لئون (1994) به شهرت جهانی دست یافت. اکنون که بیست سال از اولین حضور سینمایی وی می گذرد بد نیست نگاهی به زندگی و گذشته این هنرپیشه اسکاری داشته باشیم.      
پادشا: ناتالی پورتمن در سن 13 سالگی با بازی در فیلم «متخصص» معروف به لئون (1994) به شهرت جهانی دست یافت. اکنون که بیست سال از اولین حضور سینمایی وی می گذرد بد نیست نگاهی به زندگی و گذشته این هنرپیشه اسکاری داشته باشیم.

مروری بر زندگی شهرام جزایری به بهانه بازداشتش , سبک زندگی , زندگی

 9 ژوئن 1981 در اورشلیم، اونر هرشلگ و شلی استیونز صاحب تنها فرزند خود، ناتالی پورتمن، شدند. این خانواده یهودی زمانی که دختر کوچولویشان تنها 3 سال داشت به آمریکا مهاجرت کردند.

پردیس زندگی , مجله تصویر زندگی , حس خوب زندگی

ستاره ای متولد شد! اودر 13 سالگی با بازی در فیلم متخصص در نقش ماتیلدا، دختر نوجوانی که با یک قاتل حرفه ای همراه می شود، خوش درخشید.

مهارت های زندگی , سینما پردیس زندگی , زندگی نامه سعدی

او بلافاصله شروع به بازی در نقش های کلیدی کرد. سال 1995 همراه با «ول کیلمر» در فیلم اکشن «Heat » (مخمصه) بازی کرد و سال بعد در فیلم «دختران زیبا» و همچنین فیلم «همه می گویند دوستت دارم» به کارگردانی «وودی آلن» ایفای نقش کرد.

زندگی زیباست , زندگی آنلاین , امید به زندگی

او در سال 1997 سینما را به طور موقت ترک کرد تا در برادوی به عنوان نقش اصلی نمایش «دفتر خاطرات آن فرانک» روی صحنه تئاتر برود.

زندگی نامه , هزینه ی زندگی در شهرهای مختلف , هزینه زندگی در نیویورک

تا سال 1999 ناتالی به اندازه کافی معروف شده بود ولی با بازی در نقش پدمه آمیدالا در فیلم های «جنگ ستارگان» به اوج شهرت رسید. همچنین با بازی در فیلم «همه جا غیر اینجا» در کنار «سوزان ساراندون» نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

آیا زندگی در آلمان خوب است , هزینه ی زندگی در اروپا , متن زندگی

در سال 2000 پس از اتمام فیلم برداری قسمت دوم جنگ ستارگان با عنوان «حمله کلون ها»، او تصمیم گرفت برای مدتی هنرپیشگی را کنار بگذارد و برای ادامه تحصیل در رشته روانشناسی به دانشگاه هاروارد رفت.

زندگی ایده آل , ضربان زندگی , هزینه زندگی دانشجویی در آلمان

او پس از گرفتن لیسانس روانشناسی به صورت تمام وقت به صنعت سینما بازگشت و سال 2004 در فیلم های «Garden State » و «نزدیکتر»، که جایزه گلدن گلوب برای هنرپیشه زن نقش مکمل و نامزدی اسکار را برای او به همراه داشت، بازی کرد.

زندگی نامه بیل گیتس , زندگی برتر , موفقیت در زندگی

 او به بازی در نقش هایی که توجه مخاطب را به خود جلب می کردند ادامه داد. بلافاصله پس از اکران قسمت سوم جنگ ستارگان (انتقام سیت) موهایش را برای بازی در فیلم سیاسی « وی مثل وندتا» (2006) از ته تراشید.

زندگی شیرین , سلامت روان و شادابی در زندگی , مجله زندگی ایده آل

ناتالی سال 2007 در میان تمام کارهایش زمانی را خالی کرده و برای بازی در فیلم مستند «گوریل بر لبه پرتگاه» به رواندا رفت تا از این گونه در حال انقراض حمایت کند. در این سال خانم هنرپیشه علاوه بر این در فیلم های بسیاری شامل «شب های بلوبری من»، «هتل شوالیه»و «فروشگاه جادویی آقای مگوریوم» بازی کرد.

قطار زندگی , فیلم زندگی خصوصی , دانلود فیلم حس خوب زندگی

ناتالی پورتمن در سال 2009 همراه با «جیک گیلنهال» در فیلم «برادران» حضور پیدا کرد. شایعاتی درباره وجود رابطه عاطفی طولانی مدت بین این دو وجود دارد.

زندگی زیبا , زندگی نامه فردوسی , زندگی شاد

از سال 2010 او رابطه جدیدی را با «بنجامین میلپید» طراح رقص فیلم «قوی سیاه» آغاز کرد. و تا پایان سال 2010 آنها منتظر اولین فرزندشان بودند.

زندگی نامه حافظ , زندگی چیست , مهارت زندگی

فیلم قوی سیاه برای ناتالی جایزه اسکار، گلدن گلوب و SAG برای بهترین هنرپیشه نقش اول زن را به همراه داشت. در همان سال در دو فیلم پرفروش «تور» و «بدون قید و شرط» نیز بازی کرد.

زندگی نامه امام رضا , زندگی سالم , زندگی خصوصی

در ژوئن 2011 پسر ناتالی و بنجامین به دنیا آمد و نام او را الف نهادند.

سبک زندگی ایرانی اسلامی , پردیس سینمایی زندگی , سینما زندگی

بعد از گذشت مدتی از به دنیا آمدن پسرشان آنها در 4 آگوست 2012 ازدواجشان را به صورت رسمی درآوردند.

زندگی نامه رونالدو , هدف زندگی , تا شقایق هست زندگی باید کرد

پس از بچه دار شدن و ازدواج در سال 2013 با فیلم «تور: دنیای تاریک» به صحنه سینما بازگشت. نقش مقابل وی را «کریس همزورث» بازی می کرد.

مهارتهای زندگی , زندگی نامه استیو جابز , زندگی نامه امام حسین

خوب، حالا باید منتظر چه چیزی باشیم؟ فیلم «جین یک تفنگ دارد» به تازگی تمام شده و در سال 2015 اکران خواهد شد.

مجله سبک زندگی , مجله زندگی , زندگی انلاین


ویدیو : مروری بر زندگی «ماتیلدا»ی پروفشنال