مدیر عامل استقلال از کربلا دست پر بازگشت! : س از حضور مدیر عامل باشگاه استقلال ...


س از حضور مدیر عامل باشگاه استقلال در شهر کربلا مهاجم عراقی پیشین تیم فوتبال سپاهان به استقلال پیوست. این بازیکن یکی از معدود بازیکن خارجی بود که در طول دوران حضورش در فوتبال ایران توانست عملکرد قابل قبولی از خود برجای بگذارد. خبرگزاری مهر: پس از حضور مدیر عامل باشگاه استقلال در شهر کربلا مهاجم عراقی پیشین تیم فوتبال سپاهان به استقلال پیوست. این بازیکن یکی از معدود بازیکن خارجی بود که در طول دوران حضورش در فوتبال ایران توانست عملکرد قابل قبولی از خود برجای بگذارد.

پس از حضور یک هفته ای مدیرعامل باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده در شهر کربلا، وی با عماد محمد رضا مهاجم عراقی پیشین تیم فوتبال سپاهان مذاکراتی را انجام داد و به توافق نهایی رسید تا وی با امضای قراردادی یک ساله پیراهن تیم فوتبال استقلال را بر تن کند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر گفت: جذب این مهاجم عراقی بنا به درخواست امیر قلعه نویی برای حل مشکل گلزنی استقلال بوده و عماد رضا به زودی طی روزهای آینده برای حضور در تمرینات این تیم به ایران خواهد آمد.

براساس توافقات صورت گرفته قرارداد داخلی عمادرضا با تیم فوتبال استقلال به امضا رسیده و بنابر اعلام مدیر عامل این باشگاه قرار است قرارداد نهایی و ثبت آن در هیات فوتبال استان تهران پس از حضور این مهاجم عراقی در تهران انجام شود. مهاجم تیم ملی فوتبال عراق قرار است از هفته آینده در تمرینات تیم فوتبال استقلال شرکت کند.


ویدیو : مدیر عامل استقلال از کربلا دست پر بازگشت!