مدرن ترین هواپیمای روز دنیا در لوفت هانزا : مسافران از این پس قادر خواهند بود ...


مسافران از این پس قادر خواهند بود تا صندلیهای نخستین هواپیمای بوئینگ 8-747 جهان را متعلق به Lufthansa که به تازگی ازشهر سیاتل تحویل گرفته شده است، رزرو کنند. پادشا:

نخستین بوئینگ 8-747 جهان در اختیار لوفت هانزا

مدرن ترین هواپیمای جنگی جهان , مدرن ترین هواپیمای مسافربری ایران میزان , مدرن ترین هواپیمای ایران

مسافران از این پس قادر خواهند بود تا صندلیهای نخستین هواپیمای بوئینگ 8-747 جهان را متعلق به Lufthansa که به تازگی ازشهر سیاتل تحویل گرفته شده است، رزرو کنند. Lufthansa از اول ژوئن شش پرواز هفتگی خود را در مسیر فرانکفورت-واشنگتن با این مدل هواپیما که ملکه آسمانها "Queen of the Skies” نامیده شده اجرا کرده است. طی چند ماه آینده و با ملحق شدن چهار فروند دیگر به ناوگان هوایی، تعداد مقاصد پروازی این هواپیما به تدریج افزایش می یابد به طوریکه تا اواخر تابستان، شاهد پرواز 8-747 به شهرهای شیکاگو و لوس‌آنجلس نیزخواهیم بود.
 
ترسناک ترین فیلم دنیا , عجیب ترین هتل های دنیا , کردنی ترین زن دنیا

هواپیمای بین قاره‌ای 8-747 نسبت به نمونه های قبلی خود (400-747) بهبود دورقمی در بهره‌وری سوخت و کاهش آلودگی CO2 به همراه دارد. این هواپیما همچنین بسیار کم صداتر بوده و به میزان 30 درصد صدای کمتری ایجاد می‌کند.  اطلاعات تکمیلی و تصاویر ملکه آسمانها "Queen of the Skies” در وب سایت www.lufthansa.com/747-8 در دسترس است.

زشت ترین دختر دنیا , سخت ترین زبان دنیا , سکسی ترین زن دنیا
 
وارد شو، ببین و احساس راحتی رو تجربه کن – این آخرین شعار کلاس تجاری جدید لوفت هانزا در پروازهای طولانی است که تنها محدود به مدت پرواز نبوده و شامل سایر خدماتی که ممکن است در یک هتل مجلل آن ها را بیابید نیز می گردد.

زشت ترین زن دنیا , خسیس ترین مردم دنیا , خوشگل ترین پسر دنیا

نقطه عطف کلاس تجاری جدید لوفت هانزا صندلی های جدید آن است که به مسافران امکان دراز کشیدن بر روی یک تخت خواب با طول 1.98 را می دهد. با داشتن پشت سری با قابلیت تنظیم توسط هوا این صندلی ها راحتی فوق العاده ای را ارائه می دهند و به این معنی است که مسافران با ارامش کامل به مقصد می رسند. از دیگر قابلیتهای این صندلیها می توان به در نظر گرفتن فضای بیشتر برای وسایل شخصی همچنین مجهز بودن آنها به جدیدترین سیستم سرگرمی (پخش فیلم، موسیقی، اخبار، بازی، آموزشی و...) اشاره نمود.

گران قیمت ترین ماشین دنیا , فاحشه ترین کشور دنیا , زیبا ترین زن دنیا

 
برای بازدید از تور مجازی این هتل کلاس تجاری به آدرس www.lufthansa-hotel-businessclass.com/de/en مراجعه کنید.

جوایز بین المللی

خطوط هوایی Lufthansa تاکنون جوایز متعددی را ازآن خود ساخته است که از آن میان می توان به دریافت جایزه در مراسم جوایز جهانی سفر اشاره کرد که در دوم سپتامبر در آنتالیای ترکیه برگزار شد. هیئت داورانی مستقل؛ متشکل از بیش از 213000 متخصص صنعت هوانوردی،   Lufthansaرا به عنوان "خط هوایی پیشتاز اروپا" برگزیدند. این سومین باری است که این شرکت ترابری آلمانی این جایزه معتبر را از آن خود می سازد. پیش از این و در 27 ژوئن 2011 در مراسم اهدای جوایز خطوط هوایی بین المللی Skytrax در لندن،  Lufthansaبه عنوان "بهترین خط هوایی بین قاره ای دارای خدمات متمایز" انتخاب شد . در ابتدای سال 2010، خوانندگان مجله Business Traveler Deutschland ، Lufthansa را حائز رتبه اول در دو رده "بهترین سرویس کلاس تجاری در مسیرهای آلمانی و اروپایی" و نیز "بهترین وب سایت برای مسافران تجاری" دانستند.

دانستنیها  (گروه هوایی لوفت هانزا)

                                           
پرفروش ترین کتاب های دنیا , قدیمی ترین زبان دنیا , با ارزش ترین شرکت های دنیا
باکیفیت ترین عکس دنیا , عجیب ترین مکان های دنیا , گران ترین گوشی دنیا

Deutsche Lufthansa AG یک گروه هوایی متشکل از حدود 400 زیر مجموعه و شرکت‌ وابسته است. گروه Lufthansa به کیفیت و نوآوری، ایمنی و قابلیت اطمینان متعهد است. این گروه که مقر اصلی آن در آلمان است، پنج حوزه تجاری شامل حمل و نقل مسافرین (گروه شرکت‌های هوایی مسافرتی)، ترابری، نگهداری و تعمیرات (MRO)، پذیرایی و خدمات فناوری اطلاعات را مدیریت و اجرا می‌کند. حمل و نقل مسافر فعالیت اصلی گروه است. شرکت‌هایی که در کسب و کار حمل و نقل مسافر مشارکت دارند شرکت هواپیمایی ‌Lufthansa، شرکت Austrian Airlines ، SWISS و Germanwings بوده و علاوه بر این، این گروه در شرکت‌های Brussels Airlines ، JetBlue و SunExpress سهامدار است.

در سال تجاری 2010، شرکت‌های هواپیمایی گروه Lufthansa به 90 میلیون مسافر در پروازهای خود خوش آمد گفته و این گروه را به گروهی پیشتاز در اروپا بدل ساخته است. Lufthansa ، Austrian Airlines ،  Brussels Airlines و SWISS از مراکز پروازی خود در فرانکفورت، مونیخ، وین، بروکسل و زوریخ به 258 مقصد در 106 کشور و در چهار قاره جهان خدمات ارائه می نمایند.

ناوگان هوایی گروه در حال حاضر شامل 710 هواپیما است. علاوه بر این 202 فروند به ارزش کل 19 میلیارد یورو برای تحویل بین سالهای 2011 تا 2018 سفارش داده شده اند.  این گروه پیوسته  ناوگان خود را مقرون به صرفه تر و عملیات خود را با محیط زیست سازگارتر می سازد. گروه Lufthansa در پایان اکتبر 2010 بیش از 120000 پرسنل داشت و در سال تجاری 2010 سود کل این گروه به 27/3 میلیارد یورو بالغ گردید.

برگ نوشته ای از تاریخ  (پنجاه و پنج سال حضور در آسمان ایران)

در دوازدهم سپتامبر 1956، نخستین پرواز Lufthansa در تهران به زمین نشست و ایران را به شبکه جهانی مسیرهای این شرکت هوایی آلمانی اضافه کرد. در حال حاضر تهران شامل هفت پرواز مستقیم هفتگی به فرانکفورت می باشد. رولف کُلِر مدیرکل گروه  Lufthansaدر ایران برای ادای تبریک به مناسبت این سالگرد، گفت: "تهران مقصدی مهم در مجموعه  خاورمیانه ای  Lufthansaاست. ما به 55 سال خدمت رسانی به پایتخت ایران افتخار می کنیم".

پادشا را فقط در سایت پادشا ببینید.

چاق ترین زن دنیا , قوی ترین سگ دنیا , وحشی ترین سگ دنیا
 
جدیدترین عکس برگرفته از آرشیو لوفت هانزا که برای اولین بار منتشر شده است .


ویدیو : مدرن ترین هواپیمای روز دنیا در لوفت هانزا