ماندن یا رفتن پروین دست خودش نیست : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ماندن ...


عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ماندن یا رفتن پروین دست خودش نیست و هر تصمیمی که وزارت ورزش و جوانان در این خصوص بگیرد با موافقت پروین و اعضای هیئت مدیره مواجه می‌شود. خبرگزاری تسنیم: محمد جمشیدی در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی توسط این تیم گفت: پرسپولیس این فصل حاشیه‌های زیادی داشت و با توجه به این حواشی کار بزرگی انجام داد. کسب سهمیه آسیایی و نایب قهرمانی بد نیست هر چند اگر بچه‌ها در بازی با راه آهن 2 دقیقه دوام آورده بودند و گل نمی‌خوردند الان پرسپولیس قهرمان شده بود.

وی ادامه داد:‌ فکر می‌کنم بخشی از انتظارات هواداران برآورده شد. مدت‌ها بود پرسپولیس صدرنشین لیگ نشده اما در این فصل از ابتدا در کورس قهرمانی بودیم و اگر حاشیه نبود 2،3 هفته زودتر قهرمان می‌شدیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه کسی مقصر این حواشی است، اظهار داشت: تیم‌های بزرگ همیشه حاشیه بزرگ هم دارند و هیچ وقت نمی‌شود تمام این حواشی را کنترل کرد. در مجموع نمی‌شود گفت کسی مقصر این حواشی است.

جمشیدی در خصوص پرداخت پاداش به بازیکنان پرسپولیس از سوی هدایتی و عدم حضور پروین و منتقمی در مراسم شب گذشته تقدیر از بازیکنان پرسپولیس، عنوان کرد: به نظر من اتفاق بدی رخ نداده و هر فردی که به پرسپولیس کمک کند دستش را می‌بوسم. هدایتی نشان داده پرسپولیس را دوست دارد و کمک‌‌های این‌چنینی روحیه بازیکنان را مصاعف می‌کند. وقتی بازیکنان و اعضای کادر فنی در این مراسم حضور داشتند دلیلی نداشته که مسئولان باشگاه هم حضور داشته باشند.

وی درباره انتشار فهرست قراردادها و پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس به بازیکنان و واکنش‌های بعدی این مسئله، گفت: اطلاعی در مورد این فهرست ندارم و معمولاً هم از ریز قراردادها مطلع نیستیم اما من از نفس این کار گله‌ای ندارم و به نظرم کار بدی صورت نگرفت. ارائه این فهرست ثابت کرد بر خلاف شایعاتی که مطرح می‌شود پرسپولیس با 16،17 میلیارد بسته شده نه 40 میلیارد.

جمشیدی تصریح کرد: بعد از انتشار فهرست قراردادهای یکی از تیم‌هایی که در جدول رده بندی لیگ برتر چند رده هم پایین‌تر از ما ایستادند، مشخص شد که 10 نفر اول آن تیم به اندازه کل بازیکنان ما قرارداد بستند.

جمشیدی در پاسخ به این سوال که آیا دایی سرمربی فصل آینده پرسپولیس خواهد بود، گفت: تا امروز در مورد رفتن دایی از پرسپولیس هیچ صحبتی مطرح نشده است. دایی این فصل نتیجه گرفته و مربی که نتیجه گرفته باشد را نباید کنار گذاشت. سرمربی توفیق داشته، هوادار دوستش دارد و قرارداد دایی هم 3 ساله است، پس کنار گذاشتن دایی اصلاٌ منطقی نیست.

وی در مورد آینده پروین در باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: ماندن یا رفتن پروین دست خودش نیست. هر تصمیمی که وزارت ورزش و جوانان در این خصوص بگیرد با موافقت پروین و اعضای هیئت مدیره مواجه می‌شود.

عضو هیئت باشگاه پرسپولیس در خصوص اعمال تغییرات احتمالی در هیئت مدیره این باشگاه به تسنیم گفت: تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس یک اتفاق طبیعی است، ماموریت تیم حال حاضر هیئت مدیره تمام شده و منتظر تصمیم وزارت ورزش و جوانان هستیم. آوردن نیروهای جدید به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حق وزارت ورزش است و ما هم از این حق استقبال می‌کنیم. تقریباً هر فصل چنین تغییراتی در پرسپولیس ایجاد می‌شود.


ویدیو : ماندن یا رفتن پروین دست خودش نیست