مارال فرجاد و امین زندگانی در «فراموشی» : تصویربرداری مجموعه مناسبتی شبکه سه ...


تصویربرداری مجموعه مناسبتی شبکه سه سیما برای شب‌‌های قدر با عنوان «فراموشی» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی حسین هرندی به نیمه رسید. روزنامه صبا: تصویربرداری مجموعه مناسبتی شبکه سه سیما برای شب‌‌های قدر با عنوان «فراموشی» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی حسین هرندی به نیمه رسید.
 
فیلمبرداری این مینی‌سریال که طی چند هفته گذشته در تهران به کارگردانی سعید سلطانی آغاز شده، این روزها در لوکیشن بیمارستان شهید لواسانی در حال پیگیری است.

به تازگی مارال فرجاد با این پروژه به توافق رسیده و پیش از این نیز امین زندگانی، نگین صدق‌گویا، سیاوش خیرابی، الهام نامی، محسن افشار و پروین ملکی در «فراموشی» حضور داشتند.

مارال فرجاد , امین زندگانی , مرگ امین زندگانی

تدوین و صداگذاری همزمان مینی‌سریال «فراموشی» در حال انجام است که جعفر میراشرفی تدوین، آرش اسحاقی صداگذاری و مهدی زارع نیز مشغول آهنگسازی این سریال هستند.

قصه این سریال به قلم مشترک اصغر عبدالهی و سعید شاهسواری درباره سام شکرچیان مردی ۴۵ ساله است که غرق در کار و تجارت است. او به واسطه ناکامی در یک معامله کلان به شدت عصبانی و آشفته است. این آشفتگی باعث می‌شود در راه شمال، با یک وانت تصادف کند و این آغاز ماجراست.

پیش از این قرار بود مینی‌سریال «فراموشی»‌ برای پخش در شب‌‌های قدر از شبکه یک سیما آماده شود که شبکه سوم سیما پخش جدیدترین مجموعه سعید سلطانی را بر عهده گرفته و قرار است در پنج قسمت ۴۵ دقیقه‌ای 14 تیر همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه سیما برود.

عوامل تولید این مینی‌سریال عبارتند از مجری طرح: سپیده پورکیانی، مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، تصویربردار: سیدهادی حسینی‌پویا، صدابردار: وحید سلطانی، برنامه‌ریز: مهدی سلطانی، طراح گریم: شهرام توانا، طراح لباس: زهرا احمدی، طراح صحنه: مهدی سعیدی، تدوین: سیدجعفر میراشرفی، صداگذار: آرش اسحاقی، مدیر تولید: رضا نصیری‌نیا، منشی صحنه: مهتاب شهرابی و عکاس: سینا عبدلی.


ویدیو : مارال فرجاد و امین زندگانی در «فراموشی»