لاپورتا: مسی می‌خواهد از بارسلونا برود : مدیرعامل پیشین باشگاه بارسلونا گفت: ...


مدیرعامل پیشین باشگاه بارسلونا گفت: مسی می‌خواهد از بارسلونا برود و به دنبال بهانه می‌گردد، این شلوغ‌بازی‌ها هماهنگ شده است. خبرگزاری فارس: دادگاه لیونل مسی جلسه شماره 3 خود را هم تجربه کرد و هنوز نتیجه قطعی این دادگاه مشخص نشده است، مسی 5 شنبه گذشته با حضور در جلسه علنی دادگاه از خود دفاع کرد و گفت: من فقط فوتبال بازی کرده‌ام و از مسائل مالی هیچ خبری ندارم، اگر  مشکلی هست از سوی حسابدار یا وکیلم صورت گرفته که شک ندارم ناخواسته بوده است.

جالب اینجا است که وکیل مسی، پدرش است و اگر قرار باشد او متهم شود مشکل مسی حل نخواهد شد.

برخی رسانه‌ها به اشتباه از تبرئه شدن مسی نوشتند در حالی که دادستان اسپانیا جدا از پرونده مالی مسی، شاکی خصوصی مسی هم محسوب می‌شود و این پرونده هنوز بررسی نشده و همه منتظر روشن شدن تکلیف پرونده اول هستند تا ماجرای دوم کلید بخورد.

در هر حال خوان لاپورتا مدیرعامل سابق بارسلونا در این خصوص گفته است: مسی می‌خواهد از بارسلونا برود و به دنبال بهانه می‌گردد، این شلوغ‌بازی‌ها هماهنگ شده است. منچستریونایتد او را می خواهد و مسی هم بدش نمی‌آید بازی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند اما توان این کار را ندارد. خسته شدن از دادگاه و مشکلاتی که مثلا اسپانیا برایش فراهم کرده بهانه خوبی است تا از بارسلونا برود، در غیر این صورت بهانه دیگری ندارد و نمی‌تواند جواب هواداران بارسلونا را بدهد.


ویدیو : لاپورتا: مسی می‌خواهد از بارسلونا برود