فیلم: شاهکاری با نان باگت! : امروز تصمیم گرفته ایم طرز تهیه نوعی غذا که جزو ...


امروز تصمیم گرفته ایم طرز تهیه نوعی غذا که جزو دسته ی حاضری ها قرار میگیرد را به شما آموزش دهیم. این غذا مطمئنا حسابی به دل بچه ها می نشیند و حتما خیلی از آن استقبال می کنند. برترین ها: امروز تصمیم گرفته ایم طرز تهیه نوعی غذا که جزو دسته ی حاضری ها قرار میگیرد را به شما آموزش دهیم. این غذا مطمئنا حسابی به دل بچه ها می نشیند و حتما خیلی از آن استقبال می کنند.

1- ابتدا نیاز به نان باگن داریم. این نوع نان باگت را به راحتی می توان بعد از پخت از هم جدا کرد و برای تقسیم بندی های عادلانه بسیار مناسب است. نان باگت را از میان برش می زنیم. روی آن ژامبون میچینیم و رویش پنیر ورقه شده قرار می دهیم.

2- در جای دیگر تابه را روی گاز قرار می دهیم. کره را در آن آب می کنیم و سپس کمی آرد اضافه می کنیم. هم میزنیم تا با کره مخلوط شود. مقداری شیر، پودر خردل، نمک به آرامی به مواد اضافه کرده و هم میزنیم. سپس از روی گاز بر می داریم.

3- سس آماده شده را روی ژامبون و پنیری که روی نان باگت گذاشته ایم میریزیم. حالا نصفه دیگر نان باگت را که قبلا برش زده بودیم را روی آن می گذاریم. به مدت 8 دقیقه در دمای 190 درجه سانتیگراد می گذاریم تا بپزد.

4- مقداری کره و سیر را کمی در مایکروویو قرار می دهیم تا با هم مخلوط شوند. بعد از اینکه نان باگت ها را از مایکروویو خارج کردیم، مخلوط سیر و کره را با قلمو روی آن می مالیم.

5- حالا می توانید نان را برش بزنید و میل کنید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

دانلود فیلم , ایران فیلم , دانلود فیلم ایرانی


ویدیو : فیلم: شاهکاری با نان باگت!