فـال روزانه 1391/10/26 :   فـال روزانه  1391/10/26 فال روزانه متولدینفروردینامروز ...



فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/10/26


فال روزانه متولدینفروردین

امروز کمی گوشه گیر هستید، نه به این علت که غمگین هستید، بلکه به خاطر اینکه می خواهید تنها باشید و حریم تان شکسته نشود. اگر هم با کسی حرف می زنید، می خواهید احساسات عمیق خود را با آنها در میان بگذارید. به یاد داشته باشید که سر و کله زدن با خانم ها چالش برانگیز است.

پیش بینی روابط شما: اگر مسائل مالی بین شما و مخاطب خاصتان مشکلی پیش آورده است، پس اکنون زمان آن رسیده است که جرأت رسیدگی به اعماق حساب هایتان را پیدا کنید. این کار به هر دوی شما کنترل می دهد و رابطه شما را هم آسان می کند. اگر کمی بیشتر اهل عمل باشید بهتر است.

پیش بینی شغل شما: امروز اعضای تیم شما در محل کار، نیرویی که برای انجام کار لازم دارید را به شما می دهند. از دیگران مشورت بخواهید ولی از اینکه گاهی تک روی کنید هم نترسید. امروز کار مستقل برای شما بسیار مفید خواهد بود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ارتباط با دوستان اهمیت زیادی می یابد. اگر آنها به شخص دیگری توجه نشان دهند، شاید نسبت به آنها احساس حسادت یا تعصب کنید. امروز همچنین روز خوبی برای بررسی اهداف کلی و فکر کردن به آنچه در چند سال آتی می خواهید است.

پیش بینی روابط شما: امروز درک بیشتری از مشکلاتی که اخیراً بین شما و فرد مورد علاقه شما به وجود آمده کسب می کنید. این درک بدان علت است که شما امروز احساس جدایی و تنهایی می کنید و می توانید روی این مسئله بیشتر فکر کنید که شما دو نفر از این رابطه چه می خواهید.

پیش بینی شغل شما: امروز یادداشت های مهمی بردارید. اگر در جلسه کاری با رئیس یا همکاران هستید، نترسید و کاغذ دربیاورید و یادداشت برداری کنید. جزئیات زیادی وجود دارد که نمی خواهید آنها را فراموش کنید.

فال روزانه متولدین خرداد
جزئیات زندگی شخصی و صمیمی شما امروز ممکن است لو برود. با در نظر داشتن این موضوع، باید بهترین رفتار را از خود نشان دهید. روز خوبی برای خرید و فروش هم هست.

پیش بینی روابط شما: اگر تابحال در مورد رابطه ای که در آن هستید شک داشتید، امروز این شک برطرف می شود. شاید این شک به خاطر این بوده است که فرد موردنظر شبیه کسی بوده است که شما قبلاً می شناختید و شما نمی توانید این شباهت را از یاد ببرید.

پیش بینی شغل شما: امروز موقعیتی عالی برای فکر کردن به خودتان دارید. اگر قبلاً فکر کرده بودید که چگونه می توانید کسب و کار خودتان را شروع کنید، امروز بهترین فرصت را دارید تا به جزئیات آن بیندیشید. به لوازم الکترونیک و امکانات اینترنتی خلاقانه هم فکر کنید.

فال روزانه متولدین تیر
امروز نیاز شدیدی به شکستن روال عادی روزانه احساس می کنید. از هر نوع سفر حتی سفرهای ذهنی یا مطالعه لذت می برید. اساساً شما تشنه هیجان و چیزهای تازه هستید. شاید دوستانی تازه از کشورهای خارجی پیدا کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز از اینکه در خانه پیش همسر خود نیستید، بیش از پیش نگرانید. اگر حس می کنید به عشق واقعی نیاز دارید، باید با افرادی بگردید که علایق مشترکی با شما دارند. بدین ترتیب احتمال بیشتری هست که با آن فرد خاص دیدار کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز شاید به خاطر دقت نکردن به جزئیات و عدم موشکافی در کار، سرزنش شوید. در صورت بروز چنین اشتباهاتی حتماً به آنها اعتراف کنید و وانمود نکنید که مقصر نبوده اید. دفعه بعد بیشتر به جزئیات دقت کنید. 

فال روزانه متولدین مرداد احساسات و عواطف شما امروز شدید است. در مورد اموال خود احساس مالکیت شدیدی می کنید. دوست دارید به چیزهای خانوادگی وفادار بمانید. شاید حتی چیزی بخواهید که متعلق به فرد دیگری است. شما می خواهید از طریق مالکیت های مادی بر زندگی خود کنترل بیشتری داشته باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز شاید بهتر باشد که با هم بیرون بروید و زمان بیشتری را به خودتان اختصاص دهید. هر دو از این زمان برای بیشتر فکر کردن به وقایع اخیر استفاده خواهید کرد. رفتن به جایی آرام و دنج در محیط طبیعی، می تواند شفافیت و امید بیشتری به فکر شما بدهد.

پیش بینی شغل شما: امروز در محل کار از کار شما انتقاد می کنند. شما هم باید انتقاد کنید. قبل از آنکه سر پروژه دیگری بروید، حتماً همه چیز را دو یا سه بار کنترل کنید. عجله نکنید و از زمان خود برای انجام بهتر کار استفاده کنید و در ارائه کار شتاب نکنید. 

فال روزانه متولدین شهریور

روابط شخصی امروز در مرکز توجه شما هستند. به همین دلیل احساس تعصب یا حسادت نسبت به فرد موردنظر دارید. رو در رویی با خانم ها امروز دشوار خواهد بود، ولی آنها ممکن است برخورد مثبتی داشته باشند. مراقب کاری که می کنید و چیزهایی که می گویید باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد نقشه هایی که برای آینده خود و فرد مورد علاقه تان داشتید، باید بیشتر مراقب باشید. امروز حسی قوی درباره خود و شریکتان دارید. اکنون زمان شتاب کردن در تصمیمات بزرگ نیست. بهتر است بنشینید و صحبت کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز از سوی همکارتان اطلاعات غیرمنتظره ای دریافت می کنید. به این اطلاعات دقت کنید. راهنمایی هایی که در محل کار دریافت می کنید، وقتی به کار شما می آید که بخواهید سر کار جدیدی بروید یا کار خود را گسترش دهید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شما احساس می کنید باید خدمات خود را به دیگران ارائه دهید که بدان معناست که باید نیازهای خود را در کنار بگذارید. این موضوع در مورد خود-انکاری اهمین چندانی ندارد، فقط به کمک کردن مربوط می شود. امروز زیاد از دیگران انتقاد نکنید.

پیش بینی روابط شما: تحت انرژی امروز، ممکن است احساسات کسی نسبت به شما کمی قویتر شود. اگر در زندگی تان نسبت به کسی که گاهی شما را گیج می کند، احساس رابطه ای نیرومند می کنید، امروز باید با او صحبت کنید و رابطه خود را به سطح جدیدی سوق دهید. شاید هر دوی شما به چیزهایی اعتراف کنید که قبلاً آنها را مخفی کرده بودید.

پیش بینی شغل شما: امروز درباره پولتان کمی محافظه کار تر باشید. مواظب باشید که آن را روی چه چیزی خرج می کنید – به خصوص در محل کار. بجای آنکه هر روز برای ناهار بیرون بروید، از خانه غذا ببرید. صرفه جویی های روزانه شاید کوچک باشند، ولی قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود!

فال روزانه متولدین آبان
امروز نیروی شما برای آنکه فقط خودتان باشید بسیار قوی است. چرا که نه؟ روابط شما با خانم ها خوب خواهد بود؛ در واقع، غرایز محافظت و تغذیه امروز بسیار نیرومند است، به همین دلیل رفتارتان با کودکان بسیار خوب خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز باعث می شود که نتوانید احساستان را به فرد خاصی ابراز کنید. می دانید که حتماً باید چیزی بگویید، زیرا نمی توانید بگذارید که همه چیز به همین شکل باقی بماند. ولی در عین حال نمی دانید که چطور وارد موضوع شوید. اگر بتوانید بر ترس خود غلبه کنید، همه چیز حل می شود.

پیش بینی شغل شما: امروز پایداری احساسی شما در محل کارتان هم جاری می شود و روابطی عالی با دیگران را پایه ریزی می کند. رفتار و نگرش شما معنای زیادی دارد، پس سعی کنید مثبت باشید. کار شما بسیار مؤثر خواهد بود.

فال روزانه متولدین آذر

امروز کمی به تنهایی نیاز دارید. اگر می توانید در خانه بمانید. خاطرات کودکی و افکار شخصی و خصوصی در ذهنتان است و بهتر است که کمی زمان برای پردازش آنها بگذارید. شاید احساس تنها بودن کنید که خیلی زود خواهد گذشت.

پیش بینی روابط شما: شما معمولاً خیلی پرحرف هستید و نمی توانید در طول یک گفتگو خود را متوقف کنید. ولی برای اولین بار در میان کلمات خود گم شده اید. دلیل آن این است که شما در موقعیت خجالت آوری گیر کرده اید و نمی دانید که چطور به آن رسیدگی کنید. پا روی این خط نامرئی بگذارید و حرفتان را بزنید.

پیش بینی شغل شما: تغییرات غیرمنتظره در پروژه ای که روی آن کار می کردید، ضروری به نظر می رسند. انعطاف پذیر باشید. باید از ایده های دیگران برای تکمیل وظیفه خود استفاده کنید. مطمئن باشید تغییراتی که انجام می دهید برای همه خوب است. لبخند را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز مشتاق هستید با دیگران صحبت کنید. ولی بحث های سطحی درباره آب و هوا نمی خواهید، بلکه گفتگوهای واقعی را ترجیح می دهید. نسبت به واکنش به حرف های دیگران مراقب باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز شما بیش از آنچه نیاز باشد کله شقی می کنید. شاید می دانید که در حفظ این موضع خود کاملاً محق نیستید، ولی کار دیگری نمی توانید بکنید. زیرا این مسئله، مسئله غرور است. اگر زیاد بر روی این رابطه سرمایه گذاری نکرده اید، به راه خود بروید، در غیر این صورت، خودتان را عوض کنید.

پیش بینی شغل شما: اگر منتظر فرصت مطلوبی برای ترفیع یا افزایش حقوق بودید، اکنون زمان خوبی برای این حرکت است. انرژی امروز به نفع شماست، پس از آن استفاده کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز از چیزهایی که متعلق به شماست می توان شما را شناسایی کرد، به همین خاطر دوست ندارید که چیزی به کسی قرض بدهید. اصولاً دوست دارید با چیزهای آشنا احاطه شوید، به خصوص وسایلی که از گذشته باقی مانده اند. حتی دوست ندارید پول خرج کنید.

پیش بینی روابط شما: اگر فرد مورد علاقه شما نسبت به جذابیت های شما مقاوم شده است، مسئله را زیاد شخصی نکنید. شاید او می خواهد کمی تنها باشد، همانطور که شما هم اغلب دوست دارید تنها باشید. در این شرایط، نباید زیاد کنجکاوی یا اضطراب داشته باشید. قبول کنید که او هم نیاز دارد گاهی تنها باشد.

پیش بینی شغل شما: نگذارید که فرصت خاصی از کنارتان بگذرد. شاید کسی گذری چیزی بگوید که توجه شما را جلب کند. نگذارید که این جرقه الهام خاموش شود. این ایده یا شما تلفن یا اسم فرد را در جایی یادداشت کنید. شاید این همان چیزی است که دنبالش بودید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز از لحاظ احساسی کوک هستید، زیرا حس اسپایدرمن شما بالا رفته است. با آنکه ممکن است امروز از لحاظ عاطفی بسیار نیازمند باشید، ولی به دیگران هم کمک عاطفی زیادی می کنید. سعی کنید از دیدگاه دیگران به موضوع بنگرید.

پیش بینی روابط شما: احساساتی که تا حدودی مدفون شده بودند ناگهان سر بر می آورند. دلیل اصلی رابطه شما که اخیراً شما را درگیر کرده بود، بالاخره کاملاً واضح و روشن می شود. باید متشکر باشید، زیرا حالا درک می کنید که چرا کل این شرایط اینقدر سخت بوده است. به تدریج گره باز می شود و شما راه حل این معما را پیدا می کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز برنامه شما به خاطر کسی که بر روی شما تأثیر زیادی دارد بهم می خورد. نترسید از اینکه بخواهید ایده جدیدی را وارد روال سنتی و روتین خود برای انجام کارها کنید. این کار باعث می شود که ترکیب موفقی نصیبتان شود.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 1391/10/26