فرمانده نیروی زمینی ارتش: پاسخ ما در جنگ، ویرانگر است : فرمانده نیروی زمینی ...



فرمانده نیروی زمینی ارتش: پاسخ ما در جنگ، ویرانگر است
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما هرگز آغازگر جنگ نخواهیم بود اما اگر کسی بخواهد علیه ما اقدامی انجام دهد با پاسخ قاطع، كوبنده و ویرانگر ما مواجه خواهد شد.

 

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران , پاسخ فرمانده ارتش به حسن عباسی نامه , فرمانده کل ارتش


امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم صبحگاه مشترك یگان‌های نمونه نیروی زمینی ارتش در مركز آموزش نظامی جواد‌الائمه كه با حضور پیشكوستان و فاتحان ثامن‌الائمه برگزار می‌شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار كرد: اگر ملتی خود را برای جنگ آماده كند و از ناملایمات آن نهراسد پیروز جنگ خواهد بود.
وی با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: صدام با آغاز جنگ تحمیلی دو هدف اصلی یعنی براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی و تصرف خوزستان و الحاق آن به عراق را دنبال می‌كرد. استكبار جهانی به سركردگی آمریكا این دو هدف را برای عراق تعریف كرده بود، چراكه استكبار با ظهور انقلاب منافع خود در كشور ما را از دست داده بود و می‌خواست آنها را دوباره به دست گیرد.
پوردستان ادامه داد: با وجود مشكلاتی كه در آغاز جنگ داشتیم و سیاست‌های غلط بنی‌صدر، نیروهای مسلح ایران بلایی سر صدام آوردند كه نه تنها فتح سه روزه را فراموش كند بلكه در روز هفتم تقاضای آتش‌بس كرد و این تنها گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح ایران در زیر پرچم ولایت بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین یادآور شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس در شرایط تحریم توانست رژیم بعثی عراقی را كه شرق و غرب حمایتش می‌كرد، متوقف كند و امروز نیز نیروهای مسلح با بهره‌مندی از تجربیات دفاع مقدس و مجهز به سلاح‌های پیشرفته كه توسط دانشمندان جوان به صورت بومی ساخته شده‌اند و با استفاده از تكنیك‌ها و تاكنیك‌های خاص، اجازه نمی‌دهد هیچ تجاوزگری خیال تجاوز به این سرزمین را در سر بپروراند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینكه "دكترین ایران دفاعی و مبتنی بر بازدارندگی است"، تاكید كرد: ما هیچ‌گاه شروع‌كننده جنگ نخواهیم بود اما اگر كسی بخواهد علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی كند، با پاسخ قاطع، كوبنده و ویرانگر ما مواجه خواهد شد.
وی ادر پایان اظهار كرد: نیروهای مسلح با رصد تهدیدات در زمین، ‌هوا و دریا آمادگی لازم را در خود به وجود آورده است و با وجود تجهیزات پیشرفته‌ای كه در اختیار دارد و روحیه ایمان الهی و حمایت قاطع ملت، یك نیروی الهی و شكست‌ناپذیر شده است كه می‌تواند هر تجاوزگری را از كرده خود پشیمان كند. نیروهای مسلح از اقتدار بسیار بالایی برخوردارند و ملت ایران مطمئن باشند كه این نیروها از توانایی‌های بسیار بالایی دارند.
به گزارش ایسنا، در ادامه مراسم صبحگاه مشترك یگان‌های نمونه‌ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این یگان‌ها به اجرای حركتهای رزمی و نمایشی پرداختند و همچنین از پیشكسوتان و فرماندهان عملیات ثامن‌ائمه (حصر آبادان) به مناسبت سالروز این عملیات، توسط امیر پوردستان تقدیر شد./ایسنا

 


ویدیو : فرمانده نیروی زمینی ارتش: پاسخ ما در جنگ، ویرانگر است