عارف زیبنده ریاست مرکز پژوهش‌ ها است : کاظم جلالی گفت: نام آقای عارف زیبنده ...


کاظم جلالی گفت: نام آقای عارف زیبنده ریاست مرکز پژوهش های مجلس است و اگر تصمیم هیئت رئیسه مجلس انتخاب ایشان باشد از هم اکنون برای آقای عارف آرزوی موفقیت می کنم. خبرگزاری ایسنا: کاظم جلالی گفت: نام آقای عارف زیبنده ریاست مرکز پژوهش های مجلس است و اگر تصمیم هیئت رئیسه مجلس انتخاب ایشان باشد از هم اکنون برای آقای عارف آرزوی موفقیت می کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران پارلمانی خاطرنشان کرد: تا اعلام حکم جدید و تصمیم‌گیری در مورد ریاست مرکز پژوهش‌ها در مجلس دهم با قوت این مسئولیت را ادامه خواهم داد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون باید هیأت امنای مرکز پژوهش‌های مجلس تشکیل جلسه دهد و در مورد ریاست این مرکز اعلام نظر کند و ما نیز منتظر تشکیل این جلسه هستیم.

جلالی افزود: مرکز پژوهش‌ها فرصت خدمتی بود که برای چهار سال بر عهده من قرار گرفت و امروز نیز افراد شایسته زیادی برای حضور در این مسئولیت وجود دارند اما تصمیم نهایی بر عهده هیأت امنای مرکز است.

وی با اشاره به زمان تشکیل جلسه هیأت امنا، گفت: امروز سخنگوی هیأت رئیسه مجلس مشخص خواهد شد و در زمان تشکیل جلسه هیأت امنای مرکز پژوهش‌ها می‌تواند پاسخگو باشد.


ویدیو : عارف زیبنده ریاست مرکز پژوهش‌ ها است