طالع بیی هندی زن متولد شهریور :       طالع بیی زن متولد شهریور دختران متولد ...



 

 

طالع بینی هندی مرد متولد مرداد , طالع بینی مرد متولد شهریور , طالع بینی هندی زن متولد مهر

 

طالع بیی زن متولد شهریور


دختران متولد شهریور بطور كلی هیچ وقت مثل مردم دیگر رفتار نمی كنند. نه عصبانی می شوند و دردسر درست می كنند و نه یك دفعه غیبشان می زند.

زن متولد شهریور عمداً می خواهد كه مثل طبیعت به نظر برسد. (نه منظور من این نیست كه او لباس نمی پوشد و سخت است) او ندرتاً آرایش می كند. اگر زنی روستایی باشد ، مطمئن باشید از ریشهء گشنیز و كرفس یا چیزی شبیه به آن ، مواد آرایشی درست كرده و مصرف می كند.

زن متولد شهریور مادر محشری است. برای او خیلی مهم است كه بچهء باهوشی داشته باشد. اما باید بداند كه بچه همان اندازه كه به آموزش و یادگیری نیاز دارد به عشق و محبت هم نیازمند است.

زن شهریور باید به خاطر داشته باشد كه گاهگاه كتابش را كنار بگذارد و كودك را در آغوش بگیرد. او یك ریز به دنبال علایم هوشمندی در نوازادش است و حتی شاید گاهی فكر كند كه نوزاد كوچولو از نظر هوش مشكل دارد! در عین هر كاری كه بتواند برای بچه انجام می دهد و از سپیدهء صبح تا بوق سگ از او پرستاری می كند.

یادتان باشد كه او خوددار است. پس انتظار نداشته باشید كه مثل متولدین برجهای آبی ناگهان فوران كند ، یا مثل دخترهای متولد برج اسد و میزان جذاب و لوند باشد. در عوض چشمهای او تمام مدت شما را به دقت نگاه می كند و سعی دارد به كنه وجود شما پی ببرد.

پشتكار زن متولد شهریور سبب می شود كه دستیار خوبی باشد و هر رئیسی به او واقعاً اعتماد كند. او فمینیست سرسختی است ولی می خواهد كه او را مثل یك انسان باهوش با حقوق خودش بپذیرید.

در زندگی برخی از زنهای متولد برج شهریور لكه هایی هست كه دوست دارند آنها را مثل غلطهای تایپی با غلط گیر پاك كند و اگر موفق شود از خوشحالی بال در می آورد.

طالع بینی هندی سایر ماهها


ویدیو : طالع بیی هندی زن متولد شهریور