صادقی: از نگاه مثبت فرکی تشکر می‌کنم : کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: فصل آینده ...


کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: فصل آینده هفدهمین فصل حضورم در سایپاست و حسین فرکی هم دوازدهمین سرمربی است که در این تیم دیده‌ام. خبرگزاری فارس: ابراهیم صادقی در مورد تمدید قراردادش با باشگاه سایپا گفت: یک فصل دیگر قراردادم را با این باشگاه تمدید کردم و می‌‌خواهم فصل آینده مثل گذشته به باشگاه کمک کنم. امیدوارم که بتوانیم بعد از چند فصل ناکامی در فصل آینده سهمیه آسیایی بگیریم.

وی در مورد اینکه حسین فرکی چندمین سرمربی است که او در سایپا دیده است، گفت: من 17 فصل است که در سایپا حضور دارم و حسین فرکی یازدهمین یا دوازدهمین سرمربی است که من دیده‌ام. البته در مقاطعی مربیانی مثل محمد مایلی‌کهن به تیم ما می‌آمدند و می‌رفتند. رضا درویش هم هشتمین مدیرعاملی است که من در سایپا دیده‌ام.

کاپیتان سایپا در مورد اینکه تیمش هنوز ستاره‌ای جذب نکرده و چطور صحبت از کسب سهمیه آسیایی می‌کند، گفت: باشگاه ما همواره بدون حاشیه و جنجال کار می‌کند و اکنون هم کادر فنی جدید و مدیریت باشگاه در تلاش هستند که تیم خوبی برای فصل آینده آماده کنند. در سه چهار پست حساس به دنبال جذب بازیکن هستند ضمن اینکه فصل گذشته هم ما بازیکنان خوبی داشتیم.

صادقی در مورد اینکه با فرکی صحبت کرده است یا نه، گفت: بله جلسه‌ای دو سه ساعته با حسین فرکی سرمربی محترم تیم داشتم. از حسن نیت او تشکر می‌کنم. ایشان نگاه مثبتی به من دارند و امیدوارم بتوانم به ایشان هم مثل سرمربیان دیگر کمک کنم. من با تمام وجود در خدمت سایپا هستم تا این باشگاه موفق شود. البته جا دارد از زحمات مجید جلالی هم که دو فصل برای ما زحمت کشید تشکر کنم.

کاپیتان سایپا در مورد اینکه فصل آینده آخرین فصل حضورش در فوتبال است،‌گفت: فصل گذشته من 29 بازی برای تیم سایپا انجام دادم و طبق آمار باشگاه بیشترین دقایق حضور در میادین را داشتم. 38-37 سال سن دارم و تا زمانی که بتوانم برای تیمم مفید باشم و خوب بازی کنم در خدمت باشگاه خواهم بود.


ویدیو : صادقی: از نگاه مثبت فرکی تشکر می‌کنم