شیوه جدید کمک به دیگران با طعم سرقت! : رییس پلیس فتای گیلان از دستگیری فردی ...


رییس پلیس فتای گیلان از دستگیری فردی كه با ظاهری آراسته و موجه با كمین در مقابل خودپردازهای خلوت اقدام به خالی‌كردن حساب افراد میانسال كرده بود، خبرداد. ایسنا:   رییس پلیس فتای گیلان از دستگیری فردی كه با ظاهری آراسته و موجه با كمین در مقابل خودپردازهای خلوت اقدام به خالی‌كردن حساب افراد میانسال كرده بود، خبرداد.

سرهنگ ایرج محمدخانی  با اعلام این خبر گفت: درپی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی تعدادی از شهروندان با هویت معلوم، مبنی بر اینكه فردی ناشناس با ظاهری آراسته، به قصد كمك فریبشان داده و از حساب عابربانك آنان برداشت كرده، موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات گیلان افزود: با تحقیقات از شكات و پی‌جویی‌های پلیسی سرنخ‌هایی از سارق به‌دست آمد كه با انجام یكسری كار نامحسوس پلیسی كارآگاهان پلیس فتا هویت وی را شناسایی كرده و پس ازهماهنگی‌های قضایی در یك عملیات غافلگیرانه سارق را در یكی از محلات شهرستان رشت حین تردد دستگیر كردند.

محمدخانی ادامه داد: سارق پس از دستگیری و انتقال به پلیس فتا ابتدا منكر همه اتهامات شد اما وقتی با شواهد و قرائن موجود روبرو شد به ناچار لب به سخن گشوده و به بزه انتسابی اعتراف كرد.

وی متهم را 39 ساله با مدرك دیپلم معرفی و خاطرنشان كرد: متهم با استفاده از ظاهری آراسته و موجه در مقابل خودپردازهای خلوت كمین می‌كرده و افراد میانسال و ناآشنا به دستگاه ATM را شناسایی كرده و به قصد كمك به آنان كارت و رمزشان را گرفته و بعد از اخذ كارت و رمز آن، وقتی كارت را درون عابربانك می‌فرستاد با دستكاری عابربانك، كارت متوقف شده و زمانی كه قربانی به توصیه سارق برای رفع اشكال به شعبه مربوطه مراجعه می‌كرده فرصت را غنمیت شمرده و كارت را از دستگاه خارج و از محل متواری می‌شد.

رییس پلیس فتای گیلان با اشاره به اینكه این متهم حدود 10 میلیون ریال از حساب چند شهروندان گیلانی برداشت كرده بود، افزود: این متهم با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد. 


ویدیو : شیوه جدید کمک به دیگران با طعم سرقت!