شوک خوبی به پرسپولیس وارد شد : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تدبیر هیأت ...


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تدبیر هیأت مدیره شوک خوبی به پرسپولیس وارد شد. خبرگزاری فارس: ضیاء عربشاهی در مورد انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید باشگاه پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم درخشان شایستگی این انتخاب را دارد و آن می‌تواند سکاندار خوبی برای پرسپولیس باشد. او سالها در این تیم به عنوان یک بازیکن شاخص فعالیت کرده و خیلی بیشتر از افرادی که می‌گویند پرسپولیس را دوست دارند، برای این تیم زحمت کشیده است.

وی افزود: درخشان قبلاً هم هدایت پرسپولیس را برعهده داشته است، فکر می‌کنم تیم نیاز به این شوک داشت و هیأت مدیره کار پسندیده‌ای انجام داد. هیأت مدیره با درایتی که داشته توانست این تصمیم را بگیرد. دادن فرصت 7 هفته‌ای به علی دایی کم نبود به هر حال پرسپولیس با داشتن 40 میلیون هوادار شرایط خودش را دارد. آنها دوست دارند این تیم همیشه در رده اول و دوم باشد، نه اینکه اکنون در رده دهم قرار بگیرد و 10 امتیاز از صدر جدول فاصله داشته باشد.

عربشاهی در پاسخ به این سؤال که آیا برکناری علی دایی در این مقطع زمانی و به این نحو درست بود؟ خاطرنشان کرد: مطمئناً هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است، هیأت مدیره باشگاه مدیرعامل را انتخاب می‌کند و هیأت مدیره تصمیم‌ساز است. رحیمی گفته بود اگر من باشم دایی هم هست و اگر او نباشد من هم نیستم. رحیمی‌ها می‌آیند و می‌روند و مهم پرسپولیس است، هیأت مدیره خیلی سنجیده تصمیم گرفت و این شوک لازم بود. همه شایبستگی زیادی دارند، او باید کادر فنی قوی‌ای را انتخاب کند و با اطلاعاتی که دارم او می‌خواهد قوی وارد عمل شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه افشین پیروانی در محل تمرین پرسپولیس حاضر شده است، تصریح کرد: اینطور که شنیدم قرار است ساعت 17 یا 17 و 30 مراسم معارفه علی دایی برگزار شود، نمی‌دانم پیروانی چطور به محل تمرین رفته است، معمولاً وقتی سرمربی عوض می‌شود کادر فنی هم تغییر می‌کند. او نباید انتظار داشته باشد که در کادر فنی جدید هم حضور پیدا کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم پرسپولیس به شرایط ایده‌آل خود در سال‌های آینده بازگردد و هواداران هم از این اتفاق خوشحال شوند. ما نفرات خوبی داریم و این تیم شرایط قهرمانی را دارد.


ویدیو : شوک خوبی به پرسپولیس وارد شد