سواستفاده از 16 زن و دختر توسط مرد شیاد : این بار مردی که خودش را مهندس رایانه ...


این بار مردی که خودش را مهندس رایانه معرفی می کرد با سوء استفاده از اعتماد 16زن و دختر جوان از آن ها کلاهبرداری کرد و پول زیادی به جیب زد.  خراسان:  باز هم یک خواستگار قلابی با وعده ازدواج ده ها دختر جوان را فریب داد. این بار مردی که خودش را مهندس رایانه معرفی می کرد با سوء استفاده از اعتماد 16زن و دختر جوان از آن ها کلاهبرداری کرد و پول زیادی به جیب زد.

 تحقیقات پلیس در این باره زمانی آغاز شد که زنی به دادسرای ناحیه 11 رفت و از مردی به نام رامین به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

 این زن که صاحب یک مهدکودک است در این باره گفت: من دو سال است که از شوهرم جدا شده ام و با تنها فرزندم زندگی می کنم. چند ماه قبل در حالی که سوار تاکسی شده بودم با مردی به نام رامین آشنا شدم.


آن روز من مشغول صحبت با تلفن بودم و رامین از حرف هایم فهمید که صاحب مهد کودک هستم. او سر صحبت را با من باز کرد و گفت مهندس رایانه است و چندین نرم افزار آموزشی برای مهدکودک طراحی کرده است و می تواند با قیمت مناسب در اختیارم بگذارد.

 این پیشنهاد مقدمه آشنایی من و رامین شد و او چند مرتبه به این بهانه به محل کارم رفت و آمد کرد تا این که یک روز به من پیشنهاد ازدواج داد. ظاهر ماجرا نشان می داد که او می تواند همسر مناسبی برایم باشد اما من از او برای جواب دادن فرصت خواستم.

او در این مدت باز هم به دیدنم می آمد تا این که یک روز مبلغ ۷۰۰هزار تومان از محل کارم ناپدید شد. این پول را روی میز گذاشته بودم و بعد از آن که رامین از مهدکودک بیرون رفت فهمیدم ناپدید شده است. بعد از آن هرچه با رامین تماس گرفتم جوابم را نداد و دیگر خبری از او ندارم.


علاوه بر این زن، چند نفر دیگر هم فریب وعده های این مرد شیاد را خورده بودند. یکی از مالباختگان دختر دانش آموزی بود که مهندس قلابی کیف دستی او را سرقت کرده بود. وی که همراه مادرش به دادسرا آمده بود در این باره گفت: از مدتی قبل با رامین آشنا شدم و چند مرتبه سوار خودروی او شدم.

یک روز که همراه رامین به گردش رفته بودم او جلوی یک سوپرمارکت ایستاد و از من خواست یک بطری آب معدنی بخرم. من هم پیاده شدم و وارد سوپرمارکت شدم اما چند لحظه بعد وقتی برگشتم خبری از رامین نبود.او کیف دستی ام را که تلفن همراهم و مبلغ ۲۰۰هزار تومان پول داخلش بود سرقت کرد.


اظهارات دیگر شاکیان نیز شبیه به این دو نفر بود و متهم با وعده ازدواج توانسته بود اعتماد آنها را جلب و با ترفندهای گوناگون از آن ها کلاهبرداری یا سرقت کند. در شرایطی که تعداد مالباختگان به ۷نفر رسیده بود کارآگاهان آگاهی به بررسی اطلاعات موجود پرداختند.

مرد شیاد در مدتی که با طعمه هایش رفت و آمد داشت طوری عمل کرده بود که آنها هیچ نشانی از وی به دست نیاورده بودند و او فقط یک شماره تلفن همراه در اختیار آنها قرار داده بود.

 این کار پلیس را سخت می کرد اما با این حال تجسس ها ادامه یافت تا این که یک روز یکی از مالباختگان که مرد شیاد را در خیابان دیده بود خیلی سریع موضوع را به پلیس اطلاع داد و باعث دستگیری اش شد.


با انتقال این مرد به پلیس آگاهی او تحت بازجویی قرارگرفت و علاوه بر پذیرش اتهام سرقت و کلاهبرداری از ۷ شاکی پرونده، به فریب ۱۰زن دیگر نیز اعتراف کرد.

 وی هم اکنون در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از او ادامه دارد.


ویدیو : سواستفاده از 16 زن و دختر توسط مرد شیاد