سواستفاده از دختران جوان با انتشار تصاویر شخصی : رییس پلیس فضای تولید و تبادل ...


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان كهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی خبر داد كه با راه‌اندازی سایت‌های همسریابی از دختران جوان سوء استفاده می‌كرد. خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان كهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی خبر داد كه با راه‌اندازی سایت‌های همسریابی از دختران جوان سوء استفاده می‌كرد.

 سرهنگ مرتضویان در تشریح این خبر گفت: پیرو شكایت فردی مبنی بر دریافت ایمیل‌های تهدیدآمیز ماموران اقدامات خود را برای شناسایی این فرد یا افراد آغاز كردند.

وی افزود: بنا بر اظهارات شاكیه چندی پیش از طریق یكی از سایت‌های همسریابی با فردی آشنا شده و پس از مدتی بنا به درخواست متهم این زن چندین عكس خود را برای متهم ارسال كرده است.

مرتضویان با بیان اینكه پس ازمدتی از ارسال عكس‌ها شاكیه با دریافت ایمیل‌هایی تهدیدآمیز مورد تهدید قرار گرفته است كه در صورت عدم‌ادامه دوستی تصویرش در سایت‌ها منتشر می‌شود، گفت: كارشناسان پلیس فتا در بررسی‌ها، متهم را شناسایی و پس از عملیاتی وی را دستگیر كردند.

رییس پلیس فتای كهگیلویه و بویراحمد به كاربران هشدار داد: از ارائه اطلاعات و تصاویر شخصی در سایت‌های دوست‌یابی و همسریابی خودداری كنند و به این سایت‌ها اعتماد نكنند چرا كه مراجعان به این گونه سایت‌ها معمولا قصد ازدواج ندارند و صرفا هدفشان سوءاستفاده و كلاهبرداری از افراد است.    


ویدیو : سواستفاده از دختران جوان با انتشار تصاویر شخصی