سریال "معراجی ها" پرطرفدار می شود/ فروش خوب برای "دو دوست" : اخبار فرهنگی - ...



اخبار فرهنگی - سریال "معراجی ها" پرطرفدار می شود/ فروش خوب برای "دو دوست"

سریال تلویزیونی" معراجی ها" همچون نسخه سینمای اش با اقبال مخاطبان روبرو می شود.

  همه چیز برای فروش , نمونه متن تبلیغاتی برای فروش , متن تبلیغاتی برای فروش

 

پوراندخت مهیمن بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما خبر؛ با اشاره به پخش فیلم سینمایی "معراجی ها" در قالب سریال از تلویزیون توضیح داد: این سریال همچون نسخه سینمایی اش که از اکران خوب و پرفروشی در سینماها برخوردار بود در جذب مخاطب تلویزیونی موفق خواهد شد.

وی در ادامه گفت: این سریال که به زودی به روی آنتن می رود؛ از نظر کلیت داستان علاوه بر نمایش دادن صحنه هایی از جنگ تحمیلی در گذشته، زمان حال را نیز روایت می کند و این موضوع در جذب مخاطب تاثیر زیادی خواهد داشت.

مهیمن با اشاره به نقشش در "معراجی ها" بیان داشت: در این فیلم نقش کاملا متفاوتی را ایفا کرده ام؛  بازی من در دو زمان حال و  گذشته رقم می خورد. نقش مادر محمد زمانی را دارم که دوست ندارد پسرش به جبهه رود اما زمانیکه پسرش به جبهه می رود او کاملا شخصیتش تغییر می کند و آدمی دیگر می شود که با قبل و گذشته خود اصلا قابل قیاس نیست.

 

جملات زیبا برای فروش , سریال های خارجی پرطرفدار , دعای سریع الاجابه برای فروش خانه

 
بازیگر فیلم سینمایی "زیر درخت هلو" درخصوص بازی فیلم " دو دوست" بیان کرد: فیلم سینمایی "دو دوست" به کارگردانی محمد بانکی را آماده نمایش و اکران دارم. دراین فیلم آقای حمید عسگری نقش خودش را بازی می کند.

مهیمن در پایان در خصوص پیش بینی فروش این فیلم گفت: قصه فیلم اجتماعی-عاطفی است و اتفاقات زمان معاصر را ترسیم کرده و این دلیل خوبی برای داشتن گیشه ی پرفروش برای این فیلم است.

 اخبار فرهنگی - سینما خبر


ویدیو : سریال "معراجی ها" پرطرفدار می شود/ فروش خوب برای "دو دوست"