سردار آسودی: اوباما توهم زده است : اوباما اگر گوش‌های خود را باز کند صدای میلیون‌ها ...


اوباما اگر گوش‌های خود را باز کند صدای میلیون‌ها ایرانی که در مراسم مختلف شعار «مرگ بر آمریکا» سر می دهند را می‌شنود، به نظر می رسد وی توهم زده است. خبرگزاری مهر: سردار محمدعلی آسودی در گفت‌وگویی با اشاره به اظهارات روز گذشته اوباما، رئیس جمهور آمریکا مبنی‌بر اینکه شعار «مرگ بر آمریکا»  از سوی تندروها در ایران سر داده می‌شود و تمام ایرانی‌ها از این شعار استقبال نمی کنند، اظهار داشت: به نظر می‌آید اوباما توهم زده است و هر وقت کسی توهم می‌زند، نمی‌فهمد چه چیزی می‌گوید.

وی ادامه داد: اوباما اگر گوش‌های خود را باز کند صدای میلیون‌ها ایرانی که در مراسمات مختلف مثل روز ۲۲ بهمن، روز قدس و نماز عید سعید فطر شعار «مرگ بر آمریکا» سر می دهند را می‌شنود.

آسودی با بیان اینکه تمام ملت ایران این شعار را سر می دهند، تصریح کرد: این ملت هنگام سر دادن این شعار مشت های خود را نیز گره می کنند و آنها این آرزو را که مردم ایران این شعار را کنار بگذارند، به گور خواهند برد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران از هر قشر و گرایشی هیچ‌گاه جنایت های آمریکا را فراموش نخواهند کرد و می دانند دست این کشور به خون جوانان و ملت ایران از قبل از انقلاب تاکنون آغشته است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مصائب ملت ایران زیر سر آمریکا است، ادامه داد: در نماز عید سعید فطر امسال مقام معظم رهبری فرمودند مردم ما هیچ‌گاه استکبارستیزی را کنار نمی‌گذارند و در همین زمان تمام نمازگزاران با شکل‌ و ظواهر مختلفی شعار «مرگ بر آمریکا» را سر دادند و این ملت باور دارند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

آسودی با بیان اینکه تحریم های ظالمانه علیه ایران مربوط به زمان حال نیست، خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره در تحریم بودند و دلیل این تحریم ها چیزی نیست جز روحیه استکبارستیزی این ملت.

حرف‌های اوباما، رجزخوانی برای کسب آراء در انتخابات آتی است

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: ما اطمینان داریم که آمریکا عهدشکن است و بر سر عهد خود نمی‌ایستد و ثابت کرده که بدقول است و ما هیچ‌گاه به آنها اعتماد نمی کنیم.

وی با اشاره به فرآیند برداشتن تحریم ها گفت: فرآیند برداشتن تحریم ها باید دقیق باشد تا آنها روزنه‌ای برای تخلف نداشته باشند و حرف‌های رئیس جمهور آمریکا تنها رجزخوانی برای کسب آراء در انتخابات آتی است.

آسودی اضافه کرد: از اوباما تشکر می‌کنیم زمانی که ما نیاز به تفریح داریم با جوک و مزاح‌های خود ما را سرحال می‌آورد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: آمریکایی‌ها بارها دیده‌اند که مردم شجاع و بسیجیان دلاور ایران در مقابل هرگونه تهدیدی محکم می‌ایستند و اینکه آنها با وجود این ایستادگی‌ها دوباره اقدام به تهدید و یا تحریم می‌کنند، طنزآمیز است.

وی با بیان اینکه هدف اوباما تنها راضی کردن صهیونیست‌ها و جمهوری‌خواهان است، تصریح کرد: روحیه استکباری آمریکا باعث می شود که آنها همواره کشورهای دیگر را تهدید کنند، آنها به این اقدام عادت کرده‌اند و این از روحیه استکباری آنها است.

آسودی در پایان تاکید کرد: اوباما گمان می‌کند با این تهدیدها می‌تواند ملت قهرمان ایران را عقب براند و یا بترساند و از طرف دیگر او می‌خواهد چراغ سبزی به صهیونیست‌ها بدهد تا کمتر به او فشاور وارد کنند.


ویدیو : سردار آسودی: اوباما توهم زده است