روماریو: نیمار رکوردم را می‌شکند : مهاجم پیشین سلسائو با تمجید از مهاجم ۲۲ ...


مهاجم پیشین سلسائو با تمجید از مهاجم ۲۲ ساله برزیل عنوان کرد روماریو دست‌نیافتنی است. خبرگزاری تسنیم: روماریو که با سلسائو در جام جهانی 1994 به قهرمانی رسید با تمجید از کاپیتان 22 ساله تیم ملی فوتبال برزیل به مجله «Revista Trip» گفت: نیمار تمامی آن چیزی که برای بهتر شدن از مسی نیاز است را دارد. مسی به طور حتم بخشی از تاریخ فوتبال است ولی نیمار می‌تواند حتی تأثیر به مراتب بیشتری از او بر فوتبال جهان بگذارد. شاید مسی دیگر شانس حضور و قهرمانی در جام جهانی را نداشته باشد ولی نیمار فرصت درخشش در سه یا چهار دوره دیگر از این مسابقات را دارد.

نیمار یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی برزیل در رسیدن به جمع چهار تیم برتر جام جهانی  2014 بود هرچند به دلیل مصدومیت از ناحیه ستون فقرات در مرحله یک‌چهارم نهایی شانس بازی مقابل آلمان و متعاقب آن دیدار رده‌بندی برابر هلند را از دست داد. در مقابل مسی در جام بیستم درخشش خوبی داشت و با آرژانتین نایب قهرمان جهان شد و عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت را به خود اختصاص داد.

روماریو که در دوران حرفه‌ای خود 55 گل‌زده برای برزیل به ثمر رساند با اشاره به 42 گل‌زده نیمار به شوخی گفت: به لحاظ گل‌زده نیمار از من هم فراتر خواهد رفت ولی روماریو دست‌نیافتنی است. نیمار تنها به تعداد گل بیشتری خواهد رسید. شاید نیمار تعداد گل‌هایش را به 1000 برساند ولی هیچگاه کسی مانند روماریو نخواهد شد!


ویدیو : روماریو: نیمار رکوردم را می‌شکند