رابطه جنسی ایمن، چگونه؟! : رفتار جنسی ایمن به معنی استفاده منظم، صحیح و مداوم ...


رفتار جنسی ایمن به معنی استفاده منظم، صحیح و مداوم از کاندوم در تمامی ارتباطات جنسی است. آموزش ارتباط جنسی ایمن از اهمیت بسزایی برخوردار است. وب سایت نی نی بان: همواره باید تاکید شود که استفاده از کاندوم در افراد مبتلا به اچ آی وی، صرفاً به منظور محافظت دیگران نیست، بلکه استفاده از آن مانع ورود عوامل جدید بیماری زا به بدن فرد مبتلا نیز شده و در نتیجه از ابتلا به سایر انواع اچ آی وی (انتقال مجدد اچ آی وی=Super infection) و نیز سایر عفونتهای آمیزشی پیشگیری خواهد شد.

رابطه جنسی ایمن، چگونه؟!

چگونه رابطه جنسی ایمن داشته باشیم , چگونه از رابطه جنسی لذت بیشتری ببریم , رابطه‌جنسی در دوران‌عقد چگونه‌باشد؟

رفتار جنسی ایمن به معنی استفاده منظم، صحیح و مداوم از کاندوم در تمامی ارتباطات جنسی است. آموزش ارتباط جنسی ایمن از اهمیت بسزایی برخوردار است. اگر کاندوم همیشه و درست استفاده شود اثربخشی بالایی در پیشگیری از ابتلا به اچ آی وی/ایدز، بیماریهای قابل انتقال از طریق تماس جنسی و بارداری دارد. همواره باید تاکید شود که استفاده از کاندوم در افراد مبتلا به اچ آی وی، صرفاً به منظور محافظت دیگران نیست، بلکه استفاده از آن مانع ورود عوامل جدید بیماری زا به بدن فرد مبتلا نیز شده و در نتیجه از ابتلا به سایر انواع اچ آی وی (انتقال مجدد اچ آی وی=Super infection) و نیز سایر عفونتهای آمیزشی پیشگیری خواهد شد. خطر انتقال مجدد در بین زوجین به ویژه در زوج هایی که هر دو مبتلا به اچ آی وی هستند همواره مطرح است، به همین دلیل توصیه میشود تا این زوجین نیز در تمامی ارتباطات جنسی از کاندوم استفاده کنند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چالش جدی دیگر در اهدای اسپرم!

رابطه‌جنسی در دوران‌عقد چگونه‌باشد , چگونه در رابطه جنسی از همسرم انتقاد کنم ؟ , زمان ایمن رابطه جنسی

در آغوش كشیدن و مهر ورزیدن به یك كودك و تجربه خوشایند‌ترین حس دنیا یعنی پدری و مادری آنقدر لذتبخش است كه كمتر انسانی در روی زمین پیدا می‌شود دلش نخواهد چنین حسی را تجربه كند. مطابق آمار و ارقام در تمام دنیا حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد زوج‌ها نمی‌توانند چنین احساسی را تجربه كنند.همین امر موجب شده سوء‌استفاده‌های مختلفی را شاهد باشیم. خرید و فروش اسپرم نمونه‌ای از این سوء‌استفاده‌هاست؛ موضوعی كه هنوز مجوز شرعی و قانونی آن صادر نشده اما برخی به نام فروش اسپرم ورزشكاران و چهره‌ها سر زوج‌های نابارور كلاه می‌گذارند و پول‌های كلانی را به جیب می‌زنند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



ایمنی زنان باردار در خودرو، ۵ نکته مهم

چگونه مردان رابطه جنسی خوبی را برای همسرانشان رقم بزنند  , چگونه دو مرد رابطه جنسی دارند , آمادگی رابطه جنسی را ندارم چگونه به همسرم بگویم؟

جنین در شکم مادر معمولا در امنیت کامل به سر می‌برد اما سفر و جابه‌جایی با اتومبیل در صورت بروز تصادف می‌تواند خطرناک باشد. طبق گزارش مراکز کنترل و جلوگیری از بیماری (CDC) سالانه ۳۲۸۰۰ زن باردار در تصادفات رانندگی حضور دارند. و طبق مرکز امنیت جاده‌ای آمریکا (SafetyBeltSafe) چنین تصادفاتی دلیل اصلی مرگ و آسیب‌های جدی در دوران بارداری به شمار می‌روند. در ادامه بررسی می‌کنیم که چگونه می‌توان با اتومبیل، سفری ایمن داشت و چرا باید در صورت تصادف باید با پزشک خود تماس بگیرید (حتی در صورت یک ضربه‌ی خفیف). به خاطر داشته باشید که بدن شما امن‌ترین خانه‌ی فرزند به شمار می‌رود!

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



تب و لرز در دوران بارداری



چگونه در رابطه جنسی تنوع ایجاد کنیم؟ , در دوران نامزدی چگونه رابطه جنسی داشته باشیم؟ , رابطه جنسی

طبیعی نیست که در دوران بارداری تب یا لرز را تجربه کنید. اگر چنین علایمی را داشته باشید ممکن است به یک بیماری مبتلا شده باشید که به طور کامل با بارداری نامرتبط است. اما برخی وضعیت‌های جدی‌تر نیز وجود دارند که به طور مستقیم  با بارداری‌ مرتبط هستند و می‌توانند این علایم را ایجاد کنند. ما در این‌جا در مورد بیماری‌ها و وضعیت‌هایی که ممکن است این علایم را ایجاد کنند، صحبت می‌کنیم و به شما می‌گوییم چه زمانی با پزشک تماس بگیرید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



افتادن زودهنگام دندان‌ شیری، خوب یا بد؟!

فواید رابطه جنسی , رابطه جنسی دهانی , اولین رابطه جنسی

از دست دادن زودهنگام دندان‌های شیری موجب ایجاد مشکلاتی در آینده می‌شود. دکتر ریحانه طلایی اظهار کرد: حفظ و نگهداری دندان‌های شیری از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید از خراب‌ شدن پیش از موعد آنها جلوگیری کرد در غیر این صورت در آینده مشکلاتی برای کودکان ایجاد می‌کند و لذا طول کارکرد دندان‌ های شیری همواره برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : رابطه جنسی ایمن، چگونه؟!