دوربین سونی سایبر شات DSC-HX300، یک دوربین تمام عیار : دوربین سونی سایبر شات ...



دوربین سونی , دوربین عکاسی سونی با قیمت مناسب , آموزش عکاسی با دوربین سونی

دوربین سونی سایبر شات DSC-HX300، یک دوربین تمام عیار
دوربین سونی سایبر شات DSC-HX300  با لنزی که توان زوم 50برابر را دارد از سوی سونی معرفی شده است. ارائه کیفیت تصاویر عالی و با کیفیت و در عین حال طبقه بندی های مختلف برای عکاسان از دیگر ویژگی هایی است که دوربین سونی سایبر شات DSC-HX300 را از سایر دوربین های جدیدی که وارد به بازار شده اند جدا می نماید.

آموزش کار با دوربین سونی , دوربین چشمی سونی , تفاوت دوربین عکس برداری سامسونگ با سونی

اما از معایب این دوربین می توان به این مورد اشاره نمود که سنسور 20 مگاپیکسلی آن امکان ارتقا کیفیت عکس ها را ندارد در ضمن اینکه GPS و Wi-Fi در آن در نظر گرفته نشده است.

دوربین های جدید سونی , دوربین سه بعدی سونی , دوربین مدار بسته

دوربین سونی سایبر شات DSC-HX300 دارای لنز دارای لنز 1200-24 ملیمتری و زوم اپتیکال 50برابر است که داری لرزشگر تصویر و زوم اپتیکال در حین تصویر برداری است. این دوربین سونی توان تصویر برداری 60 فریم در ثانیه را دارد.

دوربین مداربسته , مرجع تخصصی دوربین مداربسته , دوربین وای فای

دوربین سونی سایبر شات DSC-HX300 مجهز به حسگر تصویر BSI COMS   با کیفیت مطلوب 20.4 مگاپیکسل می باشد. ابعاد این دوربین 4.1×3.8×5.1 اینچ می باشد و وزن آن 1 پوند یا 453 گرم است  و دارای بدنه پلاستیکی است علت اینکه علیرغم بدنه پلاستیکی وزن این دوربین کمی سنگین است بخاطر لنز این دوربین است که بزرگ است و بر وزن این دوربین می افزاید. صفحه نمایش دوربین سونی سایبر شات DSC-HX300 ، سه اینچی است و قیمت آن 499 دلار است.

تمام عیار , آموزش نصب دوربین مداربسته , دوربین مداربسته مهبان

دوربین مخفی , دوربین , قیمت دوربین مداربسته

منبع:technologyha.com


ویدیو : دوربین سونی سایبر شات DSC-HX300، یک دوربین تمام عیار