در جلسه غيرعلني صبح امروز :       در جلسه غيرعلني صبح امروز؛ابوترابي‌فرد نگراني‌هاي ...



 

 

جلسه رای اعتامد به سه وزیر امروز , تاریخ امروز , امروز

 

در جلسه غيرعلني صبح امروز؛
ابوترابي‌فرد نگراني‌هاي رهبري درباره غيبت نمايندگان در مجلس را تشريح كرد


لاريجاني اعلام كرد كه تاخير در برگزاري جلسه علني به دليل برگزاري جلسه‌اي غير علني درباره مسائل اداري در مجلس بوده است/نايب رئيس مجلس به استناد سخنان رهبري در آن ديدار، نگراني‌هاي رهبري درباره حضور نمايندگان در جلسات علني مجلس را تشريح كرده و خواستار حضور منظم‌تر نمايندگان در جلسات شد.

جلسه علني صبح امروز با 45 دقيقه تاخير و در ساعت 8 و 45 دقيقه آغاز شد. علي لاريجاني اعلام كرد كه تاخير در برگزاري جلسه علني به دليل برگزاري جلسه‌اي غير علني درباره مسائل اداري در مجلس بوده است.
سيدجلال يحيي زاده نماينده تفت‌وميبد در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، از سخنراني محمد حسن ابوترابي‌فرد نايب رئيس مجلس در اين جلسه خبر داد و گفت: ايشان تذكراتي راجع به غيبت حضور نمايندگان دادند.
وي با اشاره به ديدار نمايندگان روحاني مجلس با مقام معظم رهبري در هفته‌هاي گذشته، ادامه داد: نايب رئيس مجلس به استناد سخنان رهبري در آن ديدار، نگراني‌هاي رهبري درباره حضور نمايندگان در جلسات علني مجلس را تشريح كرده و خواستار حضور منظم‌تر نمايندگان در جلسات شد.
گفتني است در سال 89، هرگاه جلسات علني با تاخير آغاز مي‌شود، رئيس مجلس علت آن را بيان مي‌كند تا در سال كار و همت مضاعف، مجلس شوراي اسلامي متهم به كم كاري نشود. اين در حالي است كه در سال‌هاي گذشته عمده تاخيرها به دليل غيبت نمايندگان در جلسه بود كه با فرمايش رهبري مبني بر حفظ نظم در مجلس، مرتفع شده است. كما اينكه امروز صبح تنها 15 نفر از نمايندگان با تاخير به مجلس آمدند، حال آنكه تا پيش از اين، گاهي فهرست متاخرين به 40 نفر هم مي‌رسيد...../تحلیل:ایلنا



ویدیو : در جلسه غيرعلني صبح امروز