دانلود بازی Real Drum برای اندروید : امروز قصد معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای ...


امروز قصد معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای درام اندرویدی با نام Real Drum را داریم که تا به این لحظه بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از محبوب ترین ها به شمار می رود.



پادشا :
همانطور که مستحضرید کلمه ی درام و به انگلیسی Drum مجموعه ای از طبل ها، سنج ها و یا سازهای کوبه ای را می گویند که با قرار گرفتن در کنار یکیدیگر یک ساز واحد را تشکیل می دهند و در موسیقی های جاز، راک و پاپ کاربرد دارد و اما امروز قصد معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای درام اندرویدی با نام Real Drum را داریم که تا به این لحظه بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از محبوب ترین ها به شمار می رود. با نصب و اجرای این برنامه برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید یک درام واقعی را در صفحه نمایش به ارمغان بیاورید و به نواختن دارم بپردازید و یک برنامه درام واقعی را تجربه کنید. اگر از کاربرانی هستید که به دنبال یک برنامه سرگرم کننده درام هستید به هیچ وجه برنامه Real Drum را از دست ندهید.

ویژگی ها:
* شامل ۱۳ پد، ۱۹ صدا، دوازده backing track songs و…
* حالت ضبط برای ذخیره ی درام نواخته شده توسط شما
* شامل ۶۰ نمونه مختلف از ریتم ها با حالت آموزش
* ابزارهای ضربه، باس، دام، تام، طبقه، سنج، سلام و…
* در اختیار قرار دادن ویزگی های دیگر که عالی هستند.

دانلود بازی برای اندروید 4 , دانلود بازی شطرنج برای اندروید , دانلود بازی هازل برای اندروید  دانلود بازی baby hazel برای اندروید , دانلود بازی برای اندروید 44 2 , دانلود بازی شهرسازی برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود بازی line runner برای اندروید , دانلود بازی پیانو برای اندروید , دانلود بازی evoker برای اندروید


ویدیو : دانلود بازی Real Drum برای اندروید