خواب راحت در لانه های انسانی +عکس : خواب راحت در لانه های انسانی +عکس "جیسون ...



خواب راحت در لانه های انسانی +عکس

"جیسون فان" طراح آمریکایی به تازگی دست به ابتکاری جالب زده است و خانه هایی با الهام از لانه پرندگان درست کرده است که می تواند تجربه خواب در لانه پرندگان را به شما بدهد.

لانه پرندگان را حتما دیده اید که چقدر زیبا و دقیق هستند به طوری که به نظر میرسد بهترین مهندسین ان هارا طراحی کرده اند و در اصل تنها ابزار ساخت این خانه ها منقار پرنده ها است.

شاید تا به حال با خودتان گفته باشید که خوابیدن و یا زندگی در همچین لانه ای چه حسی می تواند داشته باشد و آیا این خانه ها راحت هستند یا خیر؟

 

خواب راحت , چگونه خواب راحت داشته باشیم , بالشت مناسب و راحت برای خواب

 

"جیسون فان" طراح آمریکایی به تازگی دست به ابتکاری جالب زده است و خانه هایی با الهام از لانه پرندگان درست کرده است که می تواند تجربه خواب در لانه پرندگان را به شما بدهد.

این خانه از شاخه های مختلف درختان طبیعی درست شده است و البته بیشتر به درد بهار می خورد و در این مدت تازه و نرم هستند. او البته چندین خانه به این سبک ساخته است و برای فروش قرارداده است.

 

داشتن خواب راحت , برای خواب راحت از گل , داروی گیاهی برای خواب راحت

 

البته این نته را نیز باید بدانید که این خانه ها خیلی هم راحت و بدون مشکل نیستند چرا که برای تلقین حس پرندگن ساخته شده اند و شا ممکن است زیر باران خیس شوید و یا پرندگان به داخل خانه شما بیایند.

"فان" قصد دارد خانه های خود را با اندازهای متفاوت نیز تولید کند برای مثال لانه های 8 نفره و حتی 30 نفره در دستور کار او قرار گرفته است. البته برای هر خانه بیش از 500 شاخه به کار می رود .

او میگوید ساخت این خانه ها زحمت بسیار زیادی دارد و جمع کردن و سرهم کردن خانه ها بسیار سخت است چرا که درست جا نرفتن شاخه ها در داخل هم باعث می شود تا کل خانه خراب شود./باشگاه خبرنگاران

 

 

راز خواب راحت شبانه , راز های خواب راحت شبانه , تعبیر خواب


ویدیو : خواب راحت در لانه های انسانی +عکس