خطوط كف دست سبك زندگی شما را نشان می‌دهد : در طول تاریخ، مردم مجذوب و شیفته ...


در طول تاریخ، مردم مجذوب و شیفته رمز و رازهای شخصیت انسان بوده‌اند. در تلاش و كوشش‌ برای یافتن این‌كه چرا و چگونه انسان‌ها با یكدیگر تفاوت دارند

سبک زندگی , زندگی , پردیس زندگی

پادشا:  در طول تاریخ، مردم مجذوب و شیفته رمز و رازهای شخصیت انسان بوده‌اند. در تلاش و كوشش‌ برای یافتن این‌كه چرا و چگونه انسان‌ها با یكدیگر تفاوت دارند؛ مردم در ستاره‌ها به‌دنبال جواب بوده‌اند، در تجزیه و تحلیل دست‌خط‌ها و دست نوشته‌ها، در مورد مطالعه شكل و شمایل سر و همچنین در مورد خط‌ها و اشكال دست انسان. هر كسی می‌تواند به دست آدمی نگاه كند و برخی حقایق را از این نگاه برداشت كند. برای مثال یك دست با تاول‌ها و آبله‌ها و پینه‌های موجود به ما می‌گوید؛ فرد دارنده این دست كارهای سخت و زحمات فیزیكی زیادی را انجام می‌دهد اما برخی از مردم فراتر رفته‌اند و خطوط و اشكال متفاوتی را در كف دست انسان تشخیص و آن‌ها را با ویژگی‌های درست شخصیتی انسان ارتباط داده‌اند. متخصصان در مطالعه كف دست، خطوط زیادی را در كف دست انسان تشخیص داده‌اند كه طول، درازا، وضوح و روشنی آن‌ها سیمای درست شخصیت را تعیین می‌كند. در این شماره ما با خط زندگی آشنا می‌شویم. در این شماره از 14 خطی كه روی دست‌تان قرار دارد تنها خط زمین را بررسی می‌كنیم و در شماره‌های بعدی به ترتیب هر كدام از خطوط را بررسی می‌كنیم.



 14 خط كف دست و مفاهیم آن‌ها

  خط زمین: سبك زندگی
  خط خورشید: خوش‌بینی
  خط آب: احساسات
  خط عطارد: برقراری ارتباط
  خط آتش: انرژی
  خط زهره: لذت و خوشی
  خط هوا: تفكر
  خط ماه: توانایی روحی و روانی
  خط اتصال: تمركز
  خطوط مریخ: شجاعت
  خطوط مشتری:روحانیت
  خط نپتون: احساساتی بودن
  خط زحل: تسلا
  خط ایكاروس: آزادی



14 خط كف دست و مفاهیم آن‌ها

مجله تصویر زندگی , خطوط مترو , حس خوب زندگی

خطوط دست به وسیله امواج مغز شما ایجاد می‌شوند. آن‌ها نقشه ضمیر ناخودآگاه شما هستند. تصور كنید هر یك از این خطوط رودخانه‌ای در حال حركت هستند. هر چه خطوط عمیق‌تر و گسترده‌تر باشند، می‌توانند قدرت بیشتری را به شما ببخشند. این به آن معناست كه انرژی آن‌ها در زندگی شما قوی‌تر خواهد بود. به‌عنوان مثال، اگر خط هوای دست شما عمیق باشد، بیانگر این است كه بیشتر وقت خود را صرف تفكر می‌كنید.

مهارت های زندگی , سینما پردیس زندگی , زندگی نامه سعدی

 داشتن خط باریك و كم عمق به معنای وجود قدرت اندك در این نقطه است. اگر خط هوای شما كم عمق و ظاهری به‌نظر برسد، به این معناست كه به سختی می‌توانید روی برنامه‌های‌تان متمركز شوید.


زندگی زیباست , زندگی آنلاین , خطوط مترو تهران
  خط كف دست باید همانند یك رودخانه آشكار و روشن به‌نظر برسد. اگربه این صورت باشد بیان مفهوم آن خط آسان خواهد بود. به‌عنوان مثال اگر خط عطارد شما آشكار باشد، تبادل تفكرات‌تان برای شما آسان خواهد بود.

امید به زندگی , زندگی نامه , هزینه ی زندگی در شهرهای مختلف

 همچنین خط كف دست شما می‌تواند همانند رودخانه با قطعات بسیار مسدود و دارای انشعابات متعددی در طول مسیر خود باشد. اگر خط كف دست شما به این صورت است بیان انرژی آن خط مشكل‌تر خواهد بود. به‌عنوان مثال اگر خطوط بسیاری خط عطارد را قطع كرده باشند، این به آن معناست كه در مورد تبادل تفكرات خود تامل می‌كنید. اگر همواره خطوط را به‌عنوان رودهای انرژی مدنظر دارید. ادراك آن‌ها آسان خواهد بود.



با زمین سبك زندگی‌تان را بیابید

افرادی كه اندكی در كف‌بینی اطلاعاتی دارند این خط را خط زندگی می‌نامند اما نام صحیح آن خط زمین است. بعضی افراد فكر می‌كنند، این خط بیانگر طول عمر فرد است و این مسئله صحیح نیست. خط زمین نشان‌دهنده زندگی مورد نظر شماست. (نوعی از زندگی كه دوست دارید) نه طول زندگی.

اگر خط زمین عمیق باشد، فرد توانایی برطرف كردن مشكلاتی را كه در طول زندگی با آن‌ها رو‌به‌روست، دارد. شخصی كه خط زمین دست او عمیق نیست، در رویارویی با فشارها و مشكلات زندگی احساس دستپاچگی و پریشانی می‌كند. همچنین به خاطر داشته باشید كه هرچه این خط گسترده‌تر و عمیق‌تر باشد نیروی فیزیكی شخص بیشتر خواهد بود. باریك‌تر و كم‌عمق‌تر بودن این خط بیانگر این است كه شخص مورد نظر نیروی ضعیف فیزیكی دارد. خط زمین همیشه از مركز دست آغاز می‌شود (در قسمت شست) و به سمت پایین می‌آید. قسمتی كه این خط در آنجا به نقطه پایانی خود می‌رسد، اهمیت بسزایی دارد. خط زمین حول قسمت تویی شست كشیده شده است. این ناحیه را «كوه زهره» می‌نامند. اكنون 6 نمونه اصلی خط زمین را مورد بررسی قرار می‌دهیم. به نمونه نگاه كنید و نوع خط زمین خود را بیابید. به خاطر داشته باشید كه ابتدا از دست اصلی خود استفاده كنید.



هزینه زندگی در نیویورک , آتش نشان , آیا زندگی در آلمان خوب است

خط زمین شخص اجتماعی و عاشق بیرون از خانه بودن

این شكل نشان‌دهنده نوع منحنی شكل خط زمین است كه بزرگ و فربه است. این خط تقریبا به میان كف دست می‌رسد. این به آن معناست كه شما شخصی بسیار اجتماعی و عاشق بیرون از خانه هستید. به ندرت نسبت به انجام انفرادی كارها تمایل دارید. همچنین كمتر در خانه تنها به سر می‌برید. اغلب مایلید در كارهای بیرون و با دوستان‌تان سر و كار داشته باشید.



هزینه ی زندگی در اروپا , متن زندگی , زندگی ایده آل

خط زمین شخص خانه‌نشین یا علاقه‌مند به خانه

این شكل بیانگر نوعی از خط زمین است كه منحنی شكل نیست و از قسمت میانی دست دورتر است و نزدیك به شست قرار دارد. این خط بیشتر به شكل خط راست است تا منحنی و به این معناست كه خیلی به بودن در میان شلوغی و جمعیت تمایل ندارید. آرامش و خلوت را بسیار دوست دارید. گاهی لازم است روابط اجتماعی برقرار كنید ولی نه خیلی زیاد. شما با تعداد اندكی از دوستان خوب‌تان خرسند هستید.



ضربان زندگی , نقشه خطوط مترو , هزینه زندگی دانشجویی در آلمان

خط زمین شخص خانواده دوست

اگر خط زمین شما در قسمت تحتانی كوه زهره به نقطه انتهایی خود برسد، متوجه خواهید شد كه خانه و خانواده اهمیت بسزایی برای شما دارد. دوست دارید اتاق خواب‌تان راحت باشد و از تزئین و گذراندن وقت خود در آن لذت می‌برید. اغلب از جابه‌جایی خوش‌تان نمی‌آید. مكانی كه در آن زندگی می‌كنید و همسایه‌های‌تان برای شما بسیار حائز اهمیت هستند. همیشه به دانستن آنچه در پیرامون می‌گذرد احساس نیاز می‌كنید و با قدم گذاشتن به سن جوانی شاید تمایل به خرید خانه‌ای بزرگ در اطراف شهر در شما ایجاد شود.



زندگی نامه بیل گیتس , زندگی برتر , موفقیت در زندگی

خط زمین شخص ماجراجو

این نوع خط زمین به سمت قسمت دیگر كف دست حركت می‌كند و كوه ماه به نقطه پایانی خود می‌رسد. اگر خط كف دست شما به این شكل است در این صورت عاشق انواع ماجراجویی و سفر هستید. ممكن است بیشتر وقت خود را صرف تحقیق كنید تا بودن در خانه.شاید هم بخواهید باستان‌شناس یا كاشف شوید. احتمالا از رفتن به سفرهای طولانی لذت می‌برید. مطالعه در مورد اماكن دوردست و تمامی افراد جهان برای شما جالب است.



زندگی شیرین , سلامت روان و شادابی در زندگی , مجله زندگی ایده آل

خط زمین شخص ناآرام

كوتاه بودن خط زمین بیانگر این است كه شخص مورد نظر آزادی را بسیار دوست دارد. دارندگان این خط افرادی ناآرام هستند و از سخت‌كوشی لذت می‌برند. اگر شما چنین خطی دارید متوجه خواهید شد كه بیشتراوقات خود را صرف كار برای دستیابی به اهداف‌تان می‌كنید. شخصی كه برای حضور در المپیك آموزش بسیار می‌بیند، می‌تواند این خط زمین را داشته باشد. اغلب افرادی كه این نوع خط كوتاه را دارند بیشتر وقت و انرژی خود را در راه پیروزی به كار می‌بندند.



قطار زندگی , فیلم زندگی خصوصی , دانلود فیلم حس خوب زندگی

تغییرات خط زمین با سبك زندگی

این شكل نشان‌دهنده انفصال در خط زمین است. این خط نیمی از راه را دور كوه زهره سپری كرده و در آنجا قطع می‌شود، سپس دوباره از نزدیك آن ولی از مكان متفاوتی شروع می‌شود. هرگاه خط زمین شما منقطع ‌شود به مكان دیگری نقل مكان می‌كنید. اگر انفصال آن بزرگ باشد ممكن است جابه‌جایی عظیمی در زندگی خود داشته باشید به‌صورتی كه كل زندگی شما را تغییر دهد. یعنی چیزی مانند جا‌به‌جایی از ساحل شرقی به ساحل غربی. اگر خط زمین شما 2 یا 3 انفصال دارد، شما توانایی تفوق بر تغییرات را دارید.


ویدیو : خطوط كف دست سبك زندگی شما را نشان می‌دهد