«جیسون استاتهام» دچار حادثه شد +عكس : «جیسون استاتهام» دچار حادثه شد +عكس «بی ...



«جیسون استاتهام» دچار حادثه شد +عكس

«بی مصرفها 3» از 15 اوت 2014 روی پرده سینماها می رود.

 

جیسون استاتهام , بیوگرافی جیسون استاتهام , عکس های جیسون استاتهام


«جیسون استاتهام» بازیگر انگلیسی و از ستارگان مطرح اكشن است.  در فیلمهایش او با قرار گرفتن در سخت ترین شرایط در نهایت موفق به فرار می شود و كمتر او را مغلوب و دستگیر مشاهده می كنیم.

«استاتهام»‌ كه این روزها فیلم «بی مصرفها 3»‌ را در بلغارستان مقابل دوربین برده در یكی از صحنه های تعقیب و گریز دچار حادثه شد و نزدیك بود جان خود را از دست بدهد.

«تری كروز» همبازی استاتهام در این فیلم ، به برنامه «تونایت شو» گفت : «جیسون» در یكی از سكانسها مجبور به راندن یك كامیون بود كه انحراف كامیون به سمت دریای سیاه كم مانده بود ، جان او را بگیرد. قرار بر این بود كه او كامیون را نگه دارد ولی كامیون متوقف نشد و به طرف لنگرگاه دریای سیاه رفت. آن زمان بود كه ما متوجه شدیم جیسون به همراه كامیون در آب دریا فرو رفته اند. همه با فریاد به طرف محل حادثه دویدند ولی از آنجا كه جیسون قهرمان شنا و شیرجه است موفق شده بود از كامیون خارج شده و خود را به خشكی برساند. البته او اندكی از ناحیه سر دچار جراحت نیز شده بود. او پسر بدی است چون  كه همه را ناراحت كرد!

«بی مصرفها 3» با بازی «سیلوستر استالونه» ، «جیسون استاتهام» ، «جت لی» ، «دالف لاندگرن» ، «رندی لورت» ،‌«تری كروز» ،«آرنولد شوارتزنگر»، «مل گیبسون» ، «وسلی اسنیپس» ، «آنتونیو باندراس» ،«هریسون فورد»، «كلان لوتز» ، «راندا راوسی» ، «ویكتور اورتیز» و «گلن پاول» از ماه گذشته در صوفیه بلغارستان مقابل دوربین رفته و از اوت 2014 به اكران در می آید.

«بی مصرفها 3» فیلمی به قلم «كاترین بندیكت» است كه «پاتریك هیوز» آن را كارگردانی می كند. استالونه در كنار بازیگری ، این پروژه را تهیه نیز خواهد كرد.

 

سربازان ارتش بار دیگر در نوشهر دچار حادثه شدند , رزی هانتینگتون وایتلی و جیسون استاتهام , جیسون استاتهام کیانو ریز


«بی مصرفها 3» از 15 اوت 2014 روی پرده سینماها می رود..... /  cinemakhabar.ir


ویدیو : «جیسون استاتهام» دچار حادثه شد +عكس