جوانسازی و زیباسازی صورت : پادشا:عوامل مهم درحصول نتیجه خوب درجراحی بینی چیست ...


پادشا:

عوامل مهم درحصول نتیجه خوب درجراحی بینی چیست ؟

سه عامل مهم درحصول نتیجه خوب در رینوپلاستی عبارتند از: "طبیعت بینی"، "تکنیک جراحی" و "مراقبت‌های پس از عمل". در نوع و طبیعت بینی سه بافت پوست، استخوان و غضروف بینی تأثیرگذارند. مثلاً در بینی‌هایی که به بینی گوشتی معروفند، پوست ضخیم و چربی وجود دارد که امکان کوچک کردن بینی به اندازه زیاد را از جراح سلب می‌کند و یا محدودیت‌هایی در جراحی کسانی‌ که استخوان‌های خیلی کوچک در بالای بینی دارند، وجود دارد. البته چنانچه قبل از جراحی در مورد این محدودیت‌ها با بیمار صحبت شود، نتیجه می‌تواند بسیار رضایت‌بخش باشد ولی انتظار یک بینی بسیار ظریف در فردی که پوست ضخیمی دارد، به دور از واقعیت است.

جوانسازی صورت , جوانسازی پوست صورت , جوانسازی پوست صورت در منزل

عامل دوم تکنیک‌های جراحی است که مستقیما به جراح بستگی دارد. علم و تجربه همراه با دید هنری جراح نقش بسیار مهمی در رسیدن به نتیجه مطلوب دارد. جراح باید آماده باشد که تکنیک‌های مختلف ومتنوع متناسب با بینی بیمار را به کار ببرد.

عامل سوم مراقبت‌های پس از عمل جراحی است که عمدتا به خود بیمار وابسته است. رعایت تمامی توصیه‌هایی که طی برگه‌ای در هنگام ترخیص به بیمار داده می‌شود و مراجعات لازم به پزشک، تأثیر مهمی در دستیابی به نتیجه دلخواه دارد.

زیباسازی صورت , لیفت صورت و جوانسازی پوست با دستگاه هایفو , لیفت صورت و جوانسازی پوست

علاوه بر سه عامل فوق آگاهی بیمار از جراحی و محدودیت‌های آن و نوع انتظارات وی نیز در رسیدن به هدف نهایی که همانا رضایت از عمل ‌باشد، عامل کلیدی تلقی می‌شود. چنانچه بیمار نتواند به دیدگاه‌های صحیحی از این جراحی دست یابد و یا جراح توضیحات لازم و ضروری را در مورد جراحی و محدوده کاری به بیماران ندهد و یا انتظارات غیرقابل دسترس ایجاد نماید، امکان رضایتمندی کامل وجود ندارد.



جراحی پلک برای چه کسانی مناسب است ؟

میوه های مفید جهت جوانسازی پوست صورت , زیبایی و جوانسازی پوست با استفاده از ماسک صورت میوه هایی همچون کیو , افزایش بازدید سایت به صورت رایگان

خانمها یا آقایانی که پلک‌های پایین یا بالای آنها حالت پف آلود دارد، یا در قسمتهایی برجسته بوده، یا افتادگی و یا پوست اضافی دارد و مایلند چهره‌شان تغییر کند تا جوان‌ تر و شاداب‌تر به نظر برسند، کاندید این عمل هستند. این عمل علاوه بر مزایای فوق می‌تواند حس اعتماد به نفس را در فرد تقویت نماید. البته نباید تصور شود که با این عمل تمام مشکلات زیبایی صورت و یا مشکلات روحی و جسمی حل می‌گردد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که فرد از نظر روحی وروانی با ثبات بوده و انتظارات معقولی از نتایج جراحی داشته باشد. بلفاروپلاستی ممکن است همراه با جراحی‌های دیگر همچون بالا بردن ابروکشیدن پوست پیشانی و یا صورت انجام پذیرد.

ماسک صورت , جوش صورت , چاقی صورت



آیا ترزیق ژل و چربی در صورت عوارض دارد ؟

آرایش صورت , جوانسازی پوست , صورت حساب همراه اول

میزان کمی‌ درد، تورم و کبودی از پیامدهای معمول این تزریقات است که پس از چند روز به حالت طبیعی برمی‌گردد.

ادامه یافتن درد و تورم ممکن است به علت عفونت یا واکنش به مواد باشد که قالب آنها به دارمان آنتی بیوتیکی پاسخ می‌دهند.

در موارد کمی‌ احتمال عدم تقارن و ناهماهنگی در محل تزریق و یا در مقایسه با طرف مقابل بوجود آید.

جوانسازی , چاق شدن صورت , درمان جوش صورت



دکتر علی شیرازی

تخصص : فوق تخصص جراحی زیبایی صورت- متخصص گوش و حلق و بینی
             
خدمات زیبایی: جراحی پلاستیک بینی، جراحی پلاستیک پلک، جراحی پلاستیک گوش، لیفتینگ صورت، جلو آوردن چانه، برجسته سازی گونه، جوان‌سازی صورت، برجسته‌سازی لب‌ها، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و چربی

آدرس مطب :  تهران، خیابان وزرا، کوچه 1، پ 14

تلفن: 88550469

وبسایت : www.dr-shirazi.com


ویدیو : جوانسازی و زیباسازی صورت