جشنواره پوست و زیبایی و تناسب اندام برای اولین بار در ایران كاملا رایگان!! :



ورزش در خانه برای تناسب اندام , طب سوزنی برای زیبایی پوست , زیبایی و تناسب اندام

 جشنواره پوست و زیبایی و تناسب اندام برای اولین بار در ایران


قویترین روش "لاغری موضعی" غیرجراحی در دنیا:
مقدمه: در زمینه روشهای لاغری روشهای بسیار متفاوت وگوناگونی وجود دارد اما قویترین  ومدرنترین و موثرترین روش لاغری موضعی غیرجراحی دنیا در حال حاضر تكنیك "كرایولیپولیز " میباشد.


روشهای لاغری قوی و موثر دیگر عمدتا بر پایه جراحی و ساكشن چربی میباشد. در روشهای نیمه جراحی (كم تهاجمی) قویترین روش موجود حال حاضر "لیپوماتیك" میباشد. این روش نیز بر پایه سوراخ كردن نواحی مدنظر و ساكشن چربی از آن میباشد ودر اطاق عمل و با بیهوشی نسبی صورت میگیرد با این تفاوت كه نسبت به روشهای لاغری قدیمی تر ساكشن مانند عمل باز ولیپولیز عوارض و درد حین و بعد عمل بسیار كمتر بوده و در كل نتایج حاصل نیز بسیار بهتر میباشد.


سایر روشهای جراحی لاغری مانند بالون معده حلقه معده ونهایتا بای پس معده روشهایی هستند كه عمدتا برای افراد با وزن بالا وبا هدف درمان چاقی عمومی ( ونه موضعی )صورت میگیرند وطبعا هر كدام عوارض ونتایج خاص خود را دارد.

 

تاثیر آب و ماست برای زیبایی پوست , راهکارهیی برای زیبایی اندام وصورت , بدست آوردن زیبایی طبیعی پوست صورت،بدن و تناسب اندا

 کرایولیپولیز یک روش لاغری موضعی بسیار جدید است

 

برنامه ورزشی برای تناسب اندام در باشگاه , مواد غذایی مناسب برای زیبایی پوست , دمنوش گیاهی برای زیبایی پوست

كرایولیپولیز بدون عارضه ترین روش لاغری موضعی (غیر تهاجمی) است


کرایولیپولیز چیست ؟
کرایولیپولیز یک روش لاغری موضعی بسیار مدرن و جدید می باشد که تفاوت اساسی با سایر روشهای قدیمی تر مانند کویتیشن - آر اف – ال پی جی – و... دارد و بر خلاف این روشهای لاغری که نیاز به جلسات متعدد ( بالای 10 تا 15 جلسه ) دارد در جلسات محدودی ( 1 تا 3 جلسه ) انجام می پذیرد.


در روش کرایولیپولیز وکیوم های پرقدرت بافت چربی را به داخل محفظه ای ( هندپیس ) مکش نموده و سرمای زیر صفر برای مدتی به آن نفوذ داده شده و در اثر این سرما سلولهای زنده بافت چربی میمیرند و اثر حذف چربی در ناحیه ای که این کار صورت گرفته پس از حدود یک ماه به وضوح ملاحظه میگردد.

تاریخچه كرایولیپولیز و تایید مراجع معتبر پزشكی؟
تكنولوژی كرایولیپولیز پس از ابداع در سال 2010 در آمریكا ، در سال 2012 موفق به اخذ تایید FDA ( بالاترین مرجع پزشكی آمریكا) گردید و هم اكنون با دریافت CE ،در آمریكا و اروپا به عنوان موثرترین، محبوب ترین و بدون عارضه ترین روش لاغری موضعی ( غیر تهاجمی ) مطرح می باشد.


نحوه دفع چربی در كرایولیپولیز چگونه است؟
یكی از ویژگیهای استثنایی در كرایولیپولیز نحوه كاملا ایمن دفع چربی می باشد. بطور معمول سلولهای مرده در بدن انسان توسط گلبولهای سفید(ماكروفا‍‍‍‍‍‍‍‍ژها) بلع  و از بدن دفع می شوند. پس از انجماد سلولهای چربی، سیستم ایمنی بدن به نوعی فریب خورده وبا برخوردی مانند سلولهای مرده، سلولهای چربی منجمد شده ومرده را بلع، واز طریق سیستم لنفاوی (مسیر اختصاصی و طبیعی عبور چربیها) از بدن دفع می كند.


لازم به ذکر است که 2 مسیر دفع مواد در بدن وجود دارد یکی مسیر خون ودیگری مسیر لنف. که چربیها بطور طبیعی از طریق مسیر لنف دفع می شوند کرایولیپولیز دقیقا همانند سیستم طبیعی بدن پروسه دفع چربی صورت گرفته و در نتیجه هیچ چربی وارد خون نشده وطبعا عوارضی مانند بالا رفتن چربی خون وآمبولی یا عوارض کبدی را که در روشهای قدیمی لاغری امکان آن وجود داشت به هیچ عنوان در کرایولیپولیز اتفاق نخواهد افتاد بعبارت دیگر چربی ها بدون اینكه از سلولهای خود خارج شوند، همراه سلول منجمدمرده از بدن دفع می شوند. كه به این ترتیب عملا چربی ها وارد خون نشده وبا طبیعی ترین وایمن ترین روش ممكن ، چربی مرده از بدن دفع می شود.


ضمنا در حال حاضر كرایولیپولیز تنها روش لاغری بدون جراحی است كه قادر به حذف قطعی سلول چربی از بدن می باشد.

احساس درد ، سوزش ، بخیه ، زخم ، سوختگی در روش کرایولیپولیز وجود دارد؟
در روش کرایولیپولیز هیچگونه احساس درد، سوزش ، جراحی ، سوراخ شدگی وبیهوشی وجود ندارد وفقط مختصری حس وكیوم ( مكش ) وجود دارد. در حین انجام پروسه درمان، بیمار می تواند به كارهایی نظیر مطالعه ، گوش كردن به موسیقی و...بپردازد.


استراحت، دوره نقاهت در روش کرایولیپولیز به چه صورت است؟
روش کرایولیپولیز  برخلاف روشهای جراحی لاغری نیاز به هیچگونه استراحت، دوره نقاهت ویا گن پوشیدن نداشته وبیمار بلافاصله پس از انجام درمان، قادر به فعالیت معمول روزمره وهر نوع تحركی می باشد.

نواحی كه قابلیت كرایولیپولیز دارند؟
نسل جدید كرایولیپولیز برای نواحی شكم، پهلو، كمر، بازو، باسن، ران، ساق، و... بخوبی قابلیت انجام دارد.


آیا سرما موجب آسیب پوست یا اندامهای دیگر نمی گردد؟
بواسطه استفاده از پدهای آنتی فریز مخصوص در زیر وكیوم، سرمای5 – تا 10- درجه، بدون آسیب به پوست صرفا بطور قوی وموثر موجب مرگ سلولهای چربی ناحیه مربوطه می گردد. ضمنا این سرما بواسطه تكنولوژی برتر كرایولیپولیز هیچگونه اثر وعارضه ای بر سایر اندامهای داخلی مانند معده، روده، تخمدان، رحم و...ندارد.


مدت انجام پروسه درمان کرایولیپولیز چقدر است؟
برای هر موضع بدن از یك هندپیس ( به ابعاد حدود 20 سانتیمتر ) استفاده می شود. مثلا برای هر پهلو 1 هندپیس و یا برای ناحیه شكم بسته به سایز آن بین 2 تا 5 هندپیس استفاده می گردد. برای هر موضع حدود 45 تا 60 دقیقه صرف انجام پروسه درمان کرایولیپولیز می گردد.


نسل جدید كرایولیپولیز پس از مكش بافت چربی (با وکیوم قوی ) سرما را از 4 بعد به آن وارد نموده و با مجهز بودن به دو هندپیس قوی ، زمان پروسه درمان را به نصف قبل كاهش می دهد.

چند جلسه برای کرایولیپولیز لازم است؟
بین 1 تا 3 جلسه در فواصل حدود 30 تا 40 روزه

شروع نتایج درمانی کرایولیپولیز به چه صورت است؟
ازفاصله حدود 1 ماه پس از انجام اولین مرحله درمان، كاهش سایزناحیه مربوطه شروع و به تدریج تا 3 ماه ادامه مییابد. البته با توجه به نوع مقاومت سلولهای چربی زمان درمانی کرایولیپولیزمی تواند کمتر از یک ماه یا کمی بیشتر باشد.

 

ورزش برای تناسب اندام , احادیت برای زیبایی پوست , خواص گلیسرین برای زیبایی پوست

 روش کرایولیپولیز باعث افتادگی وشلی پوست نمی شود

 

ترکیبات خانگی برای زیبایی پوست , روشهای آسان برای زیبایی پوست و صورت , بهترین ورزش برای سلامتی و تناسب اندام

روش لاغری موضعی کرایولیپولیز عارضه جانبی ندارد


کرایولیپولیز و میزان برگشت پذیری آن؟
این روش بواسطه حذف سلول چربی برگشت ناپذیر بوده ونتایج درمان پایدار است.


آیا روش کرایولیپولیز باعث افتادگی وشلی پوست می شود؟
به دلیل دفع تدریجی چربی ( برخلاف جراحی كه خروج ناگهانی چربی رخ میدهد) در روش کرایولیپولیزهیچگونه افتادگی وشلی پوست ایجاد نشده وعلاوه بر كاهش سایز تا حدی موجب رفع افتادگیهای قبل از درمان نیز می گردد.


عوارض کرایولیپولیز؟
طبق تاییدFDA كرایولیپولیز به خاطر نحوه مرگ سلولهای چربی وهمینطور نحوه خاص دفع چربی از بدن، هیچگونه عارضه جانبی نداشته وتنها در برخی موارد منجر به كبودی چند روزه می گردد كه در نسل جدید كرایولیپولیز هوشمند 2015 علاوه بر قوی تر شدن سیستم مكش وسرما هیچگونه سوختگی یا كبودی مشخص وجود ندارد.


رژیم غذایی و ورزش در روش كرایولیپولیز؟
بطوركلی همراه كرایولیپولیزنیازی به رژیمهای سخت و یاورزشهای سنگین وشدید وجود ندارد اماپرهیز از غذاهای چرب وپركالری ویامحتوی نشاسته بالاو همچنین تحرك روزانه مانند نیمساعت پیاده روی و...موجب میگردد تا نتایج درمان بسیار بهتر وسریع تر مشاهده شده وعلاوه بر كاهش سایز كاهش وزن مطلوب نیز رخ دهد. 


...........................................


رویش موی قطعی با روش جدید سوپربیوتیك
ریزش مو از گذشته تاكنون از مشكلات شایع آقایان وخانمها بوده است. 


درآقایان ریزش مو عمدتا دلایل ارثی دارد ومعمولا از سن حدود 20 تا 25 سالگی ریزش شروع میگردد. اما بر خلاف آقایان در خانمها ریزش مو علل بسیار متوع تری میتواند داشته باشد مانند علل هورمونی كم خونی كمبود مواد مغذی ومعدنی مشكلات بیماریهای زنان و غدد و... همچنین استرس و اضطراب در هر دو جنس از دیگر دلایل ریزش مو میباشد. البته در خانمها با برطرف شدن علل شانس بازگشت و رویش مو بسیار بیشتر است.


در آقایان معمولا طرح ریزش مو از الگوی مشخصی پیروی میكند. ابتدا جلوی سر به سمت طرفین ریزش داشته ودر مراحل بعدی مركز و فرق سر دچار ریزش میگردد. در خانمها  آنچه بعنوان ریزش مطرح است از كم پشتی عمومی موها ونازك شدن مو تا كم پشتی شدید مشابه كچلی در نواحی مختلف وعمدتا جلو و مركز سر رخ میدهد. بررسی ها نشان داده  كه درمانهای مختلفی مانند استفاده از شامپوها لوسیون های موضعی و داروهای مختلف چندان موثر نبوده اند. یكی از علل كم تاثیر بودن این درمانها بخاطر وجود سد محافظی بنام پوست میباشد!


پوست بطور طبیعی در بدن نقش محافظ داشته ویكی از اجزای سیتم دفاعی بدن میباشد به همین دلیل شامپوها و داروهای موضعی نمیتوانند جذب موثری داشته باشند.


به همین دلیل طی تحقیقات وسیع محققان به این نتیجه رسیدند كه با توجه به اینكه در ریزش مو عمدتا خون رسانی به فولیكول مو كاهش یافته وهمچنین فولیكول مواد مغذی خود را از دست میدهد برای تحریك وتقویت واحیای مجدد فولیكول و رویش مجدد مو باید از سد پوست عبور كرده و دارو را مستقیما به نحوی به خود فولیكول یا اطراف آن رساند. ادامه تحقیقات و آزمایشات در افراد مختلف ومتعدد حاكی ازدرصد موفقیت بسیار بالا و نتایج عالی در این ایده بود.


در روش جدید سوپربیوتیك از داروهایی كه به صورت تزریقی به همین منظور تولید شده ومورد تایید بالاترین مرجع پزشكی جهان ( FDAآمریكا ) میباشد برای بازسازی واحیای فولیكول موی ضعیف شده استفاده میگردد.

 

دانلود برنامه روزانه نرمش برای تناسب اندام , انواع ماسک صورت میوه های زمستانی برای زیبایی پوست , راهکارهای ساده برای زیبایی پوست

در سوپربیوتیك از داروهایی كه به صورت تزریقی میباشد برای احیای فولیكول مو استفاده میگردد

 

عوارض محصولات زیبایی برای پوست , کلینیک زیبایی و تناسب اندام , خواص پوست پیاز برای زیبایی و سلامتی بدن

درآقایان ریزش مو عمدتا دلایل ارثی دارد

 

برای زیبایی پوست نخورید , بهترین ورزش برای تناسب اندام , جراحی لاغری برای تناسب اندام

روش سوپر بیوتیك را میتوان جایگزینی برای پروسه كاشت مو دانست

رژیم های غذایی برای لاغری و تناسب اندام , راز زیبایی و تناسب اندام هالیودی ها ,  رنو کویید برای اولین پای به ایران گذاشت تصاویر


با توجه به توضیحات بالا برای كسب نتایج ایده آل با روش سوپر بیوتیك لازم است كه فولیكول یا پیاز مو بعنوان سلول زنده وجود داشته باشد وطبیعتا در نواحی كه فولیكول كامل از بین رفته است درمان با روش سوپر بیوتیك نتیجه مطلوب را ندارد پس بدیهیست كه این روش برای افرادی كه دچار طاسی كامل شده اند قابل استفاده نخواهد بود.


داروهای نسل جدید مخصوص تكنیك درمانی سوپر بیوتیك بسیار قوی وموثر میباشند وبطور كلی میتوان روش سوپر بیوتیك را جایگزینی برای پروسه كاشت مو دانست ضمن اینكه بسیاری از مشكلات وعوارض كاشت را نیز نداشته ومهم تر از همه اینكه نمای موهای جدید كاملا طبیعی  ومشابه بقیه موها میباشند.


نحوه عمل سوپر بیوتیك به اینصورت است كه این داروها كه بصورت تركیبی استاندارد از چند دارو میباشند به نواحی خاصی از سر و با عمق مشخص وموثر تزریق میشوند. در هر جلسه حدود30 تاتا50 نقطه سر با اندازه معین واستاندارد تحت تزریق قرار میگیرند. این پروسه با فاصله حدودا  15 روز  یك بار وبه مدت 8تا 10 جلسه باید تكرار شود.


 بطور معمول از جلسه سوم به بعد در بیش از 95 درصد افراد ریزش مو متوقف شده ودر بیش از 80 درصد افراد از جلسه چهارم  ابتدا در نواحی مانند فرق سر رویش بصورت موهای كركی شروع شده و سپس در نواحی دیگر مانند طرفین سر رویش اتفاق می افتد.


 روش سوپر بیوتیك در آقایان با ریزش موی ارثی كه دچار كم پشتی شدید شده و هنوز به مرحله طاسی كامل نرسیده اند و همینطور خانمهای دچار كم پشتی و ریزش شدید بطور قوی موثر بوده ونتایج بسیار مطلوبی به بار میاورد.


بسیاری از بیمارانی كه پیش از درمان قصد انجام كاشت مو را داشته اند با پیشنهاد درمان با روش سوپر بیوتیك و انجام ومشاهده نتایج عالی آن بطور كلی از كاشت مو منصرف شده اند. بیماران جهت اطمینان خاطر از نتایج درمان میتوانند قبل از شروع درمان در جلسه اول از سر خود عكس تهیه نموده و هر 1 ماه با گرفتن عكس مجدد نتایج را مقایسه كنند.


از ویژگیهای روش سوپر بیوتیك در قیاس با كاشت مو طبیعی بودن موی رویش كرده وحالت آن عدم نیاز به پروسه جراحی وبخیه ودرد حاصل از آن وعدم نیاز به تراشیدن موی سر میباشد. دركاشت مو معمولا به علت مشاهده جای سوراخ ایجاد شده برای نصب هر ساقه مو دیگران متوجه كاشت مو میشوند. ولی در این روش موها كاملا طبیعی وبه هیچ عنوان قابل تفكیك از بقیه موها نیست.


...........................................


دانستنی هایی در مورد لیزر موهای زائد:
لیزر موهای زاید همواره یكی از مشكلات زندگی روزمره آقایان وبانوان در زمینه بهداشت شخصی میباشد.


روشهای متداول مانند شیو كردن ( تیغ ‍‍ژیلت ) استفاده از موبر و..هركدام مشكلاتی را در بردارد. در روش تیغ زدن احتمال بریدیگی بسیار زیاد ست در استفاده از موبر وهمینطور اپیلاسیون نیز بخاطر دردی كه دارد به روشی آزار دهنده تبدیل شده ومهمتر اینكه روشها اثری موقت داشته وفقط برای مدت كوتاهی حدود یك ماه پاسخگوی مشكل میباشد.


از حدود 20 سال قبل روش لیزر موهای زاید در دنیا به كار گرفته شد در روش لیزر موهای زائد با تابش لیزر به پیاز موی زائد در فواصل مختلفی كه مو وارد فاز خواب وبیداری میباشد موجب از بین رفتن پیاز مو میگردد.


در روش لیزر موهای زائد پس از انجام حدود6 جلسه درمان با توالی یك ماهه حدود 80 تا 90 درصد موهای زاید از بین میروند و چناچه فرد دچار مشكلات هورمونی یا بیماریهای خاص مانند بیماریهای زنان یا غددی و...نباشد حداقل بین 3 تا5 سال رویش مو نخواهد داشت. كه دربسیاری از موارد این عدم رویش تا 10 سال نیز ادامه دارد.


یكی از مشكلات حذف موی زاید با لیزر سوختگی ناحیه وهمینطور درد حین انجام پروسه میباشد.


در سیستمهای جدید و پیشرفته كه در این مركز استفاده میشود علاوه بر اینكه فرد هیچگونه دردی را حین كار احساس نمیكند نتایج كار بسیار درخشان وقوی تر از سیستمهای قبلیست.


در این مركز از سیستمA TON 2015استفاده میشود كه تركیبی از سیتمهای لیزر الكساندرایت و دایود میباشد.


در این سیستم نتایج بسیار عالی بوده وبیمار پس از 3جلسه انجام كار شاهد عدم رویش  در نواحی مختلف بوده كه بتدریج دركل ناحیه مورد درمان این عدم رویش اتفاق می افتد.


شما هم میتوانید با لیزر موی زاید برای همیشه از شر موی زاید راحت شوید!


همچنین در جشنواره وی‍‍‍ژه شما میتوانید علاوه بر انجام لیزر موی زائد با قیمت بسیار مناسب  از هدایای مختلف كه شامل یكی از پروسه های زیبایی و تناسب اندام دیگر مانند لاغری موضعی با كرایولیپولیز ، جوانسازی با RF ، بوتاكس و رویش  قطعی مو با تكنیك جدید  سوپربیوتیك میباشد  به انتخاب خودتان  بصورت رایگان بهره مند شوید!


...............................................


تزریق بوتاكس:
با افزایش سن بطور طبیعی در نواحی صورت بخصوص ناحیه پیشانی چین وچروكهایی  ایجاد میگردد. میزان وشدت این چروكها در افرادگوناگون بر حسب سن جنسیت وژنتیك افراد شرایط كاری ومحیطی متفاوتست چین وچروك در ناحیه پیشانی از سن حدود 30 سالگی ودر برخی افراد حتی از سنین پایین تر میتواند ایجاد شود امروزه بر خلاف گذشته تاكید میگردد كه با هدف پیشگیری از ایجاد چروك های عمیق بهتر است از سنین پایین تر درمان با بوتاكس آغاز شود.


داروی بوتاكس در واقع از سمی به نام بوتولیسم با غلظت بسیار پایین تهیه شده  است  عملكرد این دارو به اینصورتست که عضلات  بالابرنده نواحی مختلف مانند پیشانی را بطور موقت فلج كرده واز كار می اندازد ودر نتیجه فرد دیگر امكان بالا انداختن این عضلات را نداشته ونتیجه آن بصورت حذف چین وچروك ها مشاهده میگردد. از این دارو برای تزریق در نواحی مانند پیشانی خط اخم دور چشم استفاده میگردد. پس از تزریق دارو در زمان كوتاهی حدود 48 ساعت بیش از 90 درصد چروكها محو میگردد. چناچه داروی مورد استفاده مناسب وتكنیك تزریق صحیح باشد این دارو عوارض خاصی نداشته و به مدت حدود 6 ماه چروكها محو باقی خواهند ماند. و پس از بوتاکس فرد میتواند برای تمدید مراجعه كند.


انجام پروسه درمانی بوتاکس كه شامل تعدادی تزریق در نواحی خاص میباشد حدود 15 دقیقه زمان میبرد.


با توجه به هزینه وسهولت انجام كار وهمینطور اثر فوری آن این روش درمان بسیار مناسبی برای رفع چروك ها بوده و بطور كلی با توجه به تاثیر بالای چروك صورت در نمایش ظاهر وسن فرد تكنیك بوتاکس میتواند به وضوح در جوانسازی چهره كاملا موثر باشد.


در این مركز از داروهای بوتاكس معتبر مورد تایید وزارت بهداشت مانندDYSPORT  با قیمت بسیار مناسب استفاده میگردد.


 مراجعین گرامی میتوانند در ایام جشنواره همراه با تزریق بوتاكس خدمات دیگر پوست وزیبایی را به انتخاب خودشان بصورت رایگان دریافت نمایند!

جوانسازی چهره :
برای انجام جوانسازی چهره و رفع چین وچروك وافتادگی وشلی عضلات صورت و همچنین از بین بردن جای جوش و لایه برداری وشفاف سازی و روشن كردن پوست از روشهای مختلفی مانند لیزر فركشنال،  RF  ، هایفو ، میكرودرم ،و... استفاده میشود كه  با توجه به تعدد شیوه های درمان برای كسب اطلاعات بیشتر با مراجعه و ویزیت بهترین روش درمان ارایه خواهد شد..


  جهت مشاوره و ویزیت رایگان با ما تماس بگیرید:
آدرس : تهران . میدان ونك. ضلع شمال شرقی. كوچه صانعی .پلاك 23.ساختمان پزشكان سینا . طبقه4 . واحد 16
       تلفن:88652516-02188675509

 


ویدیو : جشنواره پوست و زیبایی و تناسب اندام برای اولین بار در ایران كاملا رایگان!!