جزئیات عضویت در داعش به روایت یکی از فرماندهان بازداشتی آن : اخبار بین الملل ...



فرماندهان ارشد داعش در ایران , داعش , اخبار داعش


اخبار بین الملل - جزئیات عضویت در داعش به روایت یکی از فرماندهان بازداشتی آن

یکی از سرکردگان بازداشت شده داعش در عراق از فعالیت های نظامی خود در مدت همکاری با این گروه و میزان حقوق و مزایای دریافتی سخن گفت. .

المیادین نوشت: یکی از سرکردگان بازداشت شده داعش در عراق از فعالیت های نظامی خود در مدت همکاری با این گروه و میزان حقوق و مزایای دریافتی سخن گفت.

به گزارش تیک، علی هاشم خبرنگار این شبکه در عراق با یکی از سرکردگان نظامی داعش که مقامات عراقی وی را بازداشت کرده اند، گفتگو کرد.

وی گفت: حقوق ماهانه و دائمی ما سیصد دلار بود ولی همین نیست، بلکه با توجه به هزینه هایی مثل اجاره مسکن یا نیازهای دیگر این امکان وجود داشت که مبالغ بیشتری درخواست کنیم و ممکن است مبلغ دریافتی با توجه به نیاز فرد به یک هزار دلار هم برسد.

وی که در گذشته با القاعده همکاری داشته است، از تفاوت بین ساختارهای القاعده و داعش سخن گفت و افزود: عملیات القاعده سازمان یافته نبود ولی عملیات نظامی در داعش با دقت و احتیاط بسیار بالا انجام می شود.

این سرکرده داعش در مصاحبه با المیادین همچنین از دست داشتن خود در انفجارهایی در مناطق مختلف عراق خبر داد که اعراب و عناصر خارجی غیر عرب در اجرای آن شرکت داشته اند.

وی از آماده سازی افراد عرب و غیر عرب برای عملیات انتحاری سخن گفت و افزود: من یک آلمانی را آماده کردم که عملیاتی انتحاری انجام داد. همچنین یک استرالیایی را نیز آماده کردم که وی نیز عملیات انتحاری انجام داد. همچنین برخی از اعراب از اتباع عربستان، تونس و الجزایر را برای این کار آماده می کردیم. در میان آنها اردنی و سوری نیز وجود داشت.
اخبار بین الملل - تیک


ویدیو : جزئیات عضویت در داعش به روایت یکی از فرماندهان بازداشتی آن