جدایی جنجالی سلنا گومز و جاستین بیبر همه را شوکه کرد +عکس : جدایی جنجالی سلنا ...



جدایی جنجالی سلنا گومز و جاستین بیبر همه را شوکه کرد +عکس

بعد از دو سال دوستی رومانتیک و رابطه عاشقانه و همچنین تبدیل شدن به تیتر اول رسانه های سرگرمی بالاخره زوج جنجالی نوجوان موسیقی پاپ امریکا از هم جدا شدند . حتی دوستان نزدیک این زوج نیز  این جدایی را تایید کرده اند.

سلنا گومز , جاستین بیبر , سکس سلنا گومز

یک منبع نزدیک به این زوج میگوید : سلنا این رابطه را هم زده است . این اتفاق یک هفته پیش افتاده است . آنها چالش های زیادی را طی یک سال گذشته بخاطر برنامه های سنگینی که داشتند تحمل کرده اند و این مسئله آنه ار خسته کرده است

دوست نزدیک "بیبر" هم در این رابطه گفته است : آنها مدت زیادی است که با هم مشکل دارند . اما آنان بسیار جوان هستند و هر لحظه تصمیماتشان تغییرمیکند . من تصور نمیکن ماین پایان رابطه آنها باشد.

این زوج هنر مند نوجوان نوامبر سال 2010 با هم آشنا شدند و تا ماه ها سعی کردند رابطه شان علنی نباشد اما بهار همان سال این رابطه رسانه هی شد و باعث شد بسیاری از طرفدادان بیبر نارحت شوند . حرکات و رفتارهای عاشقانه و رومانتیک این زوج همیشه از انها سوژه ای داغ برای رسانه ها تهیه میکرد.

گفته میشود رابطه جاستین بیبر با یک هنرپییشه و مدل معروف باعث ناراحتی سلنا شده است و بنابر این او تصمیم گرفته است که از جاستین جدا شود...../پرداد


ویدیو : جدایی جنجالی سلنا گومز و جاستین بیبر همه را شوکه کرد +عکس