جای این رنگ ها در کمد لباس آقایان خالی است : با آمدن هوای گرم، کمد لباس های ...


با آمدن هوای گرم، کمد لباس های شما هم متنوع تر از قبل خواهد شد. به عنوان مثال لباس های گرم و کلفت جایشان را به لباس های خنک و رنگ های تیره مانند مشکی جایش را به رنگ های شادتر و روشن تر خواهند داد. پادشا: با آمدن هوای گرم، کمد لباس های شما هم متنوع تر از قبل خواهد شد. به عنوان مثال لباس های گرم و کلفت جایشان را به لباس های خنک و رنگ های تیره مانند مشکی جایش را به رنگ های شادتر و روشن تر خواهند داد.

راهنمای انتخاب لباس‌ تابستانی برای آقایان , لباس مجلسی پشت خالی با طرح قلب , اتنخاب لباس فرم ورزشی آقایان

اکثر آقایان از پوشیدن لباس هایی با رنگ های روشن و سرزنده خودداری می کنند و رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی یا خاکستری را ترجیح می دهند. اما اگر می خواهید بهار و تابستان امسال به ظاهر خود کمی تنوع دهید و شادتر و متفاوت تر از قبل بدرخشید، به پیشنهادهایی که در اینجا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید.

صورتی

صورتی به عنوان یکی از رنگ های دخترانه شناخته می شود. حتما شما هم وقتی رنگ صورتی را می بینید، اولین چیزی که به ذهن تان می رسد عروسک های باربی یا شاید هم پاریس هیلتون باشد. اما در دنیای مدرن امروز دیگر رنگ صورتی تنها یک رنگ فمینستی محسوب نمی شود و می تواند در کمد لباس آقایان هم جای گیرد.

منظور ما از رنگ صورتی، رنگی که روی در و دیوار اتاق دختر بچه های 12 ساله است، نیست. ما رنگ هایی چون صورتی هلویی یا گل رز را به آقایان پیشنهاد می کنیم.

رنگ صورتی چرک برای مراسم غیر رسمی و دوستانه بسیار مناسب است. یکی از خصوصیات برتر این رنگ، تطبیق پذیری آن با رنگ های دیگر است. شما می توانید آن را با سبز زیتونی یا رنگ های برنز و قهوه ای یا حتی شلوار جین های آبی ست کنید.

اگر پوستی به رنگ تیره دارید، می توانید طیف های مختلف صورتی را به تن کنید اما اگر پوست تان روشن است، رنگ های تیره بهترین انتخاب برایتان خواهند بود.

لباس خواستگاری آقایان , ترکیب رنگ هایی برای لباس آقایان , روش خرید لباس زیر آقایان

راهنمای لباس پوشیدن آقایان در فصل گرما , این لباس ها را در پاییز نپوشید آقایان , باورهای اشتباه آقایان در پوشیدن لباس‌های پاییزی



سبز

رنگ سبز می تواند جایگزین رنگ مشکی شود، از این جهت که می توانید آن را با رنگ های دیگر، از زرد گرفته تا آبی، به راحتی ست کنید.

خوشبختانه این رنگ نظامی، همیشه روی مد است. زمستان ها می توانید پیراهن سبزتان را به همراه کتی مشکی یا تابستان ها آن را با شلوار جین آبی به تن کنید.

یکی از طراحان مد می گوید: «کمد من پر از لباس های سبز رنگ است، از این جهت که می توانم آنها را با هر لباس دیگری ست کنم.»

اگر می خواهید بیش از پیش به چشم آیید، به لباس های سبز رنگ تان، رنگ هایی چون قرمز، آبی یا رنگ های خنثی روشن، بیافزایید.

لباس های بافتنی که آقایان باید داشته باشند , 5 رنگ جذاب لباس برای آقایان در پاییز , اشتباهات آقایان در لباس پوشیدن

آقایان قد کوتاه چگونه لباس بپوشند؟ , رنگ لباس آقایان , انتخاب لباس مناسب آقایان



زرد

شاید فکر کنید که با پوشیدن لباس زرد رنگ، مانند لیمو می شوید اما اگر با درایت پیش روید، نه تنها همچین فکری به ذهن شما و دیگران نخواهد رسید بلکه جذاب تر از همیشه، مانند خورشیدی در جمع، می درخشید.

از آنجا که رنگ زرد، رنگی گرم و زنده است و انرژی زیادی دارد، بهتر است کنار آن رنگ های خنثی به تن کنید تا توی ذوق نزند.

آقایان در سنین بالاتر چگونه لباس بپوشند؟ , انواع لباس های آقایان شلوار کمربند پاپیون , 6 اشتباه رایج در لباس پوشیدن آقایان

مدل لباس , لباس عروس , مدل لباس مجلسی



قرمز

طبق تئوری رنگ ها، قرمز رنگی سرشار از انرژی و قدرت است به همین دلیل بهتر است آن را دم دست بگذارید. اگر علاقه ای به رنگ زرد ندارید، رنگ قرمز می تواند جایگزین خوبی برایش باشد.رنگ قرمز هم در کنار رنگ های تیره و هم در کنار رنگ های روشن، به خوبی به چشم می آید. بنابراین نگران ست کردن آن با لباس های دیگرتان نباشید.

این رنگ در حین اسپورت بودن، کلاسیک هم به نظر می رسد. اگر می خواهید تیپی غیررسمی داشته باشید، تیشرت قرمز خود را با شلوار جین آبی به تن کنید، اگر هم موقعیت تان کمی رسمی تر است، ما قرمز تیره تر را در کنار رنگ هایی چون کرم به شما پیشنهاد می کنیم.

لباس مجلسی , خرید لباس , لباس

مدل لباس عروس , فروشگاه لباس , لباس المپیک



بنفش


بنفش یکی از رنگ های لوکسی است که طرفداران فراوانی دارد. این رنگ برای فصل بهار و تابستان هم بسیار مناسب است.

این رنگ تنوع زیادی دارد. شاید شما به رنگ های کبود آن نسبت به رنگ های روشن تر، تمایل بیشتری داشته باشید اما مهم نیست، در هر صورت رنگ بنفش معجزه خود را به شما نشان خواهد داد.

نکته ای که باید در پوشیدن لباس های بنفش به یاد داشته باشید این است که رنگ های دیگر را خنثی انتخاب کنید تا از شدت رنگ بنفش بکاهند. رنگ هایی چون خاکستری، آبی، بژ و مشکی بهترین انتخاب برای همنشینی با این رنگ خاص است.

لباس زیر , لباس شب , لباس زنانه

مدل لباس شب , لباس بارداری , لباس خواب


ویدیو : جای این رنگ ها در کمد لباس آقایان خالی است