توضیحات دبیرکمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا درباره آخرین وضعیت آلودگی هوا و تعطیلی مدارس تهران :



آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس تهران فردا دوشنبه 24 آبان 95 , کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران , وضعیت آلودگی هوای تهران فردا


اخبار اجتماعی - مدارس شنبه و یکشنبه تعطیل نیست

دبیرکمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا گفت: مدارس شنبه و یکشنبه تعطیل نیست.

به گزارش تسنیم، هادی حیدرزاده  دبیر کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: هم اکنون با پدیده وارونگی دما و پایداری نسبی هوا مواجه هستیم که این امر بر اساس اطلاعیه سازمان هوشناسی کشور است.

وی با بیان اینکه تا ظهر یکشنبه شاهد پایداری نسبی هوا هستیم، ادامه داد: پیش از این با صدور اطلاعیه توصیه‌های بهداشتی به شهروندان ارائه شده است که هموطنان از فعالیت‌های بدنی در فضای باز  و همچنین دانش آموزان از ورزش صبحگاهی خورداری کنند.

دبیر کمیته کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوا بیان کرد:  شنبه و یکشنبه شرایط هوای پایتخت ناسالم پیش بینی شده و از یکشنبه بعداز ظهر شاهد بهبود نسبی هوا خواهیم بود. 

حیدرزاده ابراز داشت: شنبه و یکشنبه مدارس تعطیل نیست از این رو درخواست دارم شهروندان توصیه ها را جدی بگیرند.باتوجه به اینکه توصیه های بهداشتی مطرح شده بعید می‌دانم کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا تشکیل شود بنابراین  اگر تصمیم گرفته شود همان تصمیمات گذشته بوه و ممنوعیت و محدودیت نداریم.

اخبار اجتماعی - تنسنیم

 


ویدیو : توضیحات دبیرکمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا درباره آخرین وضعیت آلودگی هوا و تعطیلی مدارس تهران