تور نوروز 91 :           تور نوروز 91 -با شروع نوروز، بازار تورهای نورزی هم ...



 

 

نوروز 96 تور سیر سمان , تور نوروز 96 , نوروز

 

 

 

تور نوروز 91 -با شروع نوروز، بازار تورهای نورزی هم داغ می شود و انتخاب این تورهای مسافرتی سخت و دشوار میشود،با توصیه‌های مفید به شما کمک می‌كنیم تا سفری ایمن‌، با قیمتی مناسب و مطمئن داشته باشید.

 

 

 

راهنمای انتخاب آژانس مسافرتی و تور نوروز 91

 

هنگامی که در نوروز تصمیم به یک سفر تجاری یا خانوادگی گرفته اید، استفاده از یک آژانس مسافرتی کاملاً آگاه، متخصص و با تجربه، می تواند سفر شما را بدون اینکه استرس زیادی را تحمل کنید، برایتان برنامه ریزی کند.

البته هر آژانسی نمی تواند، اینکار را به راحتی یا مطابق میل شما انجام دهد. در اینجا ترجیحاً بهتر است با آژانسی کار کنید که شهرت خوبی در این کار داشته و در تامین نیازها و خواسته های شما نیز، آن یک قدم ضروری و اضافه تر را برای شما بر دارد. بنابراین قبل از آنکه کار خود را با آژانس مسافرتی شروع کنید، پرس و جو از تایید شهرت آژانس ضروری است. در زیر نکاتی درباره چگونگی انتخاب بهترین آژانس مسافرتی برای شما فراهم آمده است.

 


سابقه یا قدمت آژانس مسافرتی در تورهای نوروزی:

تورهای نوروزی-هنگامی که تصمیم به انتخاب یک آژانس مسافرتی می گیرید، سابقه عاملی است که باید آن را بخاطر داشته باشید. ضمن اینکه قدمتی همچون 20 ساله، لزوماً تضمینی برای بودن بهترین آژانس در منطقه نیستِ، اما می تواند بیانگر این باشد که قادر بوده است فعالیت خود را ادامه دهد.

 


معرفی شدن آژانس مسافرتی توسط دیگران


همیشه معرفین نشانه بسیار خوبی در مورد شهرت خوب یا بد یک آژانس مسافرتی به حساب می آیند: در این باره با همکاران، دوستان، همسایگان و سایر آشنایان کار کرده و یا کسی را می شناساند که مشتری این آژانس بوده است.
سعی کنید بجای نظر سنجی از طریق شخص سوم، حتماً خود مستقیماً با منبع اصلی ارتباط برقرار نمایید.
هنگامی که اطلاعات از طریق افراد مختلف منتقل می شود، به آسانی تحریف شده و یا نکات مهمی از قلم خواهد افتاد.

 

 

تور نوروز , نوروز 96 , عید نوروز

 

 

مشتری مداری آژانس مسافرتی

تور نوروز 91-بطور تصادفی وارد آژانس شده و چگونگی رفتار آنها با مشتری را که احتمالاً یکباره مراجعه کرده است، مشاهده نمایید. اگر لبخندی صمیمانه دریافت کردید و اگر دعوت به نشستن شدید یا پیشنهاد یک فنجان چای یا قهوه دریافت داشتید، می توانید در مورد روش کار این آژانس و صداقت کار آن قضاوت داشته باشید.

اکنون ارزش آن را دارد که رسیدگی بیشتری در این زمینه صورت گیرد. در این لحظه ممکن است چند سوال کلی بپرسید. مثلاً بگویید "من احتمالاً یک سفر کوهنوردی برای چند ماه برای آینده در پیش خواهم داشت. می خواستم بدانم که آژانس شما چه کاری می تواند برای من انجام دهد." اگر پاسخ درخواست شما با انداختن چند بروشور در جلوی شما و نگاهی تند و سریع به سمت در خروجی، ادامه داشت، آنگاه متوجه خواهید شد که این آژانس بدرد شما نمی خورد. از سوی دیگر اگر دعوت به نشستن شده و مسئول فروش درخواست جزئیات بیشتری از تعطیلات احتمالی شما نمود، علامت خوبی برای همکاری و جلب اعتماد شما از آژانس دریافت داشته اید و احتمالا آژانس برای کمک به شما علاقمند است.

 

 

سوالات نماینده آژانس مسافرتی

تور نوروز 91-نوع سوال های که از سوی نماینده آژانس پرسیده می شود نیز راه خوبی برای قضاوت در مورد اعتبار و شهرت آژانس مسافرتی است. هنگامی که آنان به جزئیات کوچکی مانند ترجیحات شما نسبت به روش مسافرت شما می پردازند، متوجه خواهید شد که آنان واقعاً بدنبال تهیه بسته مسافرتی مناسبی برای جلب رضایت شما هستند. آژانسی که چند بسته سفر کلی را جلوی شما می اندازد و از شما   می خواهد که یکی را انتخاب کنید، بیشتر بدنبال نقد کردن پول زحمت کشیده شماست.

با آژانسی کار کنید که برای متناسب کردن برنامه های سفر شما با توجه به نیازهای شما وقت صرف می کنند. همیشه درباره موضوعاتی مثل پرداخت پیش پول برای بسته های سفر، نحوه پرداخت، پشتیبانی های حین سفر در مسافرت و امکان تغییر برنامه های سفر در موارد ضروری، سوال نمایید. آژانس های معتبر، پاسخ های صریح و روشن برای این پرسش ها داشته و پاسخی را که می توان با یک کلمه داد با 50 کلمه پاسخ نمی دهند.

 

 

بوستان نوروز , شیرینی فروشی عمو نوروز , شیرینی فروشی عمو نوروز اصفهان

 


سایر عوامل

تور نوروز 91-در حالیکه لزوماً قیمت در تعیین اعتبار و شهرت یک آژانس مسافرتی یک عامل مهم به حساب نمی آید، اما مراقب آژانس های که موضوع قیمت را پیش کشیده و آن را مثل پرچم قرمز تکان می دهند، باشید.
این کاملاً طبیعی است که نماینده آژانس از رقمی که قرار است در سفر هزینه کنید، جویا شود. اما هنگامی که هنوز هیچگونه ایده ای از خواسته های شما برای سفر بدست نیاورده، صحبت از سفرهای ارزان قیمت را آغاز نماید، علامت خوبی به شما نشان نداده است.

بنابراین انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر، ترکیبی است از ارزیابی موقعیت اجتماعی آنان از نقطه نظر دیگران، همراه با برداشت های شخصی خود شما در هنگام اولین برخورد با کارکنان آژانس ها. به یاد داشته باشید که احتمالاً احساس شما از برخورد اول باید درست باشد. اگر احساس خوبی از برخورد اول بدست نیاورده اید، بهتر است که جستجوی خود برای انتخاب آژانس برتر را ادامه دهید.

 

 


انواع تورهای مسافرتی

 

برای خرید هرتور مسافرتی در نوروز 91 شما باید با آژانس برگزاركننده آن قراردادی را منعقد كنید. هر تور مسافرتی قرارداد مخصوصی دارد كه آژانس برگزاركننده باید تمام مفاد آن را در اختیار مسافرانش قرار دهد و به اجرای آنها پایبند باشد.

 

 

تور نوروز 91 (تورهای داخلی)


این قرارداد در دو صفحه تنظیم شده است كه در صفحه اول آن مشخصات دقیق متقاضیان و اطلاعاتی در مورد شهرهای مورد بازدید، تاریخ برگزاری تور، اماكن و مراكز مورد بازدید، هتل، خدمات و پذیرایی آورده شده است و در صفحه دوم آن شرایط ابطال تور توسط مسافر و مقررات قرارداد به شرح ذیل در آن آورده شده است:

 

-حفظ شئونات اسلامی در كلیه گشت‌های داخلی و خارجی برای مسافران الزامی است

.

-مسافران ملزم به رعایت ساعت و برنامه اعلام شده از طرف مدیر گشت در طول سفر بوده و در صورت جا ماندن از برنامه گشت، هیچ‌گونه مسوولیتی متوجه این شركت نخواهد بود.

 

-در صورت افزایش نرخ بلیت هواپیما، هتل یا سایر خدمات، مسافر موظف به پرداخت‌ مابه‌التفاوت آن قبل از اجرای تور است.

 

-هزینه اضافی و خارج از برنامه گشت به عهده مسافر است كه لازم است در زمان اجرای گشت نسبت به پرداخت آن اقدام شود.

 

-همراه داشتن شناسنامه عكس‌دار برای تمامی گشت‌ها الزامی است.

 

-دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی موظف است نرخ كلیه برنامه‌ها و خدمات تور كه قبلا به تاییدیه سازمان رسیده را به صورت بروشور یا كتبا به مسافر اعلام كند.

 

-حق تغییر برنامه به علت عوامل پیش‌بینی نشده و با توجه به تایید سازمان ایرانگردی و جهانگردی استان تهران، برای دفتر محفوظ است.

 

-این دفتر حق ابطال گشتی را كه حداقل به 15نفر نرسیده برای خود محفوظ داشته و 48 ساعت قبل از حركت ملزم به اطلاع است و تمام مبلغ را به مسافران محترم مسترد خواهد داشت.

- شركت در گشت‌ها الزامی است.

 

- در تورهای زمینی تقدم جا در اتوبوس برحسب تاریخ ثبت‌نام مشخص می‌شود.

 

 

جشن نوروز , عمو نوروز , نوروز 95

 

 

- درخواست انصراف از سفر باید حضوراً توسط شخص مسافر یا نماینده رسمی وی به صورت مكتوب انجام شود.

 

پایان این قرارداد را مسافر یا نماینده وی و مدیر یا مدیرعامل دفتر خدمات مسافرتی امضا كرده و برای دو طرف قرارداد لازم‌الاجرا است.

 

 

تور نوروز 91 و سفر به امارات متحده عربی:


تور دبی-در بین سفرهای خارجی، سفر به امارات متحده عربی و تهیه بلیت، ویزا و هتل در این سفرها، قراردادی مخصوص دارند كه با سایر سفرهای خارجی متفاوت است. قرارداد مسافرت به امارات متحده عربی، در سه صفحه تنظیم شده است كه به غیر از درج مشخصات مسافر و خدماتی كه دریافت خواهد كرد، نكات زیر در آن لحاظ شده است:

بند 1- نوع ویزا برای مسافران برطبق درخواست مسافر بوده، مدت اقامت این ویزا در امارات متحده عربی حداكثر... روز است و در صورت توقف اضافی ضمن پاسخگویی به مقامات مربوطه، جرائم متعلقه را نیز بایستی پرداخت كند.

بند 2- مبلغ دریافتی ویزا، به هنگام ثبت‌نام برای هر نفر دارنده گذرنامه، ویزای عادی .... ریال، فوری .... ریال و هزینه ویزای هر نفر همراه مبلغ .....ریال است.

بند 3- از تاریخ صدور ویزا، مسافران... روز فرصت برای ورود به كشور امارات متحده را دارند.

بند 4- در صورت تاخیر در صدور ویزا دفتر هیچ‌گونه مسوولیتی نداشته و لیكن باید مدارك و مستنداتی كه در زمان مقرر درخواست ویزا كرده است را به مسافر ارائه كند.

بند 5- در صورت مرفوض شدن ویزا از طرف دولت امارات به هر علتی، دفتر مسافرتی در این خصوص هیچ‌گونه مسوولیتی نداشته ولیكن موظف است اصل ویزای مرفوضی را به مسافر ارائه و هزینه آن را بابت هر ویزای عادی به مبلغ ......ریال و برای هر ویزای فوری مبلغ .....ریال از مسافر اخذ كند.

بند6- مسافران پس از بازگشت از سفر جهت دریافت مدارك سپرده شده باید با در دست داشتن اصل گذرنامه و تصویر صفحه مربوط به مهر ورود و خروج كشور مبدا به دفتر مسافرتی مراجعه كنند. (در هنگام ترك كشور امارات دقت كنید كه مهر ورود و خروج در گذرنامه شما زده شود).

 



ویدیو : تور نوروز 91