تمسخر حدیث امام صادق (ع) توسط ژوله؟! : وب سایت تصمیم نیوز نوشت: قسمت دوم از ...


وب سایت تصمیم نیوز نوشت: قسمت دوم از مسابقه خنداننده برتر برنامه تلویزیونی خندوانه، دیروز ۲۷ شهریور ماه میان دو شرکت کننده مسابقه امین حیائی و امیرمهدی ژوله برگزار گردید.ژوله که بنا داشت به هر بهانه ای خنده ی مردم را بدست بیاورد و رای خنداننده ی برتر را بدست آورد حتی از تمسخر حدیث منصوب به امام صادق (ع) دریغ نکرد. وب سایت تصمیم نیوز نوشت:  قسمت دوم از مسابقه خنداننده برتر برنامه تلویزیونی خندوانه، دیروز ۲۷ شهریور ماه میان دو شرکت کننده مسابقه امین حیائی و امیرمهدی ژوله برگزار گردید.

 ژوله در این قسمت از اجرای خود طنزی را در رابطه با مراجعه به داروخانه و خرید پوشک بچه شروع کرده که گویا برای بالا بردن نمک طنزش ، کمی از تخیلاتش را وارد موضوع خود کرده است.

ژوله که بنا داشت به هر بهانه ای خنده ی مردم را بدست بیاورد و رای خنداننده ی برتر را بدست آورد حتی از تمسخر حدیث منصوب به امام صادق (ع) که فرمودند : ((پیاز بخورید زیرا در پیاز سه حکمت سودمند نهفته است : ۱ – لثه ى انسان را نیرومند و محکم مى سازد. ۲ – دهان را خوشبو مى کند. ۳ – بر نیروى جنسى مى افزاید. )) ( کلینی، محمد بن یعقوب، کافی، تهران، دار الکتب الإسلامیه‌، ۱۴۰۷ ه‍ ق‌،ج‏۶، ص: ۳۷۴) نیز دریغ نکرد و حتی این حدیث را به تمسخر گرفت و در کمال تعجب و سکوت مسئولان برنامه و حتی صدا و سیما ، این طنز تلخ در ۳ مرتبه از شبکه ی نسیم پخش گردید.

گفتنی است ، امیر مهدی ژوله چندی پیش در پی درگذشت مرتضی پاشایی با بیان مطلبی شیوع سرطان در کشور را تقصیر حکومت دانسته و همچنین مقالاتی در خصوص این موضوع نوشته و منتشر کرده است.


ویدیو : تمسخر حدیث امام صادق (ع) توسط ژوله؟!