تصاویر هوایی از ساخت مقر جدید اپل : در طول سال گذشته، ما شاهد فیلم های گرفته ...


در طول سال گذشته، ما شاهد فیلم های گرفته شده توسط پهپاد ها از مقر جدید اپل که به سبک UFO(سفینه فضایی) ساخته شده، بوده ایم، اما هیچ کدام مانند این ویدیوی جدید که مراحل پیشرفته ساخت و ساز امکانات را نشان می دهد، نیستند. binahaiat.com: در طول سال گذشته، ما شاهد فیلم های گرفته شده توسط پهپاد ها از مقر جدید اپل که به سبک UFO(سفینه فضایی) ساخته شده، بوده ایم، اما هیچ کدام مانند این ویدیوی جدید که مراحل پیشرفته ساخت و ساز امکانات را نشان می دهد، نیستند.
این ویدیو که توسط Duncan Sinfield فیلم ساز ساخته شده، برای اولین بار فضای داخلی مقر را به نمایش می کشد و همچنین بعضی اجزای سالن زیر زمینی اپل را نشان می دهد که دارای سقف مدور است و مانند یک سیاره به نظر می آید. پنل های عظیم خورشیدی که به عنوان یک راه حل انرژی پشتیبان بکار می روند، هم در این کلیپ نشان داده شده اند.
توجه زیادی به طراحی این پروژه شده، و پیش بینی هایی هم توسط موسس اپل Steve Jobs صورت گرفته، که در نهایت تبدیل به واقعیت خواهد شد.
اپل انتظار دارد ساخت مقر جدید خود را در اوایل سال 2017 به پایان برساند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.ساخت ایمیل جدید , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6 , ساخت جیمیل جدید


ویدیو : تصاویر هوایی از ساخت مقر جدید اپل