تصاویر معلمان فداکار ایران در کتب درسی : سرپرست اداره کل نشر و توزیع مواد آموزشی ...


سرپرست اداره کل نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: ۲۰۰ عنوان از کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۹۵-۹۴ به شرکت‌های چاپ سفارش داده شده است و از تصاویر معلمان فداکار نیز در کتاب‌های درسی استفاده می‌شود. خبرگزاری فارس: لیلا نیک‌روش، سرپرست اداره کل نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: مهمترین برنامه‌ام این است که تولید و توزیع بسته آموزشی را به موقع انجام دهیم و پیش از شروع سال تحصیلی کتابها را به دست دانش‌آموزان و با کیفیت بالا ببریم؛ البته این کارها قبلاً نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: ما سفارش چاپ بیش از این 200 عنوان از کتابهای درسی مربوط به سال تحصیلی 95- 94 به شرکت‌های طرف قراردادمان فرستاده‌ایم.

نیک‌روش افزود: در مقایسه با سال گذشته در همین زمان ما جلوتر هستیم و امسال کتاب‌های دوره پنجم و نهم جدید‌التالیف‌ است و تلاش‌مان این است همراه با تألیف کتابها کارهای هنری کتاب‌های درسی همزمان  انجام شود.

نیک‌روش در خصوص چاپ عکس از معلمان فداکار در کتاب‌ها یادآور شد: حتماً این کار صورت می‌گیرد. اولین جلسه را با واحد هنری گذاشته‌ایم و از این افراد استفاده خواهد شد و در برنامه‌های ماست که این افراد را شناسایی کنیم.

سرپرست اداره کل نشر و توزیع مواد آموزشی مهمترین برنامه کار خود را ارتقا کیفیت کتاب‌ها برشمرد و گفت: تلاش ما این است که استاندارد‌ها را بیشتر رعایت کنیم . مشکلات موجود در تصاویر کتاب‌ها را برطرف کنیم و بسته‌های آموزشی نیز به موقع به دست دانش‌آموزان و معلمان برسد.


ویدیو : تصاویر معلمان فداکار ایران در کتب درسی