تصاویر: خانواده گران ترین ستاره رئال مادرید : پس از انتقال پر هزینه و پر سر ...


پس از انتقال پر هزینه و پر سر و صدای این بازیکن ولزی، اکنون زندگی و خانواده او زیر ذره بین رسانه ها قرار گرفته است. در ادامه تصاویری از همسر، فرزند و خانواده او را می بینیم: روزگارنو: گرت بیل، نامی است که کشف کرد؛ اما اکنون جزء ستاره این کهکشان است.

پس از انتقال پر هزینه و پر سر و صدای این بازیکن ولزی، اکنون زندگی و خانواده او زیر ذره بین رسانه ها قرار گرفته است. در ادامه تصاویری از همسر، فرزند و خانواده او را می بینیم:

گرت بیل

گرت بیل(به انگلیسی: Gareth Bale)‏ (زادهٔ ۱۶ ژوئیه ۱۹۸۹) در ولز است که در حال حاضر به عنوان هافبک و وینگر در لالیگا و باشگاه رئل مادرید و تیم ملی ولز بازی می‌کند. بزرگان فوتبال او را به عنوان یک فوتبالیست با سرعت فوق العاده، با توانایی بالای عبور از حریف، شوت زنی دقیق با پای چپ و ویژگی‌های فیزیکی استثنایی توصیف کرده‌اند. بیل برادرزاده کریس پایک فوتبالیست سابق شهر کاردیف است.گرت بیل بعد از کریستیانو رونالدو دومین بازیکن گران قیمت جهان محسوب می شود.

تصاویر گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان , تصاویر گران‌ترین ساختمان‌های دنیا , گران‌قیمت‌ترین خودروهای لوکس جهان در سال 2016 تصاویر

زندگینامه

بیل فوتبال حرفه‌ای را از ساوت‌همپتون و با بازی در خط دفاعی آغاز کرد که تبحر خاصی در اجرای ضربات آزاد داشت. با آغاز تغییر باشگاه و حضور در اسپرز در سال ۲۰۰۷، با تغییر مدیریتی و تاکتیکی او بیشتر تبدیل به یک بازیکن تهاجمی شد. با آغاز فصل ۲۰۰۹–۱۰، بیل نقش محوری در تاتنهام، چه در داخل کشور و چه در لیگ قهرمانان ایفا کرد. نقطه اوج بیل بازی تاتنهام در مقابل اینتر میلان در لیگ قهرمانان اروپا بود در آن بازی تاتنهام ۴-۳ شکست خورد اما آنچه از این دیدار بیش از همه در یادها ماند، هت‌ تریک فوق‌العاده بیل بود. او با تکنیک و سرعت فوق‌ العاده‌اش خط دفاعی قهرمان اروپا را بارها به هم ریخت و چیزی نمانده بود که شکست سنگین تیمش را به یک تساوی خاطره انگیز تبدیل کند.توانایی او برای عبور از خط دفاعی اینتر حیرت‌ انگیز بود و مایکون که از بهترین مدافعان جهان بود را محو کرد و در بازی بعدی تانتهام و اینتر میلان باز هم بیل گل زد و پاس گل داد تا تاتنهام این بار ۱-۳ پیروز شود، بیل دفاع اینترمیلان را از هم پاشید و نقطه شهرتش بازی های او مقابل اینتر بود.

گران قیمت ترین خودروهای دنیا کدامند؟ تصاویر , گران قیمت ترین عروسی جهان در مسکو تصاویر , گران قیمت ترین ماشین دنیا

رئال مادرید

پس از کش و قوس های فراوان در نقل و انتقالات تابستانی با یک انتقال پر سر و صدا با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۹۱ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.بیل اولین بازیکن ولزی تاریخ رئال مادرید است.بیل بعد از کریستیانو رونالدو دومین بازیکن گران قیمت فوتبال دنیا محسوب می شود.مراسم معارفه گرت بیل با حضور بیش از ۳۲ هزار هوادار رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو برگزار شد.

گران ترین , گران ترین گوشی دنیا , گران ترین ماشین دنیا

افتخارات

گرت بیل سال ۲۰۱۱ جایزه بهترین بازیکن سال انگلیس را به دست آورده بود و در سال ۲۰۱۳ نیز بازیکن سال فوتبال انگلیس شد و در ادامه نیز بیل عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ جزیزه را به دست آورد. او با حضور فوق العادش در تاتنهام به عنوان یكی از نمادهای فیفا ۲۰۱۴ لقب گرفت.

تصاویر قدیمی‌ترین عکس‌ها از برگزاری حج , گران قیمت ترین خانه های جهان , تصاویر بزرگ ترین پل طبیعی دنیا


ویدیو : تصاویر: خانواده گران ترین ستاره رئال مادرید