تاخیر 5 ساعته در پرواز تهران - بوشهر : تاخیر پنج ساعته پرواز هواپیمایی آسمان ...


تاخیر پنج ساعته پرواز هواپیمایی آسمان از تهران به بوشهر موجب شده که مسافران این پرواز در فرودگاه مهرآباد سرگردان باشند. خبرگزاری ایرنا: تاخیر پنج ساعته پرواز هواپیمایی آسمان از تهران به بوشهر موجب شده که مسافران این پرواز در فرودگاه مهرآباد سرگردان باشند.

فرامرزی از مسافران این پرواز گفت: پرواز شماره 3914 تهران به بوشهر از خطوط هوایی آسمان قرار بود ساعت 20 انجام شود اما این پرواز بر اساس اعلام مسوولان فرودگاه انجام نشد.

وی یادآور شد: براساس آنچه مسوولان اعلام کرده اند این پرواز قرار است ساعت یک بامداد جمعه انجام شود که البته این امر هم هنوز مشخص نیست.

مسافر پرواز تهران به بوشهر ادامه داد: مسوولان می گویند هواپیمای مورد نظر که قرار بوده مسافران را به بوشهر برساند به دلیل پرواز به محلی دیگر زمین گیر شده و با تاخیر به تهران می رسد.

فرامرزی تاکید کرد: مسافران با این توضیحات قانع نشدند و درخواست جمعی ما این است که هواپیمایی آسمان به جای فکر کردن به منافع مالی، هواپیمایی را در اختیار ما قرار داده و به 170 مسافر این پرواز احترام بگذارد.

مسوولان پرواز آسمان در پیگیری های خبرنگار ایرنا اعلام کردند که هواپیمای مورد نظر که قرار بوده مسافران بوشهری را از تهران به این شهر انتقال دهد با تاخیر به فرودگاه مهرآباد می رسد و این پرواز ساعت یک و چهل و پنج دقیقه بامداد جمعه انجام می شود.


ویدیو : تاخیر 5 ساعته در پرواز تهران - بوشهر