بیوگرافی سامان گلریز + تصاویر سامان گلریز : عکسهای سامان گلریز بیوگرافی سامان ...



بیوگرافی سامان گلریز , بیوگرافی سامان گلریز نمناک , بیوگرافی سامان گلریز ویکی پدیا

عکسهای سامان گلریز

بیوگرافی سامان گلریز

 

بیوگرافی سامان گلریز: متولد سال 1350 در استان گرم و زیبای خوزستان در شهر اهواز هستم. تا سه سال بعد از جنگ تحمیلی در خوزستان بودم و بعد از آن به تهران مهاجرت و در رشته عکاسی تحصیل کردم و با مدرک عالی فارغ التحصیل شدم ولی عکاسی هیچگاه ارضا کننده روح و احساساتم نبود و به طرز عجیبی وارد رشته هتلداری شدم و تخصص خود را در رشته آشپزی بین المللی از دانشگاه استار کلاید اخذ نمودم .

 

 

عکس های شخصی سامان گلریز بیوگرافی سامان گلریز آشپز , سامان گلریز , سامان گلریز و همسرش

عکسهای سامان گلریز

 

برای تحقیقات به اروپا ، آفریقای شمالی و آسیای جنوب شرقی رفتم . که بسیار مفید بود . 12 سال پیش به عنوان اولین مرد در آموزش آشپزی در تلویزیون ایران انتخاب شدم و به عنوان اولین کارشناس مرد آشپزی توانستم ارتباط گرم و صمیمی با حمایت مردم در این برنامه با مخاطبین خود برقرار کنم. و اگر تا به حال این برنامه ادامه داشته است نتیجه حمایت های شما از این برنامه بوده است .

 

در این مدت 4 کتاب از من به نگارش در آمده که 3 مورد آن را شرکتهای خارجی خریداری کرده اند. تنها راه پیشرفت در این رشته مطالعه ، تحقیق و علاقه است . توصیه من به تمام خانواده ها این است که فرزندان خود را با رشته هتل داری آشنا کرده تا آنان نیز طعم شیرین این رشته را بچشند.

 

بهونه سامان گلریز , آموزشگاه آشپزی سامان گلریز , سامان گلریز ویکی پدیا

عکسهای سامان گلریز


از تهیه کنندگان برنامه های خود سپاسگذارم که مرا یاری کردند . تا این برنامه جایگاه خود را بین بینندگان از دست ندهد . به محیط زیست و طبیعت علاقه بسیار زیادی دارم . جانوران را بسیار دوست دارم و فیلم های مستند در مورد حیاط وحش و رفتن به محیط های طبیعی علاقه اول من است . ورزش هایی که دوست دارم شامل : پیاده روی ، شنا، غواصی و تنیس است. غذاهای مورد علاقه من : در درجه اول غذاهای ایرانی، غذاهای دریایی و غذاهایی که منبع اصلی آن سبزیجات است و به شکلات نیز علاقمندم به خصوص شکلات سوئیسی.

 

عکسهای سامان گلریز

 

قد سامان گلریز , خورش به و الو سامان گلریز , خورش به سامان گلریز

عکسهای سامان گلریز


 

خورشت به سامان گلریز , تدریس سامان گلریز در دانشگاه سوییس , سامان گلریز آشپز

عکسهای سامان گلریز


 

سامان گلریز در دورهمی , مهران مدیری سامان گلریز , دورهمی مهران مدیری سامان گلریز

عکسهای سامان گلریز

 

منبع:ch3.ir


ویدیو : بیوگرافی سامان گلریز + تصاویر سامان گلریز