بیماری نادر این کودک که نمی تواند عرق کند + عکس :   اما فرد جیمز بخاطر ابتلا ...



 

اما فرد جیمز بخاطر ابتلا به بیماری نادری امکان این کار را ندارد. این کودک سه ساله از یک نارسایی ژنتیک رنج می برد و نمی تواند عرق کند.به این خاطر اگر دمای بدنش بیش از حد بالا برود ، با خطر مرگ مواجه خواهد شد.

بیماری نادر , سکسکه های شما می تواند نشانه یکی از این بیماری های مهم باشد  , بیماری خناق در کودک

 

والدین او باید با استفاده از ابزار مختلف از جمله پنکه ، قالبهای یخ و یا اسپری آب خاطر جمع باشند که همیشه دمای بدن او در حد مجاز است و خطری فرزندشان را تهدید نمی کند. سارا جونز مادر 33 ساله این کودک درباره این شرایط خاص می گوید: ما باید برای مراقبت از او دست به هر کاری بزنیم . من زمانی که او بدنیا آمد حس می کردم مشکلی دارد.

بیماری کودک روانی , کودک با بیماری قیافه شبیه سلام دادن , بازیگر کودک جدایی نادر از سیمین

 

فرد در روزهای نخست زندگی بخاطر مشکل تنفسی در بیمارستان بستری شد و زمانی که ده ماهش بود اولین نشانه های این نارسایی ژنتیک را بروز داد. مادرش درباره آن روز تلخ می گوید : ما در حال تماشای تلویزیون بودیم و من متوجه شدم فرد دوست ندارد لباسی به تن داشته باشد . او آن قدر گرمش شده بود که بدنش در حال لرز کامل بود و نمی توانست بخوبی نفس بکشد. ما به ناچار با اورژانس تماس گرفتیم. آن زمان پزشکان تصور کردند اومبتلا به ویروس شده و آنتی بایوتیک تجویز کردند.

کودک در چند ماهگی می تواند بشیند , کودک , مهد کودک

 

با بزرگتر شدن او نشانه های بیماری مشخص شد و در نهایت متخصصی در کاردیف به آنها گفت که پسرشان امکان عرف کردن ندارد و به آنها شیوه های درمان این عارضه را گفت .با وجود این مشکل بزرگ مادر فرد در نظر دارد فرزندش را به مدرسه بفرستد و اجازه ندهد این عارضه مشکلی در امر آموزش او ایجاد کند./پارس ناز

روز جهانی کودک , جدایی نادر از سیمین , لوازم کودک

 


ویدیو : بیماری نادر این کودک که نمی تواند عرق کند + عکس