بیشترین كاهش بهای طلا در بازارهای جهانی طی یك هفته گذشته :       بهای معاملات ...



 

 

هفته جهانی حسابداری , هفته جهانی آب , کدام تیم بیشترین تعداد قهرمانی در جام جهانی فوتبال را دارد

 

بهای معاملات طلا به دنبال صعود ارزش دلار كه تقاضا برای این فلز گرانبها را به عنوان سرمایه جایگزین كاهش داد، شاهد بیشترین كاهش در یك هفته گذشته بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از بلومبرگ، ارز آمریكا به دنبال مداخله ارزی ژاپن برای جلوگیری از صعود ارزش ین، بیشترین افزایش را در بیش از یك ماه گذشته در برابر سبدی از شش ارز داشت. بهای طلا هفته گذشته ۶.۸ درصد جهش یافت كه بیشترین افزایش از ژانویه ۲۰۰۹ بود و به صعود ۶.۳ درصدی قیمت طلا در ماه اكتبر كمك كرد.

بهای معاملات طلا برای تحویل در ماه دسامبر در بازار كامكس نیویورك، ۱.۳ درصد كاهش یافت و به هزار و ۷۲۵ دلار و ۲۰ سنت در هر اونس رسید كه بزرگ ترین كاهش بهای معاملات حجم بالای طلا از بیستم اكتبر محسوب می شود.

معاملات نقره برای تحویل در ماه دسامبر در بازار كامكس نیویورك، با ۲.۶ درصد كاهش به ۳۴.۳۵۴ دلار در هر اونس رسید. قیمت این فلز در ماه اكتبر ۱۴ درصد صعود و در ماه سپتامبر ۲۸ درصد سقوط كرده بود.

معاملات پلاتین برای تحویل در ماه ژانویه در بازار بورس كالای نیویورك، با ۲.۷ درصد كاهش، به هزار و ۶۰۷ دلار و ۶۰ سنت در هر اونس رسید. این فلز ۵.۵ درصد در اكتبر صعود كرده بود.

معاملات پالادیم برای تحویل در ماه دسامبر، ۲.۶ درصد كاهش یافته و به ۶۵۱ دلار و ۱۵ سنت در هر اونس رسید. این فلز ۶ درصد در اكتبر صعود بها داشت.... /  خبرگزارى ایسنا


ویدیو : بیشترین كاهش بهای طلا در بازارهای جهانی طی یك هفته گذشته