بهترین زمان رابطه‌ جنسی برای باردار شدن : برای افزایش احتمال لقاح باید در روزهای ...


برای افزایش احتمال لقاح باید در روزهای منتهی به تخمک‌گذاری و خود آن روز، روزانه رابطه‌ی جنسی داشته باشید. راه خوب برقراری رابطه یک تا دو روز قبل از تخمک‌گذاری و روز تخمک‌گذاری است. وب سایت نی نی بان: برای افزایش احتمال لقاح باید در روزهای منتهی به تخمک‌گذاری و خود آن روز، روزانه رابطه‌ی جنسی داشته باشید. راه خوب برقراری رابطه یک تا دو روز قبل از تخمک‌گذاری و روز تخمک‌گذاری است. با این روش به‌احتمال بیشتر یک اسپرم سالم در لوله‌های فالوپ منتظر آزاد شدن تخمک است.

بهترین زمان رابطه‌ جنسی برای باردار شدن

بهترین حالت قرار گرفتن زن در رابطه جنسی برای باردار شدن , بهترین زمان ممکن برای برقراری رابطه جنسی , بهترین زمان برای رابطه جنسی

زمان‌بندی همه‌چیز است. زمان دقیق تخمک‌ گذاری برای همه به‌راحتی قابل‌تشخیص نیست. بهترین زمان رابطه‌ی جنسی برای باردارشدن کی است؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



مادرانی که فرزندانشان را به قتل می‌ رسانند!

بهترین حالت رابطه جنسی برای باردار شدن زنان , بهترین زمان برای باردار شدن , زمان نرمال برای رابطه جنسی چند دقیقه است؟

صدای هق هق گریه های مادری که  جنین خود را به قتل رسانده فضای سالن بیمارستان را پر کرده است، ناله سر می دهد و ضجه می زند، فایده ای ندارد، فرزند سه ماهه اش را به قتل رسانده است، او بچه ای که بعد از هفت سال نذر و نیاز خدا به او عطا کرده بود را به قتل رساند..

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



نزدیکی بعد از زایمان

زمان رابطه جنسی برای بدن , زمان مناسب برای رابطه جنسی , زمان های مناسب برای داشتن رابطه ی جنسی

داشتن رابطه جنسی بعد از زایمان اصولی دارد که شاید هیچ پزشکی به صورت دقیق نتواند آن را به شما بگوید.  در اینجا برخی از تجربه‌های خانم‌های مختلف در رابطه جنسی بعد از زایمان را که آنها را به کل شگفت‌زده کرده بود، می‌خوانید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



تغذیه نوزاد، طرز تهیه پوره موز

زمان مناسب برای برقراری رابطه جنسی , بهترین روش رابطه جنسی با همسر باردار , زمان مناسب برای رابطه جنسی با همسر

موز سرشار از پتاسیم حالتی سرشیر مانند به بقیه پوره‌ها می‌دهد و به شیرینی ماست اضافه می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم دستورالعمل قدم به قدم ما را برای درست کردن اولین غذای خوشمزه کودکتان دنبال کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



اهمیت موسیقی در دنیای بچه ها
 
زمان بندی رابطه جنسی برای بارداری , بهترین زمان برای ورزش , بهترین زمان برای بارداری

موسیقی در دنیای کودکان درست مثل دنیای بزرگترها اهمیت کلیدی دارد. لالایی شبانه شما در گوش فرزندتان آن قدر او را سر شوق می آورد که حتی اگر بارها و بارها هم تکرار شود از شنیدنش دل زده نمی شود. اهمیت موسیقی در دنیای کودکان بیش از چیزی است که تصور می کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : بهترین زمان رابطه‌ جنسی برای باردار شدن