بهبود رابطه جنسی با مصرف نوشیدنی های گیاهی : رابطه جنسی سالم با نوشیدنی های ...



رابطه جنسی سالم با نوشیدنی های گیاهی
شاید برای‌تان عجیب باشد كه چگونه یك نوشیدنی گیاهی می‌تواند به بهبود روابط جنسی كمك كند. در حالی كه این موضوع یك اصل ثابت شده است كه سلامت، تازگی و مغذی بودن  موادغذایی كه مصرف می‌كنیم می‌تواند تاثیری مستقیم بر كیفیت و چگونگی رابطه جنسی میان زوج‌ها و همسران داشته باشد و حتی در مواردی به پیشگیری از بروز برخی اختلال‌ها در روابط جنسی كمك كند.

 

بهبود رابطه جنسی , بهبود رابطه جنسی با این روش , راهکارهای بهبود رابطه جنسی در زندگی زناشویی زوجین

نوشیدنی های گیاهی جهت تقویت رابطه جنسی زوج ها مناسب می باشد

 

ما به شما می‌گوییم چگونه از تركیب برخی از گیاهان دارویی مانند هل، زنجبیل، گل یاس، فلفل قرمز، وانیل و زعفران با میوه‌های تازه می‌توانید نوشیدنی های گیاهی  تهیه كنید كه با نوشیدن آن به افزایش سطح هورمون، بهبود جریان گردش خون در بدن، افزایش برانگیختگی و تقویت بنیه خود كمك كرده و با بروز اختلالاتی مانند سردمزاجی یا بی‌میلی جنسی خداحافظی كنید.نوشیدنی های گیاهی كه با نزدیك شدن فصل‌های گرم سال، بهار و تابستان، می‌توانند بهترین انتخاب برای رفع عطش و از آن مهم‌تر بهبود روابط جنسی میان زوج‌های جوان باشند.


شربت رز با چاشنی هل
كمتر كسی می‌تواند در برابر عطر خوش گل سرخ كه با هل تركیب شده از خود مقاومت نشان دهد. بنابراین تهیه نوشیدنی گیاهی خنكی كه از تركیب هل و گل سرخ تهیه شود می‌تواند بسیار گوارا و فرح‌بخش باشد و هر كسی را علاقه‌مند به مزه كردن آن كند. در كنار این مزایا خواص درمانی و معجزه‌آسای گل سرخ و هل در درمان ناتوانایی جنسی و سرد مزاجی ارزشی افزوده برای این نوشیدنی گیاهی به همراه دارد چرا كه نه تنها به رفع عطش فرد كمك می‌كند بلكه می‌تواند به بهبود روابط جنسی نیز كمك كند اگر دست كم 3 تا 4 بار در طول هفته مصرف شود. 

 

برای تهیه این نوشیدنی گیاهی می‌توانید از عصاره تهیه شده از گل سرخ استفاده كنید. در یك  لیوان 2 قاشق سكنجبین بریزید و به میزان 3 تا 4 قطره عصاره گل سرخ به آن اضافه كنید. نصف خیار رنده شده را به سكنجبین اضافه كنید و متناسب با ذائقه‌ای كه دارید یك تا 2 عدد هل را درون آن بیندازید. در نهایت یك لیوان آب  خنك اضافه كنید. عصاره گل سرخ و هل از آنجا كه در گروه گیاهان دارویی با طبع گرم قرار می‌گیرند، می‌توانند تاثیر قابل ملاحظه‌ای در بهبود رابطه جنسی شما داشته باشند.


نوشیدنی گیاهی وانیلی ویژه ماه عسل
یكی دیگر از شربت‌هایی كه در بسیاری از كشورهای آسیای شرقی به نوشیدنی ماه عسل نیز مشهور است و خانواده‌ها نوشیدن آن را به زوج‌های جوان توصیه می‌كنند شربت عسل وانیلی است كه به دلیل عطر و خاصیت مقوی‌ای كه دارد می‌تواند به بهبود رابطه جنسی و تقویت بنیه زوج‌ها كمك كند.

مصرف این شربت علاوه بر تقویت قوای جسمی به آرامش زوج‌ها نیز كمك می‌كند و می‌تواند بر ترشح مناسب هورمون تستسترون نیز اثر بگذارد.

 

برای تهیه این نوشیدنی گیاهی كافی است آب ولرم را با 2 تا 3 قاشق عسل طبیعی مخلوط كنید و به آن اندكی پودر، چوب یا عصاره وانیل خوراكی اضافه كنید. بعد از تهیه این شربت آن را درون یخچال بگذارید تا خوب خنك شود. اگر مایل باشید می‌توانید آن را ولرم هم میل كنید.


با این كوكتل پروژسترون بسازید
یكی از مهم‌ترین هورمون‌هایی كه میزان آن می‌تواند به بهبود روابط جنسی زوج‌ها كمك كند میزان هورمون پروژسترون بدن است. بی‌شك تعادل این هومورن و میزان مناسب آن در بدن می‌تواند خاطر هر زوجی را از این بابت آسوده كند. بنابراین مصرف موادغذایی و گیاهان دارویی كه به تولید و تنظیم این هورمون در بدن كمك می‌كنند بسیار اهمیت دارد. دانه‌های كدو تنبل، قارچ و اسفناج از جمله سبزی‌هایی هستند كه به كنترل میزان پروژسترون بدن كمك می‌كنند.

 

نگران نباشید نمی‌خواهید كوكتلی ازاین سبزیجات به شما معرفی كنیم. كوكتلی كه با كمك آن می‌توانید همین میزان از پروژسترون را دریافت كنید كوكتلی تهیه شده از میوه‌های تازه بهاری است. می‌توانید با تركیبی از انگور، تمشك، كیوی ونعناع تازه یكی از بهترین و مفیدترین كوكتل‌های سلامت را تهیه كنید. برای تهیه این نوشیدنی گیاهی یك عدد كیوی و یك فنجان تمشك را میكس كنید و آن را درون یك لیوان بریزید و سپس متناسب با گنجایش لیوان آب انگور زرد به این تركیب اضافه كنید.

 

حتی می‌توانید چند حبه انگور زرد پوست گرفته شده به این نوشیدنی گیاهی اضافه كنید. در نهایت چند برگ نعناع را خیلی ریز ساتوری كنید و به كوكتل اضافه كنید. نوشیدن این كوكتل می‌تواند به تامین پروژسترون بدن كمك كند و كیفیت روابط حنسی شما را بهتر و مفیدتر كند.


نوشیدنی گیاهی پالپ‌دار با طعم انبه
یكی دیگر از نوشیدنی های گیاهی كه می‌تواند به بهبود روند درمان سردمزاجی و بی‌میلی جنسی كمك كند خوردن میوه انبه یا نوشیدنی‌های تهیه شده از آن است. ما به شما یكی از نوشیدنی‌های گیاهی  مفید و سالم را كه با انبه و با چاشنی زنجبیل تهیه می‌شود معرفی می‌كنیم. این نوشیدنی گیاهی با توجه به طبع گرم و مزه تندی كه دارد بیشتر مورد توجه مردان قرار می‌گیرد و می‌تواند به بهبود جریان گردش خون در بدن‌ آنها كمك كند و تا حد زیادی بی‌میلی جنسی را از آنها دور كند.

 

برای تهیه این نوشیدنی گیاهی باید پوست انبه را بكنید و آن را درون دستگاه میكسر بریزید و آنقدر آن را میكس كنید تا مایع رقیقی شود. حین میكس كردن می‌توانید یك فنجان آب خنك نیز به انبه اضافه كنید. بعد از آماده شدن میكس انبه را درون لیوان بریزید و اگر لازم بود كمی دیگر آب یخ به آن اضافه كنید. در نهایت یك برش كوچك از انبه را رنده كرده و به میكس انبه اضافه كنید. حتی می‌توانید به جای رنده كردن زنجبیل را به حب‌های خیلی كوچك ببرید و آن را درون مخلوط انبه بیندازید تا یك نوشیدنی پالپ‌دار مفید آماده كنید.


نوشیدنی گیاهی مخلوط یاس و آناناس را تجربه كنید
گل یاس از آن دست  گیاهان دارویی است كه در شیوه‌های درمانی طبیعی درمان مانند گیاه‌درمانی و عطر درمانی از گل، برگ، اسانس و عصاره آن برای درمان استفاده می‌شود. یكی از كاربردی‌ترین موارد مصرف عصاره یاس در درمان بی میلی و سردی جنسی است. به همین دلیل تهیه مخلوطی از عصاره خوراكی این گیاه و میوه‌ای همچون آناناس با توجه به طبع گرمی كه دارد می‌تواند یك گزینه خوب برای تقویت و بهبود روابط زناشویی زوج‌ها باشد.

 

برای تهیه این نوشیدنی گیاهی خوشمزه و در عین حال خوش‌عطر كافی است آب آناناس را با 4 تا 5 قطره از عصاره یاس مخلوط كنید و آن را درون لیوانی بریزید و به آن تركیبی از نعناع و خیار اضافه كنید. می‌توانید چند برگ نعناع را ساطوری كنید و با نصف خیار رنده شده مخلوط كرده و به این تركیب مقوی اضافه كنید. این نوشیدنی گیاهی را باید خنك بنوشید.

 

راه هایی برای بهبود کیفیت رابطه جنسی , بهبود رابطه زناشویی و رابطه جنسی , راهکارهای بهبود رابطه جنسی با همسر

لیمو فلفلی از نوشیدنی های گیاهی است که موجب بهبود گردش خون در بدن می شود

 

یك نوشیدنی گیاهی مقوی با طعم لیموفلفلی
یكی دیگر از نوشیدنی های گیاهی طبیعی و گیاهی كه می‌تواند به بهبود جریان گردش خون در بدن و آزادسازی اندورفین در بدن كمك و انرژی و نشاط زوج‌ها را تقویت كند تهیه نوشیدنی لیموفلفلی با چاشنی عسل است. این نوشیدنی گیاهی می‌تواند در عین حال كه انرژی زیادی در بدن تولید می‌كند به از بین رفتن بی‌میلی جنسی و بی‌حوصلگی برخی از زوج‌ها كمك كند و رابطه جنسی شما را بهبود بخشد.

 

برای تهیه این نوشیدنی گیاهی به لیمو ترش تازه احتیاج دارید. نصف لیوان آب را با نصف لیوان آبلیموی تازه و ترش تركیب كنید. یك تا 2 قاشق عسل طبیعی و تازه به آن اضافه كنید و در نهایت یك عدد فلفل قرمز چیلی را كه روی آن را با نوك چاقو خراش داده‌اید به این شربت اضافه و آن را خنك میل كنید. مراقب باشید كه نباید از زمان تهیه این نوشیدنی گیاهی تا مصرف آن مدت زمان زیادی بگذرد. چراكه به مرور زمان میزان تندی شربت بیشتر و بیشتر می‌شود و مصرف تندی بیش از اندازه برای حفظ سلامت دستگاه گوارش توصیه نمی‌شود.

منبع:

مجله زندگی ایده آل

bartarinha.ir


ویدیو : بهبود رابطه جنسی با مصرف نوشیدنی های گیاهی