بعد از رابطه جنسی چه باید کرد؟ : زوجین باید بدانند هیچ عذری برای اغماض و چشم‌پوشی ...


زوجین باید بدانند هیچ عذری برای اغماض و چشم‌پوشی رفتارهای جنسی بعد از مقاربت وجود ندارد. وب سایت نی نی بان: برخی از مردان عادت دارند بعد از رابطه جنسی بلافاصله یا به حمام می‌روند یا اینکه برای خوردن میوه یا تماشای تلویزیون رختخواب را ترک می‌کنند.

بعد از رابطه جنسی چه باید کرد؟
 
آنچه نامردها باید از رابطه جنسی بدانند , میانگین زمان طول یک رابطه جنسی چند دقیقه باید باشد؟ , کارهایی که باید حتما قبل از رابطه جنسی انجام دهید

برخی از زوج‌ها از اینکه بعد از رابطه جنسی، ملاعبه و پس‌نوازی بین آنها و همسرشان وجود ندارد، شکایت دارند. درحالی که زوجین باید بدانند هیچ عذری برای اغماض و چشم‌پوشی رفتارهای جنسی بعد از مقاربت وجود ندارند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بچه بی ادب در مهمانی، مقصر کیست؟

رابطه جنسی دهانی اطلاعاتی که باید بدانید , رابطه جنسی باید چند دقیقه باشد , تصاویر مهمترین کارهایی که بعد از رابطه جنسی باید انجام داد

او کوچک‌ترین عضو جمعی است که باقی اعضایش، وارد چهارمین دهه زندگی‌شان شده‌اند. فرزند آرام شما که هنوز سنش دو رقمی هم نشده، به محض ورود به چنین جمعی، آدمی دیگر می‌شود. تمام رفتارهایی که همیشه در مقابلش منع می‌کردید را از خود بروز می‌دهد و دوست دارد به تک‌تک مهمان‌ها و تمامی وسایل صاحب خانه، صدمه بزند. اما چرا فرزند همیشه مودب و آرام شما، در مهمانی به یک غول کوچولو تبدیل می‌شود و هرکار می‌کنید، نمی‌توانید مانعش شوید؟

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



فواید بیشمار موسیقی برای کوچولوها

رابطه جنسی , فواید رابطه جنسی , رابطه جنسی دهانی

کودکان نوپا و پیش دبستانی از موسیقی چیزهای زیادی می‌توانند بیاموزند زیرا موسیقی برای آنها یک سرگرمی است، افزون بر این، برای کودکان کم سن که در حال کامل کردن مهارت‌های حرکتی خود هستند، موسیقی می‌تواند برای آن‌ها یک مشوق باشد. "روزالی پرت" استاد پزشکی موسیقی در دانشکاه بریگام می‌گوید: (کودکان در میان حرکت و جنبش است که می‌آموزند) وقتی آن‌ها را در حین بازی می‌بینید آن‌ها صحبت نمی‌کنند بلکه فقط حرکت می‌کنند و این روشی است که آنها چیزها را یاد می‌گیرند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



آسیب دیدن دندان کودک، چند نکته مهم

اولین رابطه جنسی , رابطه جنسی مقعدی , رابطه جنسی ترامپ

کودکان به اقتضاء سن و فعالیت خود، متاسفانه همواره در معرض ضربه به دندان های شیری یا دائمی خود می باشند که غیر قابل اجتناب می باشند، اما آنچه مهم است چگونگی برخورد ما با این امر می باشد ، زیرا دقت عمل و انجام برخی توصیه های ساده، راه درمان را برای دندان پزشک اطفال آسان تر و عملی می سازد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بچه شما هم این مدلی راه می رود؟


رابطه جنسی در بارداری , رابطه جنسی در دوران بارداری , بهبود رابطه جنسی

بعضی نوپایان هنگام راه رفتن پا‌های‌شان را به سمت داخل بر می‌گردانند و راه رفتن آن‌ها مانند پنگوئن‌ می‌شود. این مشکل بدون هیچ درمان دارویی حل می‌شود و کودکان قادر به راه رفتن، دویدن و ورزش کردن بدون کوچک‌ترین مشکلی خواهند بود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : بعد از رابطه جنسی چه باید کرد؟