بخور نخورهای فصل تابستان : از آنجا که در این روزها گشت و گذار در شهرها هم بیشتر ...



از آنجا که در این روزها گشت و گذار در شهرها هم بیشتر می شود بهتر است با خوردن مواد غذایی مناسب آثار منفی گرما بر بدن را کمرنگ کنیم
معمولا کم آبی اولین مشکلی است که با علایم مختلفی مانند سردرد و سرگیجه گریبانمان را می گیرد اما با بالا رفتن دما بهتر است چه تغییرهایی در عادت های غذایی مان بدهیم تا مشکلات به حداقل ممکن برسند؟

 بخور و نخورهای بارداری، 15 غذای مقوی برای سلامت مادر , بخور نخورهای پوستی , دستگاه بخور

تا می توانید آب بنوشید اما آب خنک، نه بسیار سرد: بررسی ها نشان داده اند آب خنک بیشتر از آب یخ به رفع تشنگی کمک می کند و باعث می شود بیشتر آب بخورید. البته اگر تمایلی به نوشیدن آب ندارید می توانید آبمیوه خانگی میل کنید.

 بخور سرد , بخور , دستگاه بخور سرد

آبلیمو را فراموش نکنید: در میان آبمیوه های سنتی آبلیمو مناسب ترین است زیرا هم مایعات به بدن می رساند و هم املاح. بنابراین نوشیدن یک لیوان شربت آبلیمو همراه خاکشیر به رفع کم آبی کمک می کند.

 تابستان , دستگاه بخور گرم , قیمت دستگاه بخور سرد

آبدوغ خیار بخورید: از آنجا که در روزهای گرم همراه آب مقدار زیادی املاح نیز از بدن دفع می شود چه بهتر که با مصرف خوراکی ای مغذی و آبداری مثل آبدوغ خیار املاح از دست رفته تان را جبران کنید.

 قیمت دستگاه بخور , بخور صورت , بخور گرم

منابع ویتامین c را در رژیم غذایی تان بگنجانید: خوردن مرکبات،میوه ها و سبزیجات مملو از ویتامینc  نظیر کیوی و انواع توت ها، کلم و گوجه فرنگی به بازتوانی بدن بعد از یک روز گرم کمک می کند.

 بهترین شهر ایران برای مسافرت در تابستان , دستگاه بخور سرد و گرم , بخور سرد و گرم

میوه های کم قند میل کنید: تا می توانید میوه های آبدار و با قند کم را در میان وعده هایتان بگنجانید، میوه هایی مانند سیب، زردآلو، هلو، گلابی، آناناس، انبه، توت فرنگی و طالبی.

 خرید دستگاه بخور , خرید بخور سرد , فواید بخور

همراه غذایتان سالاد و ماست بخورید: خوردن سالاد با غذای اصلی به خصوص اگر در آن سبزی هایی مانند کاهو، خیار و گوجه فرنگی باشد، بسیار مفید است. ماست و دوغ هم از همراه غذاهایی هستند که به دلیل طبیعت سرد و مواد معدنی بسیاری که دارند، مصرفشان در روزهای گرم تابستان توصیه می شود.

 بخور اکالیپتوس , بخور بخور , عکس تابستان

مصرف روغن را به حداقل برسانید: تا می توانید میزان روغن مصرفی در طبخ غذا را کم و به جای روش هایی نظیر سرخ کردن، از روش هایی مانند کباب استفاده کنید تا میزان حرارت دیدن غذا در روغن به حداقل ممکن برسد.

 مزایای بخور سرد , فواید بخور صورت , بخور پوست

وعده های غذایی تان را سبک کنید: در روزهای گرم وعده های غذایی تان را سبک میل کنید و به خصوص در وعده صبحانه میوه را نیز بگنجانید.

 بخور سرد برای نوزادان , فروش دستگاه بخور , شهریه ترم تابستان پیام نور

مواد غذایی قندی را کمتر مصرف کنید: سعی کنید میزان دریافت کربوهیدرات روزانه تان را به حداقل برسانید و از خوردن مواد غذایی که قند بالایی دارند، خودداری کنید.

منبع:salamat.ir


ویدیو : بخور نخورهای فصل تابستان