با سوزوکی های جدید ایران خودرو آشنا شوید : قرار است سوزوکی با محصولاتی متنوع ...


قرار است سوزوکی با محصولاتی متنوع تر و اقتصادی تر پا به عرضه رقابت بگذارد. طبق آخرین اخباری که از ایران خودرو رسیده است، این شرکت قصد دارد به زودی سه محصول جدید از سوزوکی، یعنی سوئیفت، سیاز و ویتارای جدید را به بازار عرضه کند. وب سایت پدال - علیرضا رحیقی: پس از اخبار و شایعات فراوانی که در چند ماه اخیر در مورد شرکای خارجی آینده خودروسازان کشورمان به گوش می رسید، به تدریج اخبار جدی تری از این همکاری ها به رسانه ها درز می کند که وضعیت همکاری های خودروسازان و آینده بازار و صنعت خودروی کشورمان را روشن تر می کند.

سوزوکی جدید ایران خودرو , محصولات جدید ایران خودرو , ماشین جدید ایران خودرو
Suzuki Swift

سوزوکی یکی از شرکای جدی ایران خودرو در زمان پیش از تحریم ها بود و دو محصول ویتارا و کیزاشی را با همکاری ایران خودرو در ایران عرضه می کرد که سرنوشتی کاملاً متفاوت با یکدیگر داشتند. سوزوکی گرند ویتارا شاسی بلندی بود که با محبوبیت فراوانی مواجه شد و توانست با تکیه بر قابلیت های فنی مناسب و کیفیت خوب خود، جای مناسبی در بین مردم داشته باشد. از طرف دیگر، کیزاشی سدان سایز متوسط دو دیفرانسیل سوزوکی، علیرغم ارزش های بالا، نتوانست آن طور که باید و شاید در بین مردم کشورمان محبوبیت کسب کند. البته این استقبال سرد مختص کشور ما نبود و تولید سوزوکی کیزاشی به دلیل استقبال پایین در سایر بازارهای جهانی نیز به تدریج متوقف شد.

خودروهای جدید ایران خودرو , محصول جدید ایران خودرو , شرایط جدید ایران خودرو

اما اکنون سوزوکی قرار است که با محصولاتی متنوع تر و اقتصادی تر پا به عرضه رقابت بگذارد. طبق آخرین اخباری که از ایران خودرو رسیده است، این شرکت قصد دارد به زودی سه محصول جدید از سوزوکی، یعنی سوئیفت، سیاز و ویتارای جدید را به بازار عرضه کند. قطعات منفصله این محصولات به احتمال زیاد از مبدأ هندوستان به کشورمان وارد شده و در سایت ایران خودرو خراسان مونتاژ می شوند. به همین مناسبت تصمیم گرفتیم تا نگاهی به این محصولات جدید انداخته و آنها را به طور مختصر بررسی کنیم.

پژوهای جدید ایران خودرو , خودرو جدید ایران خودرو , قیمت محصولات جدید ایران خودرو
Suzuki Ciaz

لازم به ذکر است که متأسفانه به دلیل اینکه اطلاعاتی که در مورد خودروهای جدید و شرکای جدید خودروسازان کشورمان درز می کند بسیار اندک و محدود است، در حال حاضر امکان اعلام جزئیات فنی و آپشن های هیچ کدام از خودروهای فوق ممکن نیست. در نتیجه آنچه که در این مطلب بیان خواهد شد، چیزی است که ما احتمال وقوع آن را می دهیم.

ماشین های جدید ایران خودرو , شاسی بلند جدید ایران خودرو , محصول جدید ایران خودرو h30
Suzuki Swift

سوزوکی سوئیفت:

بررسی را از ارزان ترین و کوچک ترین محصول سوزوکی آغاز می کنیم. سوئیفت یک سوپرمینی در ابعاد تویوتا یاریس و مزدا 2 است که طبق نظر کارشناسان مختلف در سراسر جهان، ارزش در برابر پرداخت بالایی داشته و از بسیاری از جنبه ها یکی از بهترین سوپر مینی های اقتصادی به شمار می رود. نشریه تاپ گیر (top gear) در مورد این خودرو می نویسد: «کوچک، شیک و به طور غیرمنتظره ای رانندگی با آن سرگرم کننده است، سوئیفت از چیزی که اغلب مردم فکر می کنند خودروی بهتری است.»

ماشینهای جدید ایران خودرو , اختراع جدید اپل یک کیسه کاغذی است با اپل ایربگ آشنا شوید , شرایط جدید ایران خودرو اقساطی

سوزوکی سوئیفت که ایران خودرو قصد مونتاژ آن را دارد، نسل سوم سوئیفت است که از سال 2010 تولید آن آغاز شده است و در سال 2013 یک به روزرسانی بر روی آن اعمال شده است و تغییراتی مانند چراغ های روشنایی روز به آن اضافه شده است.

قیمت خودروهای جدید ایران خودرو , محصولات جدید ایران خودرو در سال 95 , ماشین جدید ایران خودرو h30

ماشین جدید ایران خودرو شاسی بلند , قابلیت‌های جدید ios 10 1 آشنا شوید , گرند ویتارا جدید ایران خودرو

اختراع جدید اپل یک کیسه کاغذی است با اپل ایربگ آشنا شوید نیوزتک , ویتارا جدید ایران خودرو , با خودرو گاز 69 ساخت شوروی آشنا شوید

لذت رانندگی بالا در برابر مبلغ پرداختی و ایمنی بالای سوئیفت می توانند برگ های برنده این خودرو در برابر رقبا باشند. این خودرو در سال 2010 موفق به کسب 5 ستاره کامل از موسسه یورو NCAP شده است.

جدید ترین خودرو های ساخت ایران و , تولید جدید دنا ایران خودرو , پژو جدید ایران خودرو

طبق اخبار اعلام شده، سوزوکی سوئیفت در سه تیپ 1.2، 1.4 و 1.6 لیتری و در بازه قیمتی 44 تا 77 میلیون تومان وارد بازار خواهد شد. در این صورت با توجه به رقبای فعلی در بازار و شرایط موجود، می توان به موفقیت این خودرو در بازار ایران امیدوار بود.

فروش خودرو جدید 25 میلیونی ایران خودرو , تندر90 ایران خودرو با چهره جدید می آید , فروش محصول جدید ایران خودرو

رونمایی از محصول جدید ایران خودرو , پژو 205 ایران خودرو جدید , اخبار جدید فروش ایران خودرو

خودرو جدید ایران خودرو پژو 208 , رونمایی از محصولات جدید ایران خودرو , محصول جدید ایران خودرو پژو



سوزوکی سیاز

دومین خودروی سوزوکی که در آینده وارد کشورمان خواهد شد یک سدان جمع و جور به نام سیاز است. سوزوکی سیاز از محصولات سوزوکی ماروتی است که تولید کننده محصولات سوزوکی در هندوستان می باشد. این خودرو علاوه بر هندوستان، در چین و تایلند نیز تولید می شود و حضور چندانی در بازارهای کشورهای توسعه یافته ندارد.

ماشینهای جدید ایران خودرو 95 , رونمایی از خودرو جدید ایران خودرو , مشخصات ماشین ها جدید ایران خودرو

این خودرو دارای دو گزینه موتور 1.4 لیتری و 1.6 لیتری و جعبه دنده 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک می باشد که دقیقاً معلوم نیست که کدام یک از این گزینه ها برای مونتاژ در کشورمان انتخاب خواهند شد. ضمناً ما نتوانستیم نتیجه ای از تست ایمنی این خودرو در مؤسسات معتبر به دست آوریم.

خودرو جدید ایران خودرو h30 , ماشین جدید ایران خودرو شاسی بلند تا , پژو های جدید ایران خودرو

قیمت جدید محصولات ایران خودرو , ماشین ها جدید ایران خودرو , نیسان جدید ایران خودرو

طبق اخبار رسیده، این خودرو 100 میلیون تومان قیمت خواهد داشت که در این صورت ارزان تر از رقبایی مانند هیوندای الانترا، کیا سراتو و تویوتا کرولا خواهد بود. البته از نظر فنی، ایمنی و کیفی قطعاً قابل رقابت با خودروهای خوش نامی که از آنها نام بردیم نخواهد بود.



سوزوکی ویتارای جدید

سوزوکی گرند ویتارا یک شاسی بلند واقعی خوش نام است که در سال های اخیر با تکیه بر قابلیت های فنی خوب و البته نبود رقیب قابل در بازار کشورمان توانست جای پای خود را به خوبی باز کند و محبوبیت فراوانی را برای خود کسب کند. ایران خودرو اعلام کرده است که به زودی نسخه جدید ویتارا را وارد بازار خواهد کرد. اگر منظور ایران خودرو، نسخه فیس لیفت ویتارا باشد که اصلاً ارزش بحث و بررسی را نخواهد داشت. بنابراین ما فرض را بر این قرار می دهیم که منظور، نسل جدید ویتارا است که از سال 2015 وارد بازارهای جهانی شده است.

ایران خودرو سوزوکی , شرایط جدید ایران خودرو پارس اقساطی , ماشینهای جدید ایران خودرو قیمت و عکس

هنگامی که با نسل جدید ویتارا مواجه شوید باید هر آنچه که از نسل قدیم در ذهن داشتید را دور بریزید. برخلاف نسل قبلی که یک شاسی بلند واقعی با قابلیت آفرود بالا بود، نسل جدید یک کراس اور جمع و جور است که در تمامی زمینه ها از نسخه قبلی ضعیف تر است.

رنو جدید ایران خودرو , شرایط جدید ایران خودرو در ابان 95 , شرایط جدید فروش ماشین در ایران خودرو

قیمت محصولات جدید ایران خودرو در سال 95 , با سریع ترین خودرو الکتریکی جهان آشنا شوید , زمان عرضه محصولات جدید ایران خودرو

پیش فروش خودروهای جدید ایران خودرو , خودرو جدید ایران خودرو رنو , قیمت شاسی بلند جدید ایران خودرو

نسل جدید 125 میلی متر در طول، 85 میلی متر در ارتفاع و 35 میلی متر در عرض کوچک تر از نسل قبلی شده است و فاصله محوری آن 140 میلی متر کاهش یافته است. حجم موتور آن نیز 0.8 لیتر از نسل قبلی کمتر شده است که بدین معنی است که قدرتمندترین نسخه آن دارای موتور 1600 سی سی می باشد. قدرت در این خودرو در نسخه های پایه تنها به چرخ های جلو و در نسخه فول به هر چهار چرخ منتقل می شود. از نظر ایمنی این خودرو موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه یوروانکپ شده است. لازم به ذکر است که سایت یوروانکپ این خودرو را در دسته سوپرمینی ها دسته بندی کرده است.

شرایط جدید فروش ایران خودرو مهر 92 , ماشین جدید ایران خودرو 1395 07 14 , اطلاعیه جدید ایران خودرو

معرفی سوزوکی های جدید ایران خودرو در آستانه ورود به بازار

طبق اخبار واصله این خودرو 130 میلیون تومان قیمت خواهد داشت. قیمتی که با توجه به این مشخصات فنی کمی جای تعجب دارد و این احتمال را به وجود می آورد که ایران خودرو قصد تولید نسخه به روز شده از نسل قبلی را داشته باشد.


ویدیو : با سوزوکی های جدید ایران خودرو آشنا شوید