ایده هایی برای تزیین منزل با رنگهای گرم :         هنگامی که می خواهید منزل ...



 

 

ایده هایی برای دکوراسیون منزل , ایده‌هایی عالی برای تزیین ماشین عروس , ایده هایی برای تزیین اتاق

 

 

هنگامی که می خواهید منزل خود را تزیین و چیدمان کنید با به کار گیری رنگهای قرمز ، نارنجی و طیف رنگی طلایی از رنگهای فضای پاییزی الهام بگیرید.

 


رنگ امیزی صحرایی:

 

ایده هایی برای تزیین ژله , ایده هایی برای شب یلدا , ایده هایی برای کسب و کار

 


دیوارهای کاراملی رنگ ، خنثی به نظر می رسند.با این حال پس زمینه ی گرمی را برای یک اتاق کوچک نمایان می کند.پارچه­ی کتان معمولی و مخلوطی از مبل های یک شکل و لوستر ها ی زیبا در اتاق، تقابل و هماهنگی ایجاد می کند و به این ترتیب اتاقی خلق میشود که گلچینی از بهترین ها را در خود جای داده است.

 


استفاده از رنگ شرابی


ایده هایی برای هدیه , ایده های خلاقانه برای دکوراسیون منزل , ایده‌هایی برای دکوراسیون مینیمال


رنگ شرابی در این اتاق با سایه روشن کرم رنگِ پایین دیوارها متعادل شده است .کنار هم قرار گرفتن پارچه­ای با طیف رنگهای پاییزی که روی مبل ها را پوشانده و صندلی سیاهِ براق و کرومی رنگ فضایی مدرن را ایجاد کرده است.

 


منظره­ی تکرنگ

 

ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق , ایده هایی برای تزیینات کریسمس , ترفندها و راه و روش هایی برای نظافت منزل

 


این اتاق که رو به فضای بیرونی باز میشوداز کف تا سقف غرق رنگ قرمز خاکی است. میز ناهار خوری بر روی یک فرش خاکستری رنگ قرار دارد و دکوراسیون اتاق ها، بیشتر گلهای و میوه های تازه را شامل می شود که اشاره ای مستقیم به طبیعت دارد.

 


دکوراسیون مدرن

 

ایده هایی برای طراحی آلاچیق , راه و روش هایی برای نظافت منزل , ایده هایی برای بهاری کردن دکوراسیون

 


طبیعت و مدرنیزم در این اتاق خاص و ممتاز با یکدیگر تلاقی کرده اند.دیوار مایل به رنگ قرمز قهوه ای، غنی و زمینی به نظر می رسد و مجسمه­ی سفید حیوان تأثیر منحصر به فردی دارد. صندلی چرم، فرش با طرح پوست گور خر،کنده ی درخت که حکم میز عسلی را دارد حس قابل لمسی از طبیعت را در خود جمع کرده اند.

 


یک مطالعه ی برازنده

 

ایده هایی برای پولدار شدن در ایران , ایده هایی برای استفاده از لباس های جین , ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق

 


نارنجی، خاکستری و کرم یک پالت رنگ پیچیده و دشوار جهت استفاده ایجاد می کنند. دیوارهای اتاقتان را با رنگ کدویی کاملاً بپوشانید و سپس از رنگهای خنثی در جهت آرام کردن فضای رنگی اتاق استفده کنید.تأکید های نقره ای و شیشه ای تعادل درستی از تلألو ها را ایجاد می کند.

 


کابینت های خود را رنگ کنید

 

ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق خواب اصلی , ایده برای تزیین داخل جعبه کادوویی کودک , ایده هایی برای زیبا سازی دکوراسیون خانه

 


هنگام اضافه کردن رنگ به کابینت خود خلاقیت به خرج دهید به جای رنگ کردن دیوارها با یک رنگ قرمز غلیظ ،فکر کنید وسپس یک رنگ قهوه ای خنثی را انتخاب و سپس با قرمز روشن مخلوط کرده و کابینت ها را با آن رنگ کنید. آثار هنری ، اَپن(بار) براق و صیقلی، و لوازم فولاد ضد زنگ، را با هم ترکیب کنید تا در نگاه پایانی غافلگیر کننده و با نشاط به نظر برسد.

 



افسون ییلاقی

 

ایده هایی برای کسب , ایده هایی برای کسب و کار اینترنتی , ایده هایی برای پذیرایی از مهمان ها

 


این دیوار نارنجی رنگ، گرمای متعادل پاییز را تداعی می کند. نیمکت روستایی، پتوی گرم وراحت، و آثار هنری بر گرفته از طبیعت - احساس آسایش را به اتاق می آورد.آذینهای سفید رنگ، در، و سقف به راستی امروزی هستند و در تقابل با رنگ غنی دیوار خودنمایی می کنند.

 


راه راه های افقی

 

ایده هایی برای کسب و کار خانگی , ایده‌هایی برای استفاده از کفپوش پارکت , ایده جالب برای تزیین تخم مرغ

 


دو درجه (پله)از رنگ نارنجی که به صورت راه راه رنگ شده یک دلبستگی بصری را به دیوارهای اتاق نهار خوری داده است. مبلمان و کف ساده هستند ،اما اشیاء زینتی ممتاز وسط میز،گونه ای دیگر از روشنایی را برای اتاق به ارمغان آورده اند. .

 


زندگی تصنعی

 

ایده هایی برای تولد کودک , ایده هایی برای درامد زایی از اینترنت , ایده هایی برای تزیینات غذای کودکان

 


این اتاق با دیوارهای قرمز، بسیار شک و درجه یک است. صندلی سفید بدون دسته تمیز، طرح های مدرن و نیمکت چرمی حس گرما را به وجود می آورد. فرش با طرح پوست گور خر جالب و حیرت انگیز است، و پنجره های بزرگ اجازه ی ورود نور طبیعی را به اتاق داده است.


منبع:seemorgh.com


ویدیو : ایده هایی برای تزیین منزل با رنگهای گرم