امکان زیارت نیابتی کربلا برای همگان : آستان مقدس امام حسین (ع) و حضرت عباس(ع)در ...


آستان مقدس امام حسین (ع) و حضرت عباس(ع)در ایام اربعین برای انجام زیارت نیابتی از سوی کسانی که امکان حضور در کربلا را ندارند، ثبت نام به عمل می آورد. خبرگزاری مهر: آستان مقدس امام حسین (ع) و حضرت عباس(ع)در ایام اربعین برای انجام زیارت نیابتی از سوی کسانی که امکان حضور در کربلا را ندارند، ثبت نام به عمل می آورد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: دلدادگان کوی حسینی که امکان حضور در کربلا را ندارند می توانند با ثبت نام در صفحات مخصوص زیارت نیابتی، به خدام بارگاه های ملکوتی علوی و حسینی نیابت داده تا از جانب آنها و یا بستگانشان(چه آنان که در قید حیات هستند و چه آنانکه به رحمت ایزدی پیوسته اند) زیارت کرده و دو رکعت نماز زیارت بجای آورند.

پایگاه رسمی حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) برای تمامی محبان و مشتاقان زیارت اهل بیت(ع) در سراسر جهان که بعد مسافت مانع رسیدن آنان به کربلای معلی و زیارت بارگاه منور امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) جهت تجدید میثاق با آن حضرت و یا طلب حوائج می شود، صفحه ای مخصوص را در نظر گرفته اند.

افراد علاقه مند می توانند برای ثبت نام زیارت نیابتی به نشانی اینترنتی حرم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) به ترتیب www.imamhussain.org و alkafeel.net مراجعه کنند.


ویدیو : امکان زیارت نیابتی کربلا برای همگان